فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2629 روز پیش
بازدید 730 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق کودک – بخش اول

دکوراسیون اتاق کودک - بخش اول

اتاق کودک

بخش های مختلف خانه، با توجه به کاربری شان و همینطور نسبت به افرادی که بیشتر با آن فضا سروکار دارند دکوراسیون می شوند. دکوراسیون آشپزخانه به عنوان نقطه ی کلیدی و قلب هر خانه ای، می تواند بر حالات روحی اعضای خانواده تاثیر مثبت و یا منفی داشته باشد. به طبع، فضاهایی مانند اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب نیز هر کدام وظیفه ی خاص خود را عهده دار هستند و در کل می توانند فضایی بی نظیر برای افراد خانواده بوجود بیاورند تا زمانی که در خانه سپری می شود در نهایت رضایت از وسایل و چیدمان باشد. اگر میخواهید دکوراسیون اتاق فرزندتان را تغییر دهید و یا اتاق کودکتان را به زیبایی دکور کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این سری از مقاله های “دکوراسیون اتاق کودک” با ما همراه باشید. میز ناهار خوری و دیگر محصولات دکوراسیون مناسب شما و همچنین سرویس خواب و دیگر محصولات برای اتاق خواب کودک خود را در ایران میز میتوانید یافت کنید.

دکوراسیون اتاق کودک - بخش اول

تختخواب

یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون اتاق خواب کودک، تختخواب است. با توجه به سلامتی و آسایش کودک و همینطور زمانی که کودک دلبند شما در تختخوابش می گذراند، بهتر است در انتخاب مناسب ترین تختخواب برای کودک تان به خوبی عمل کنید چرا که استراحت در یک تختخواب مناسب و با کیفیت می تواند بر روحیات و توانایی کودک شما و یا حتی خود شما نیز بیفزاید. همچنین پس از انتخاب تختخواب با ابعاد، جنس و رنگ مناسب، نوبت به انتخاب یک تشک تخت با کیفیت و همینطور بادوام می رسد تا خوابی بی نظیر را بتوانید تجربه کنید و این ترکیب را با روتختی و بالش ارگونومیک می توانید به بهترین حالت ممکن تبدیل کنید و از خوابیدن لذت بیشتری ببرید و در طول روز نیز با انرژی بیشتری به انجام دادن کارهایتان مشغول شوید. همین موضوع نیز با همین دقت می تواند درباره ی کودکتان صادق باشد و یک استراحت خوب برایش ممکن است شادی و نشاط و در نتیجه سلامتی بیشتری به ارمغان بیاورد. در انتخاب تختخواب ویا سرویس خواب برای کودکتان، در صورتی که کودک می تواند نظری صحیح و منطقی داشته باشد، بهتر است از نظر او استفاده کنید و در غیر اینصورت حداقل از طرح و رنگ مورد علاقه اش برای دکور کردن فضای اتاقش بهره ببرید تا علاقه بیشتری به اتاقش پیدا کند. در ضمن پیشنهاد می کنیم از رنگ ها و طرح های شاد و نشاط آور استفاده کنید تا روحیه ی کودکتان طبیعی تر و ملایم تر سیر رشد خود را طی کند. در کنار تختخواب و یا سرویس خواب کودک، بهتر است از نورپردازی توسط لوستر ها و آباژور های زیبا و رنگارنگ غافل نشوید و سعی کنید فرزندتان را با تنوع رنگ ها شگفت زده کنید.

دکوراسیون اتاق کودک - بخش اول

کمد و دراور

کمد ها همواره وظیفه ی منظم و زیباتر نگه داشتن فضای اتاق ها را به عهده داشته اند. این وظیفه وقتی پررنگ تر می شود که بدانید کمد، این وسیله ی کاربردی، قرار است در اتاق کودک استفاده شود و این در حالی است که اتاق کودک دارای یکی از بیشترین بی نظمی ها در فضای خانگی است و همچنین تعداد وسایل آنقدر زیاد است که گاها کودک و والدین مجبور به چیدن آن ها در فضای بیرون از کمد کودک هستند.

دکوراسیون اتاق کودک - بخش اول

پس از کمد، مهم ترین وسیله ای که می تواند فضای اتاق کودک و یا اتاق نوجوان را تغییر بدهد، دراور مناسب و با اندازه ی متناسب است. چرا که برخی از وسایل مانند البسه را می توان به سادگی در یک دراور جای داد و تنها بخش کمی از لباس ها مانند کت و شلوار، کاپشن، پالتو و … به چوب رختی نیاز دارند. انتخاب و خرید کمد و دراور مناسب نه تنها می تواند باعث ایجاد نظم و زیبایی بی نظیری در فضایتان بشود، در صورتی که نسبت به طرح و رنگ آن دقت کافی داشته باشید و بر اساس رنگ غالب فضایتان و همینطور با توجه به سبک دیگر وسایلتان، می توانید جذابیت بیشتری برای دکوراسیون تان خلق کنید و از دکوراسیون تان لذت ببرید.

در ادامه ی بخش های سری مقالات ” دکوراسیون اتاق کودک ” شما را با روش ها و وسایلی که می توانند به شما به خوبی کمک کنند آشنا خواهیم کرد و به بررسی نقش هر کدام از آن وسایل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید و ما را با نظرات مفید خود در خدمت رسانی هرچه بهتر یاری کنید. در ادامه دکوراسیون اتاق کودک بخش دوم را بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز