فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2670 روز پیش
بازدید 415 بدون دیدگاه

اتاق نشیمن – بخش دوم

اتاق نشیمن - بخش دوم

مدل های دکوراسیون اتاق نشیمن

در این سری از مقالات ” اتاق نشیمن” می خواهیم به ادامه ی بحث درباره ی دکوراسیون و مدل های دکوراسیون مناسب برای اتاق نشیمن بپردازیم و اینکه چگونه می توان بهترین وسایل موجو را با استفاده از خلاقیت در فضای اتاق نشمین بکار برد و از زیبایی دکوراسیون و چیدمان آن لذت برد. اگر می خواهید درباره ی مدل های دکوراسیون بیشتر بدانید و با نحوه ی اجرای مناسب ترین چیدمان در اتاق نشیمن تان آشناتر شوید، به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید چرا که روش ها و تجربیات فراوانی را می خواهیم به سادگی و به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم. میز ناهار خوری ارزان قیمت , میز تلویزیون و دیگر محصولات مورد نیزا برای اتاق نشیمن خودرا در ایران میز بیابید.

اتاق نشیمن - بخش دوم

میز ناهارخوری

در برخی از خانه ها ممکن است به هر دلیلی میزناهارخوری در فضای اتاق نشیمن قرار بگیرد. دلایلی همچون کمبود فضای کافی در آشپزخانه، سلیقه و مدل دکوراسیون انتخابی می توانند بر محل قرار گیری میزناهارخوری در یک خانه تاثیر داشته باشند. انتخاب صحیح سبک دکوراسیون مناسب و مورد علاقه تان، می تواند به شما در انتخاب میز ناهارخوری تان کمک شایانی بکند. منظور از انتخاب صحیح میز ناهارخوری، صرفا انتخاب هماهنگ میز ناهارخوری تان با دیگر وسایل مانند مبلمان و یا صندلی راحتی نیست و حتی در صورتی که از مبلمان استیل و کلاسیک و یا مبلمان مدرن و مبلمان تختخوابشو استفاده می کنید، با رعایت برخی نکات مانند قانون تضاد و قانون تناسب، به سادگی می توانید میز ناهار خوری تان را متفاوت انتخاب کنید و سپس با دیگر اجزای خانه تان همراه هماهنگ کنید. به طور کلی دکور کردن فضایتان تنها به سلیقه ی فردی، مدل دکوراسیون انتخابی و میزان خلاقیت شما بستگی دارد و شما با توجه به این قابلیت هایتان نسبت به انتخاب و خرید وسایلی مانند میز ناهارخوری، میز عسلی و جلومبلی، صندلی راحتی، صندلی راک، میز تلویزیون و یا حتی صندلی اوپن تان اقدام خواهید کرد.

اتاق نشیمن - بخش دوم

آباژور

نور پردازی همیشه به عنوان یکی از مهم ترین مباحث دکوراسیون تمامی فضاها بوده است از فضاهای خانگی و اداری گرفته تا شرکت های تجاری و کارخانه ها و استودیوها، همیشه متخصصین دکوراسیون بر هر چه ایده آل تر شدن وسایل نور پردازی مانند لوستر و انواع آباژور تاکید داشته اند و همواره سعی بر این داشته اند تا میزان نور کافی و مورد نیاز برای هر فضایی را به خوبی تنظیم کنند تا از وجود روشنایی زیاد و آزار دهند و همینطور میزان روشنایی کم در هر فضایی جلوگیری کنند چرا که این دو حالت می توانند از نطر عصبی فرد را به هم ریخته و باعث کمتر دیده شدن زیبایی های دکوراسیون بشوند و حتی باعث شوند تا جذابیت وسایل دیگر فضایتان مانند میز تلفن، استند، بوفه و یا حتی کتابخانه تان بشوند.

اتاق نشیمن - بخش دوم

کتابخانه و قفسه مدرن

نظم به طور کلی بایستی در هر جایی وجود داشته باشد و تعداد معدودی از مدل های دکوراسیون هستند که با شلوغ تر شدن بیش از اندازه ی فضا می توانند زیبایی خودشان را نشان دهند. از آنجایی که مانند تعداد این مدل های دکوراسیون، تعداد افرادی که آن ها را می پسندند بسیار کم است، لذا بهتر است در اینجا راجع به مدل های منظم و محبوب تر توضیح بدهیم.در سالهای گذشته از کتابخانه ها تنها برای نگهداری کتاب ها، مجلات و برگه ها و اوراق مهم استفاده می شد اما امروزه ها مدل های متفاوت کتابخانه ها مانند کتابخانه پلکانی ساده و کتابخانه پلکانی کمد دار می توانند در اتاق های نشیمن و اتاق پذیرایی به خوبی استفاده شوند و در کنار کتاب ها که گنجینه های ارزشمندی برای ارتقای سطح علم افراد هستند، نگهداری شوند.

اتاق نشیمن - بخش دوم

درصورتی که از قفسه ی مدرن و یا کتابخانه ی دوبعدی می خواهید در فضای اتاق نشیمن تان بهره ببرید به شما پیشنهاد می کنیم از نور پردازی سفید و همچنین وسایل مدر و یا نیمه مدرن مانند مبلمان راحتی و یا مبلمان تختخوابشو مدرن استفاده کنید تا زیبایی این اجزا به بیشترین میزان خود برسد. انتخاب و خرید مبل تختخوابشو در دکوراسیون شما موثر است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز