فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2672 روز پیش
بازدید 427 بدون دیدگاه

اتاق نشیمن – بخش اول

اتاق نشیمن - بخش اول

انواع اتاق های مخلف نشیمن

با توجه به اهمیت دکوراسیون فضای اتاق نشیمن، تیم تخصصی دکوراسیون ایران میز بر خود لازم دانسته است تا روش های مدرن و موثر درباره ی تغییر و خلق فضای نشیمن زیبا و جذاب را بر اساس جدید ترین و به روز ترین روش های ممکن و مورد استفاده توسط متخصصین صنعت

دکوراسیون را به خوبی برایتان توضیح بدهیم. در سری مقالات ” اتاق نشیمن” درباره نحوه ی انتخاب و قرارگیری وسایل مورد نیاز و وسایل جانبی اتاق نشیمن برایتان توضیح خواهیم داد. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی , میز تلویزیون و میز ناهار خوری را در ایران میز بیابید.

اتاق نشیمن - بخش اول

تلویزیون و وسایل همراه آن

تلویزیون همیشه به عنوان نقطه ی تمرکز و نقطه ای اساسی در فضای اتاق نشیمن از نظر چیدمان و دکوراسیون بوده است. اهمیت دکوراسیون تلویزیون و در کنار آن میز تلویزیون همیشه به دلیل اینکه به عنوان نقطه ای در معرض دید بوده اند، می توانند به نفع شما دکوراسیون تان را تغییر دهد. از جمله وسایلی که می تواند در تغییر و زیباتر شدن فضای اتاق نشیمن به شما کمک کند، وسایل تزیینی مانند آباژور است. آباژور انواع متفاوتی دارد و هرکدام از مدل های آن می تواند علاوه بر تامین نور بیشتر و زیباتر برای شما و فضای اتاق نشیمن تان، می توانند زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند.

اتاق نشیمن - بخش اول

مبلمان

از جمله وسایل بسیار مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن، مبلمان مناسب و همینطور هماهنگ با تم دکوراسیون و سبک پیدمان غالب بر فضا است. با توجه به سبک های موجود و با توجه به نیاز، سلیقه و میزان هزینه ای که قصد دارید برای بروز رسانی و تغییر فضایتان صرف کنید، می توانید از مدل های متفاوت مبلمان مانند مبلمان استیل و کلاسیک، مبلمان مدرن و یا مبلمان تختخوابشو استفاده کنید. مبلمان مناسب همواره به میز عسلی و جلو مبلی زیبا و هماهنگ با مدل مبلمان نیاز دارند و در غیر اینصورت زیبایی مبلمان و به طور کلی چیدمان تان چندان چشمگیر نخواهد بود. پیشنهاد می کنیم برای مبلمان استیل و کلاسیک، از میز عسلی و جلومبلی کلاسیک که غالبا تماما چوبی و یا ترکیبی از چوب و شیشه هستند استفاده کنید و برای مبلمان مدرن و مبلمان تختخوابشو از میزعسلی و جلو مبلی مدرن بهره ببرید که به طور معمول به دو دسته ی میز عسلی و جلومبلی شیشه ای و یا میز عسلی و جلو مبلی ام دی اف تقسیم می شوند و می توانید با استفاده از سلیقه و همینطور مدل دکوراسیون تان، نسبت به انتخاب و خرید هوشمندانه ی میز عسلی و جلومبلی دلخواه تان اقدام کنید.

اتاق نشیمن - بخش اول

فرش

اهمیت فرش برای خانه، به منزله لباس برای هر فرد است. چرا که زیبایی هر اتاق و هر فضایی بیش از هر چیزی ذهن انسان فضایی که در آن قرار می گیرد را اول از همه با راحتی پاها سنجش می کند و پس از آن از حس بینایی استفاده می کند و بخشی از فضا را که بیشتر از بقیه اجزا دیده می شود را به عنوان مبدا دکوراسیون فرض می کند. بنابراین در صورتی که می خواهید یک چیدمان عالی و مدرن داشته باشید، نمی توانید از یک فرش با طرح قدیمی استفاده کنید؛ چرا که این تضاد به هیچ وجه نمی تواند با فضایتان ارتباطی معقولانه برقرار کند و تاثیر منفی بر جذابیت دکوراسیون تان خواهد گذاشت. اهمیت انتخاب و خرید فرش مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن، مانند اهمیت تختخواب و تشک و روتختی مناسب بر زیبایی اتاق خواب است. از این رو بهتر است با تکیه بر مدل انتخابی، سلیقه ی شخصی و خلاقیت تان نسبت به خرید فرش و یا نصب کفپوش مناسب اقدام نمایید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز