فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2315 روز پیش
بازدید 885 بدون دیدگاه

دکوراسیون زمستانی منزل

دکوراسیون زمستانی منزل

با آمدن فصل زمستان بسیاری از خانم ها به فکر تغییر دکوراسیون منزل و ایجاد فضایی گرم و مناسب برای اعضای خانواده ی خود هستند در این مقاله چند ایده برای تغییر دکوراسیون را مطرح می کنیم. اگر در مبلمان خانه خود از رنگ های سرد یا خنثی (آبی، سبز، خاکستری، کرم و…) استفاده می کنید، بهتر است از بالشتک ها و کوسن هایی به رنگ های گرم (نارنجی، قرمز، زرد و…) نیز استفاده کنید یا پوشش هایی با طرح گلیم و جاجیم و یا قلاب بافی های گرمی به رنگ قرمز و زرشکی و قهوه ای را روی بعضی از قسمت های مبلمان بیندازید. همچنین در بخش های مختلف دیگر ایران میز میتوانید تخت خواب یک نفره و دیگر محصولات را بیابید.

دکوراسیون زمستانی منزل

اکنون زمان آمدن فصلی از سال است که به دلیل سرمای هوا دوست داریم بیشتر زمان خود را در خانه بگذرانیم. با وارد کردن حال و هوای زمستانی به خانه می توان آن را به فضایی استثنایی تبدیل کرد. داشتن فضا و دکوراسیونی نرم و راحت باعث می شود از ماندن در خانه لذت بیشتری ببریم. استفاده از رنگ های گرم، حرف اول را در دکوراسیون فصل زمستان می زند. با پایین آمدن دما، وسایل خانه را متمرکز و نزدیک به هم بچینید. اگر شومینه دارید مبلمان، صندلی ها، مبل تختخوابشو را نزدیک به آن و در مرکز خانه بچینید تا یک فضای گرم و صمیمی ایجاد کنید، حتا اگر شومینه را روشن نمی کنید. کوسن های بزرگ و کوچک را هم در گوشه گوشه ی مبل و صندلی هایتان فراموش نکنید. برای از بین بردن نور آبی و سرد زمستان می توانید از رنگ سرخابی در جاهای مختلف خانه استفاده کنید. مثلا کوسن های پر نقش و نگار صورتی و بنفش، رو مبلی و رومیزی های روشن و گرم می توانند گرمای خانه را از فضای سرد بیرون جدا کند. این رنگ ها برای تابستان هم قابل استفاده هستند پس به نفع جیبتان هم هست. از انواع چیدمان ها میتوان به چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب اشاره کرد.

دکوراسیون زمستانی منزل

در صورتی که جاهای سرد خانه خود را بشناسید، با انداختن قالیچه ها و گلیم هایی که رنگ گرم دارند، می توانید هم فضا را گرم ‌تر کنید، هم گرمای کف زمین را حفظ ‌کنید. می توانید اجزای مبلمان خانه را به هم نزدیک تر کنید تا فضای نشیمن را گرم‌ تر و شلوغ‌ تر نمایید. استفاده از گلدان های آپارتمانی سبز و سرحال و یا برگ هایی که در زمستان سبز هستند مانند برگ بعضی پیچک ها و کاج در خانه، بهار کوچکی در زمستان برای شما و خانواده تان به وجود می آورد و در عین حال، از خشکی هوا که شوفاژها ایجاد می کنند، می کاهد. با کوتاه شدن روزها باید نور طبیعی را هر چه بیشتر در خانه نگه داشت. با آویزان کردن یک آینه به روی دیوار می توانید نور را چند برابر کنید. آینه، آباژور یا یک قاب زیبا می تواند به یک المان دکوراتیو تبدیل شود.

دکوراسیون زمستانی منزل

تغییر دادن دو یا سه لامپ و یا اضافه کردن یک آباژور زیبا در فضاهای مرکزی‌ تر و پررفت و آمدتر خانه، فضای گرمی ایجاد می‌کند. توصیه می‌شود لامپ های معمولی را باز کرده و جای آنها از لامپ های نارنجی، زرد تیره و حتی قرمز استفاده کنید. فقط دقت کنید که اگر در این مکان ها مطالعه‌ می کنید، باید آنها را با نور معمولی ترکیب کنید. راه هایی هم وجود دارد که فضایی گرم و زمستانی برای شما در خانه ایجاد می کند ولی هزینه زیادی ندارد. برای مثال، استفاده از چند کنده چوب در کنار هم به عنوان تزیین یا سبدی که پر از کاموا و عروسک های بافتنی و بریده کاغذهای رنگی باشد که آن را روی میزناهارخوری قرار دهید و یا استفاده از شمع های کوتاه و بلند به رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز، سرخابی و زرد و… روی میز اتاق نشیمن. شاید شما فضای خالی و مدرن کم پوشش را دوست داشته باشید و خانه تان بیشتر با سنگ و پارکت فرش شده باشد ولی این حالت برای زمستان، احساس سردی و بی روحی، به شما می دهد. پس شاید بهتر باشد یکی دو قالیچه ترکمنی یا گبه و یا قالیچه هایی با رنگ های قهوه ای و لاکی در گوشه ای نگه دارید و در زمستان از آنها استفاده کنید.

دکوراسیون زمستانی منزل

مطمئنا افراد از اینکه صبح زود یک روز زمستانی از تخت خواب خود بیرون بیایند و روی زمین یخ راه بروند احساس خوبی نخواهند داشت. پس در فصل زمستان از فرش و قالیچه های بیشتری در خانه استفاده کنید تا خانه گرم تری داشته باشید. قالیچه های خز مصنوعی می تواند انتخاب خوبی برای این منظور باشد. فرش هایی با طرح های سلطنتی و شلوغ را می توانید برای اتاق نشیمن استفاده کنید. بعد از این تغییر شما تفاوت محسوسی را در دکوراسیون خانه احساس خواهید کرد. مهم نیست کفپوش خانه شما چه جنسی دارد مهم این است که قسمت هایی از آن که در معرض رفت و آمد افراد خانواده است با فرش، موکت یا قالیچه پوشانده شود. بهتر این است که رنگ این قالیچه ها از رنگ های گرم مانند قهوه ای، قرمز، نارنجی، زرد و یا ارغوانی باشد تا علاوه بر گرفتن سرمای کف به لحاظ رنگ موجب افزایش میزان گرمای خانه شود.

دکوراسیون زمستانی منزل

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز