فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2279 روز پیش
بازدید 1038 بدون دیدگاه

چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب

چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب

از جمله خصوصیات محسوس چیدمان به سبک صنعتی، استفاده حداقلی از وسایل تزیینی در خانه، بکار گیری رنگ هایی که به طور طبیعی بر روی اشیاء وجود دارند مخصوصا رنگ خاکستری و نوک مدادی دیوار های سیمانی و بتنی و چوبی بدون پرداخت؛ استفاده از مبلمان نسبتا بزرگ و نرم، انواع آویز سقفی که ترجیحا از جنس فلزی هستند، مدل های مختلف آباژور بلند و مشخص بودن بخشی از لوله یا تاسیسات سقف می باشد. گرچه این سبک چیدمان در همه فضاها قابل بکار گیری نیست و نمی تواند مطابق همه سلیقه ها باشد اما همواره طرفداران مختص به خود را داشته و دارد. استفاده از انواع کتابخانه و قفسه و صندلی های ارگونومیک و فلزی و همینطور ترکیب آن با متریال چوب و کفپوش و سقف ساخته شده از بتن و بکار گیری رنگ های صنعتی از ویژگی های طراحی با این سبک است. در این مقاله می خواهیم درباره ی این سبک خاص و دوست داشتنی از انواع متدها و مدل های دکوراسیون منزل بپردازیم، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن، بهترین و به روزترین نکات مربوط به این سبک پرطرفدار و زیبا را به شما آموزش بدهیم.

چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب

سبک دکوراسیون صنعتی، متدی راحت و ارزان قیمت برای داشتن اتاق خوابی شیک بوده و اصل وجودی آن، بر کارآمد بودن و کم هزینه بودن وسایل است. از جمله وسایلی که می توانید برای دکوراسیون صنعتی اتاق خواب تان به خوبی از آن استفاده کنید، خرک یا خرپا یا همان پایه و تکیه گاهی است که در نجاری ها و کارگاه های تراش و برش چوب از آن در زیر الوار استفاده می کنند. این وسیله ی ساده و ارزان قیمت را می توانید از ابزار فروشی ها یا نجاری ها تهیه کنید و در اتاق خواب خود قرار داده و لباس های خود را به جای انداختن روی تختخواب، مبلمان یا کف بر روی خرک قرار دهید. اتاق خواب صنعتی دارای فضایی آرام و خنک است. دیوار های آجری در معرض نمایش، آهن و ضد آب بودن طبقات خلاقیت هنرمند را در این سبک نشان می دهد.

چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب

طراحی لوله های فلزی که قابل دیدن هستند را یکی دیگر از ویژگی های این متد می توان نام برد. همچنین فضای این اتاق خواب شباهت زیادی به داخل یک کارگاه یا کارخانه را به بیننده انتقال می دهد که با این تفاوت سطح زبر و سخت تبدیل به سطوح نرم شده است. اتاق خواب صنعتی می تواند رنگ را با خود حمل کند، ناسازگاری و تفاوت نیز یکی از ویژگی های فضای اتاق خواب صنعتی به حساب می آید. به عنوان مثال پنجره های خراب یک کارخانه با شیشه های رنگ شده پر می شوند. حتی در این فضا می توانید از وسایل عجیب و جالب نیز استفاده کنید که از جمله ی این وسایل می توان به پتوهای ارتشی اشاره کرد. پتو های ارتشی بسیار گرم و زمخت هستند و بر روی تختخواب و مبلمان راحتی جذاب به نظر می رسند و می توانید از آنها به عنوان روتختی نیز استفاده کنید. این نوع پتو ها کمیاب هستند و ممکن است در دست دوم فروشی ها یا بازار دست فروش ها بتوانید چند عدد از مدل های خوب و ترجیحا نوتر آنها را پیدا کنید و حتی می توانید از پتوی سربازی خود نیز به جای هزینه کردن برای خریدن پتو استفاده کنید. ممکن است پتوی ارتشی که از دست دوم فروشی ها خریداری می کنید، ممکن است کهنه و دارای آثار سوختگی و سوراخ باشد، ولی با این حال می توانید باز هم از آن استفاده کنید و به سادگی قسمت غیر قابل استفاده ی آن را بریده و بخش باقی مانده را به روکش کوسن تبدیل کنید. این بخش ها هم چنین می توانند برای روکش صندلی یا مبل راحتی تان در اتاق خواب زیبا و صنعتی تان مورد استفاده قرار گیرند. اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی در زمره اتاق خواب های زیبا میباشد.

چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب

بازسازی انبارها انقلابی در صنعت ساختمان و همچنین معماری و چیدمان داخلی ایجاد کردند. در این سبک از طراحی، به عالی ترین روش از فضاهای متفاوت استفاده می شود. استفاده از مبلمان مدولار و دارای اندازه و ابعاد منظم، برای اینگونه فضاها بسیار مناسب بوده و نشیمنی زیبا و راحت را فراهم می آورند. سیم های حمل کننده ی چراغ که از سقف آویزان شده اند، چشم ها را به سمت بالا و مسیر منظم و پیش رفته تا سقف، هدایت می کنند. پنهان کردن لوله آب و سیم ها در یک انبار کاری غیر ممکن است، پس می توان آن ها را به صورت دسته بندی شده و مرتب به به صورتی که روی پوشش دیوار قرار می گیرند استفاده کرد. صندلی فلزی یا چوبی فلزی می تواند ظاهری صنعتی به اتاق شما ببخشد. این نوع صندلی به راحتی در بسیاری از دست دوم فروشی ها یافت می شود.

چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب

برای اینکه اندکی تغییر و تعادل در فضا ایجاد شود بسیاری از طراحان پیشنهاد می کنند این سبک را با سبک مدرن ترکیب کنید تا زیباترین ویژگی های هر دو سبک را در کنار هم و به صورت کامل در اختیار داشته باشید. اگر می خواهید به وسایل موجود در فضا ظاهری صنعتی بدهید، بهتر است آن ها را به رنگ سیاه رنگ آمیزی کنید. به عنوان مثال می توانید سطح بیرونی وان، چار چوب در، رادیاتور ها ، قاب عکس، میز ناهارخوری و یا هر چیز دیگری را سیاه کنید. اگر فکر می کنید رنگ آمیزی کامل یک شی به رنگ سیاه آن را کسل کننده می کند ، در عوض فقط بخشی از آن را سیاه کنید. پایه های صندلی و میز کامپیوتر نیز می توانند گزینه های خوبی برای این کار باشند. از آنجایی که خانه های صنعتی سقفی بلند دارند، نورپردازی در آنها اهمیت بیشتری پیدا می کند. به توصیه متخصصین دکوراسیون داخلی، بهترین سیستم روشنایی برای فضاهای صنعتی با سقف بلند، استفاده از لامپ های حبابی با طراحی مدرن و یا استفاده از چندین آباژور پرنور و زیبا است که لامپ های جبابی و مدرن بایستی توسط میله ای به صورت رشته ای به یکدیگر متصل شده و دقیقا روی خود سقف نصب شوند. این نوع سیستم های روشنایی علاوه بر دکوراسیون های صنعتی، در خانه های مدرن نیز طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به عنوان یک تغییر مدرن در طراحی داخلی بدل شده اند.

چیدمان مدرن و صنعتی اتاق خواب

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز