فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2277 روز پیش
بازدید 3222 بدون دیدگاه

اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی

اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی

طراحی اتاق خواب به شیوه فرانسوی ها، به طور کلی در دو سبک کلاسیک و مدرن انجام می شود. اتاق خوابی که به سبک فرانسوی طراحی می شود باشکوه و لوکس بنظر خواهد رسید و در طراحی جزئیات بسیار دقیق خواهد بود زیرا دقیق بودن از ویژگی های اصلی فرانسوی هاست. در سبک کلاسیک اتاق خواب فرانسوی، رنگ دیوارها عمدتا بژ، طلایی و قهوه ای تیره هستند تا فضایی لوکس و شیک را در دکوراسیون بوجود بیاورند. اگر چنین رنگ هایی را در اتاق خواب خود نمی پسندید می توانید جایگزین هایی مانند آبی روشن، آبی آسمانی و سبز روشن و سبز فسفری را به عنوان رنگ غالب دیوارها انتخاب کنید، علاوه بر آن با این کار توانسته اید ارتباطی قوی با طبیعت بیرون در فضای داخل خانه ایجاد کنید. نکته ی مهم دیگری که پس از انتخاب رنگ دیوارها در اتاق خواب های فرانسوی به آن دقت کنید، انتخاب مبلمان به همین سبک است. در این مقاله می خواهیم به طور تخصصی به بررسی دکوراسیون اتاق خواب به روش فرانسوی بپردازیم از این رو پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و تا انتهای آن همراه وبلاگ ایران میز باشید چرا که از جدیدترین و به روزترین متد روز دنیا در آن آورده شده است تا شما عزیزان بتوانید اتاق خواب خود و یا عزیزانتان را به خوبی چیدمان کنید و از نتیجه ی حاصل شده لذت ببرید. دکوراسیون زمستانی منزل از جمله دکوراسیون های بورس است.

اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی

سبک فرانسوی در طراحی داخلی ترکیبی از سبک روستیک، کلاسیک و سلطنتی است. این سبک دارای تزئینات بسیار و عناصر حکاکی شده است. در این سبک بیشتر از رنگ های جذاب و لوکس مانند طلایی، آبی، قرمز، سبز استفاده می شود و در سبک فرانسوی از طرح گل و گیاه و برگ در قاب آینه به همراه صندلی های چوبی و دارای لبه های دالبری شکل استفاده ی فراوانی می شود. گفتنی است که در رنگ آمیزی دیوار و سقف منزل با طراحی داخلی فرانسوی بیشتر از رنگ های سفید، کرم و رنگ های روشن و کمرنگ استفاده می شود، اما روی هم رفته طرح و الگوهای گل دار نیز کاربرد فراوان و غیرقابل انکاری دارند. از دیگر مشخصه های دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی استفاده ی فراوان از چوب است. در این سبک میزها مانند میز ناهارخوری، جلومبلی و عسلی، میز آرایش و… و همینطور صندلی ها، مبلمان و حتی تخت خواب ها نیز همراه با وسایل تزئینی دکوری و حکاکی های زیبا از چوب ساخته می شوند. چوب یکی از مهمترین مصالح به کار رفته در دکوراسیون داخلی سبک فرانسوی است.

اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی

طراحی داخلی به سبک فرانسوی که حس و حال لوکس و تشریفاتی دارد و مخصوص اشراف زادگان بوده است را می توان بین دوره های سبک های باروک و نئو کلاسیک قرار داد. در این سبک تجملات به شکل بسیار زیاد و در ابعادی وسیع خودنمایی می کند. امروزه، طراحی و چیدمان داخلی مینیمال و مدرن، سبک فرانسوی را تا حدود زیادی به حاشیه رانده است و بطور عام ساده گرایی و سبک مینیمالیستی جایگزین تجمل و سبک های لوکس و گران قیمت شده است. اما هنوز هم تعداد زیادی از افراد به این سبک لوکس، زیبا و تشریفاتی علاقه مند هستند. در زمینه مبلمان فرانسوی که در رأس آنها سرویس خواب قرار دارد، بهتر است مدل هایی انتخاب شود که دارای تاج بزرگی هستند. رنگ استفاده شده در مبلمان کلاسیک اتاق خواب عمدتا رنگ های طلایی و بژ خواهند بود تا بیشتر شکوه دکوراسیون به چشم بیاید. با قرار دادن یک سرویس خواب به این سبک در اتاق خواب تان، جلوه ای کاملا لوکس و کلاسیک در دکوراسیون بوجود آورده اید که در همان نگاه اول تمامی نگاه ها را به سمت خود جذب خواهد کرد. البته یکی از معایبی که این سبک های دکوراسیون دارند هزینه بسیار بالای تهیه مبلمان کلاسیک فرانسوی است.

اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی

اما در سبک مدرن اتاق خواب فرانسوی، دیوارها به رنگ صورتی روشن و زرشکی تزئین خواهند شد و رنگ پارچه های مبلمان اتاق خواب عمدتا از رنگ هایی ساده مانند سفید، مشکی، قهوه ای تیره یا روشن، انتخاب می شود. تاج تختخواب هم مانند سایر مدل های مدرن، شکلی ساده با خطوط طراحی صاف و مستقیم خواهد داشت که عمدتا از چوب ساخته می شوند. سبک فرانسوی در طراحی داخلی به طیف رنگی که در فضا استفاده می شود بستگی دارد. استفاده از رنگ صورتی روشن و بنفش یاسی در ترکیب سبز و نقره ای بسیار معمول می باشد. در حالی که پوشش کف فضا شامل استفاده از متریال های متنوع و در عین حال منحصر به فرد می باشد. سبک روکوکو نشانه هایی از حساسیت‌ های سبک های اصیل را دارد و آن ها را در قالب استفاده از پالتی که اکثرا از گچ های با رنگ پاستلی تشکیل شده، نشان داده است. سبک باروک به ایجاد تصاویری از اتاق های سلطنتی کمک کرده است، اما بدون آب و تاب بسیار!

اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی

در طراحی داخلی به سبک فرانسوی یک فضای پر زرق و برق و پیچیده وجود دارد؛ گرانیت سرامیکی براق و یا سنگ طبیعی جلا داده شده، پارکت یا لمینت به رنگ روشن و با بافت هایی از چوب، آباژور های بزرگ و زیبای چوبی، مدل های کلاسیک و شکیل ساعت ایستاده، قاب عکس های بزرگ و گران قیمت و در برخی موارد عتیقه به طور معمول در این سبک به کار می روند. کفپوش ها را می توان با تُن رنگی روشن در نظر گرفت. در این سبک، دیوارها معمولا رنگی مات و یا نیمه مات دارند. در طراحی داخلی رمانتیک فرانسوی می توان از یک کاغذ دیواری با تصویری از پارچه های قدیمی استفاده کرد. طراحی داخلی اتاق خواب با تُن رنگ شنی عالی خواهد بود، همراه با تغییر رنگی نرم به سمت پالت طلایی. کف فضا می تواند به طور کامل با یک فرش نرم پوشیده شود با همان تناژ رنگی شنی یا بژ. روتختی ها و بالش های تزیینی باید به شکل ایده آلی با دیزاین کلی اتاق هماهنگ باشند، بنابراین پالت روشنی از رنگ شیری می ‌تواند در طراحی به سبک کلاسیک فرانسوی مناسب باشد. می توانید اتاق را با عکس، آینه های شیک و بزرگ، انواع کمد و دراور زیبا و کلاسیک، دیوارکوب ها و گلدان های بزرگ تزیین کنید.

اتاق خواب لوکس به سبک فرانسوی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز