فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2275 روز پیش
بازدید 1152 بدون دیدگاه

دکوراسیون ایتالیایی اتاق نشیمن

دکوراسیون ایتالیایی اتاق نشیمن

در دکوراسیون داخلی یکی از گران ترین و لوکس ترین سبک های دکوراسیون، قطعا سبک ایتالیایی خواهد بود. طراحی در این سبک خاص، دارای دشواری و ظرافت زیاد بوده و با بکار گیری مبلمان زیبا و با کیفیتمی توان این زیبایی را به حد کمال خود رساند. از نشانه های دکوراسیون ایتالیایی ترکیب عناصر مدرن و معاصر است. به راستی چرا دکوراسیون داخلی به سبک ایتالیایی محبوب است؟ پرسش این است، چرا محبوب نباشد در حالی که از جمله بهترین های چیدمان خانگی به حساب می آید؟ البته که چیدمان خانه با روش ایتالیایی محبوب است؛ ظریف، متناسب و لوکس است و در طراحی آن تنها از مبلمان با کیفیت و وسایل با کیفیتی چون جلومبلی لوکس و … استفاده می شود. طراحی دکوراسیون ایتالیایی نماد لوکس بودن و اشراف زادگی است. از لحاظ قدمت تاریخی، تاریخ معماری رنسانس به اوایل قرن پانزدهم در فلورانس ایتالیا بر میگردد. این سبک با ستون های سنگی و طراحی با وقار باروک شناخته می شود. هنوز هم طراحی و ساخت شگفت انگیز این سبک خیره کننده شما را مبهوت می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات دکوراسیون ایتالیایی آشنا کنیم، پس اگر قصد دارید در این باره بیشتر بدانید و یا قصد ایجاد تغییراتی در فضای اتاق نشیمن خانه تان دارید پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن به روزترین و مفیدترین نکات دکوراسیون را به شما بیاموزیم. هم چنین در ایارن میز به راحتی میتوانید در بخش های مختلف قیمت سرویس خواب و دیگر محصولات را بیابید.

دکوراسیون ایتالیایی اتاق نشیمن

مساله در مورد طراحی داخلی و دیزاین خانه های به سبک ایتالیایی تنها لوکس بودن نیست. بلکه لوکس بودن با تمام جزئیات و به معنای واقعی کلمه است، از سقف تا کف گرفته طوری که گوشه ای از فضای داخلی اتاق جا نمی ماند. تمامی جزییات در طراحی دکوراسیون دارای ظرافت در بوجود آوردن و همینطور اجرای با کیفیت بالای متریال می باشد. سقف خانه های به سبک ایتالیایی قدیمی با لوسترهای چند طبقه کریستالی تزیین می شوند. باید گفت که ایتالیا‌یی ها به درستی از نحوه طراحی یک فضای مسکونی آگاهی و اطلاعات دارند. خانه هایی كه به سبک دکوراسیون ایتالیایی طراحی شده اند نه فقط لوكس و مجلل هستند، بلكه تمام جزئیات آن ها ازكف تاسقف خانه دارای دیزاین لوكس و خاص است؛ در این زمینه هیچ گوشه ای از خانه از دید طراح دور نمی ماند و حتی از وسایلی مانند بوفه و استند، مبل راحتی و … نیز به خوبی در جهت زیباتر کردن خانه استفاده می شود.

دکوراسیون ایتالیایی اتاق نشیمن

جزئیات منزل در بالاترین كیفیت موجود طراحی می شوند و آثار کار یک متخصص در تمام زوایای خانه در بهترین کیفیت خود به چشم می خورد. خانه هایی كه به سبک ایتالیایی قدیم طراحی می شوند دارای لوسترهای كریستالی هستند كه از سقف های پنل دار آویزان شده‌ است. دیوارهای این سبک از خانه ها دارای چارچوب های تزئینی است و از یک سبک طراحی دیواری خاص در آن ها استفادهمی شود. همچنین كفپوش ها از چوب و سنگ مرمر براق ساخته می شوند و بر روی آن‌ها یک قالیچه قدیمی و ترجیحا عتیقه برای افزایش راحتی فضا پهن می شود. بعد از سبک سنتی نوبت به خانه هایی می رسد كه به سبک مدرن ایتالیایی چیدمان شده اند. این فضاها دارای طراحی حداقلی و ساده گرایی و در عین حال طراحی لوكس و با کیفیت هستند؛ که اینگونه طراحی از طریق آشپزخانه هایی روشن و لوسترهای مجسمه گون كه از كریستال های شفاف ساخته می شوند و مبلمان زیبا و راحت كه از مواد بسیار باكیفیت ساخته شده اند نمایان می‌شود. در بخش دکوراسیون ها , دکوراسیون سرخابی مشخصات جالبی نیز دارد.

دکوراسیون ایتالیایی اتاق نشیمن

برای این‌كه چیدمان های ایتالیایی، خواه سنتی یا مدرن، را در خانه خود ایجاد کنید باید دقت کافی داشته و تنها از با کیفیت ترین وسایل برای دکور کردن فضایتان استفاده کنید؛ از جمله مهم ترین اجزایی که در دکوراسیون اتاق نشیمن به خوبی دیده می شود، میز تلویزیون و ساعت ایستاده است. حتی شاید نیاز داشته باشید تا از یک متخصص و طراح دکوراسیون کمک بگیرید تا به شما نکات مورد نظر را آموزش بدهد و ایراد های وسایل انتخابی تان را به شما بازگو کند. در آخر فضای شما باید دارای حس لوكس و اشرافی باشد كه یكی از مهم ترین ویژگی های طراحی به سبک ایتالیایی خواهد بود. از طرف دیگر خانه های مدرنی به سبک دکوراسیون ایتالیایی هستند بیشتر حداقل گرا می باشند اما همزمان ویژگی های طراحی لوکس را نیز حفظ می کنند. این ویژگی های لوکس و زیبا از طریق لوسترهای آویز کریستالی مدرن، انواع کنسول و میزتلفن و مبلمان راه تجملی خود را به میهمان نمایش می دهند. سبک ایتالیایی یک سبک شیک و بسیار سنگین و جذاب است اما به این معنی هم نیست که در زیبایی آن باید محدودیت را مد نظر داشت. سبک ایتالیایی سبکی است که اگر به خوبی انجام شود، وقار و سنگینی مختص به خود را حفظ می کند. سبک ایتالیایی کلاسیک ممکن است برای بعضی از افراد که حداقل گرایی در دکوراسیون را نمی پسندند بیش از اندازه اغراق آمیز به نظر بیاید، اما باز هم نمی توان از زیبایی های آن چشم پوشی کرد. بنابراین هیچ چیز در حد افراطی و زیاده روی نباید بکار گرفته شود.

دکوراسیون ایتالیایی اتاق نشیمن

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز