فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2463 روز پیش
بازدید 428 بدون دیدگاه

دکوراسیون سقف و دیوار ها

داخلی

مدل های مختلف دکوراسیون سقف و دیوار

در این نوشته سعی کرده ایم به بحث دکوراسیون سقف و دیوار بپردازیم. اگر به دکوراسیون بهتر فضایتان و زیبایی بیشتر آن فکر میکنید؛ این مقاله برای شماست چرا که در آن به بررسی متد های جدید تغییر دکوراسیون بپردازیم.

اگر سقف ها ارتفاع متناسبی دارند:
اگر قرنیز وجود دارد ، بالای آن را با یک گچ بری شبیه به قاب تصویری طلا کاری شده و بلند به گونه ای که لب به لب نصب شده باشد ،لبه دار کنید.
خط خاتم کاری بالای قرنیز ( قسمتی که لبه ی آن روی سقف قرار میگیرد ) را با رنگی متقابل رنگ آمیزی کنید یا آن را با صفحات طلایی و یا نقره ای بپوشانید.
اگر از گچ بری استفاده نکرده اید ،گچ بری و یا یک رز سقفی اضافه نمائید.

میتوانید دیگر لواز خود مانند سرویس خواب را با دیوار های خود ست کنید.
زیباترین و گران ترین این تزئینات برای طراحی دکوراسیون ،از نوع گچ هستند .اما اگر سقف به اندازه کافی ارتفاع دارد ، می توانید از انواع فایبرگلاس یا پلی پروپیلین استفاده کنید ،که ارزان تر هستند و نصب آنها ساده می باشد و تشخیص نمونه ی آن ها از نمونه واقعی از فاصله دور مشکل است.
اگر سقف ها خیلی بلند هستند، یک تصویر هنری در ارتفاع ۴۵ سانتی متری زیر سقف نصب نمائید و دیوار بالای آن را به رنگ سقف رنگ آمیزی کنید تا نگاه را به سمت پایین بیاورد. سقف را با سایه ای تیره تر نسبت به دیوار ها رنگ آمیزی کنید.
سقف را پایین بیاورید و از این فرصت برای نصب چند نورپردازی با آباژور استفاده کنید که توجه را به سمت چیزی که روی دیوار است جلب خواهد نمود.
اگر سقف ها خیلی کوتاه هستند، کاغذ های دیواری که راه راه عمودی دارند یا راه راه نقاشی شده می توانند نگاه را به سمت بالا هدایت کنند تا تصور ارتفاع بیشتر را ایجاد کنند. چوب پرده ها را دقیقا زیر سقف نصب نمائید به جای اینکه بالای پنجره نصب کنید ،برای اینکه پنجره ها را بلندتر به نظر برسانند و به همین ترتیب در ارتفاع سقف مبالغه کنند. برای دیوارها ،به وسیله گچ بری ،رنگ یا کاغذ ،قاب هایی بلند و باریک ایجاد کنید تا چشم ها را دوباره به سمت بالا بکشند.
روی سقف از رنگی که از خود نوری ضعیف منعکس کنید. چند لوله فلورسنت سرد ، و درست زیر آن ها پاچه های کتانی با دو ضخامت متفاوت نصب کنید ،تا سقف را روشن کند و باعث شود شناور به نظر برسد .

داخلی

سبک روستیک در دکوراسیون: وارد شدن عناصری زنده از طبیعت به درون معماری یک اتفاق ساده و صرفا با رویکردی زیبا شناسانه نیست که تنها به ارگانیک و سبک های مشابه محدود شود. یک قصد دیگر از قرار دادن گلدان یا عنصری زنده و طبیعی در خانه و دکوراسیون، به عنوان بخشی از اصل طراحی آن ،تذکر حذف و محو شدن تدریجی طبیعتی است که در پی صنعتی شدن سریع و میل کنترل انسان بر محیط پیرامون خود به وجود آمده است. امری که خیلی سریع رشد کرده و فراگیر هم شده است. ایجاد نسخه ای از طبیعت در داخل محل سکونت افراد در جهت ایجاد ارتباط و تعامل بین انسان و طبیعت، کامل کننده اند بنای مسکونی است. در حالی که این محیط طبیعی نه در خارج بنای مسکونی آن است در حالی که این محیط طبیعی نه در خارج بنا، در حیاط یا محیط اطراف خانه، بلکه در فضای درونی ساختمان و بین اتاق ها و راهرو ها ایجاد می شود. زیرا اصل رویکرد بر این اساس است که طبیعت به دکوراسیون داخلی خانه نفوذ کند تا به همه ی آن چیزهایی که به قیمت مدرن شدن و صنعتی شدن از دست رفته ،دوباره فکر کنیم و پیوسته تصویری عینی و حسی از رابطه ی نزدیک با آن ها در انسان زنده شود و باقی بماند، چرا که چیدمان بدون نشاط نمی تواند احساس آرامش را برای ساکنان خود به ارمغان بیاورد حتی اگر از بهترین مبلمان تختخوابشو، تختخواب، صندلی راحتی و… در دکوراسیون آن استفاده شده باشد. در معماری معاصر رسیدن به این هدف با ابزار و شیوه های مختلف حذف دیوار ها و استفاده از پنجره های عریض ،شیشه مات یا مشبک و وجود گل ها و المان های زنده طبیعی در خانه مسیر می شود. برای اداره و یا محل کار خود در کنار دکوراسیون سقف و دیوار ها از میز و صندلی اداری شیک نیز میتوانید استفاده کنید.

داخلی

فکر خلاق در دکوراسیون داخلی: طراحی رنگ، بافت، حجم، تقارن، گستره ای از مفاهیم پیچیده در عین حال ساده و قابل لمس. شما می توانید با بهره گیری از رنگ های متفاوت فضای خاصی ایجاد کنید. زمان دیوار ها و سقف های یک رنگ سفید استخوانی به سر آمده بیایید به رنگ های دیگر اجازه حضور در فضا بدهیم بیاید ریسک کنیم و در نهایت آرامش و حسی خوب و متفاوت به ارمغان بیاوریم. فرش های کف را جمع کنیم بگذاریم دیوار های برآمده از کف خودشان را نشان دهند بیاییم قرنیز ها را رنگ متفاوت از کف و پهن تر از حالت طبیعی در نظر بگیریم تا حد فاصله کف و دیوار هایمان مشهودتر شود بیایید از تلفیق رنگ های شاد نترسیم و از کلیشه رنگ کرم قهوه ای دور شویم ذهنتان را رها کنید از اینکه مبلمان تان هر چه تیره باشد دیرتر چرک شدنش را میبینیم چرا پرده هایمان آبی نباشد؟ چرا زرشکی را رنگ مناسب مبل ها نمیدانیم چرا از سبز فسفری برای رنگ یکی از دیوار ها استفاده نمیکنیم؟ چرا کابینت آشپزخانه هایمان صورتی نیست؟
دلایل تمام این سوالات باورها ی کهنه ماست در گذشته معماری و دکوراسیون یک سری دکورها و رنگ ها را انتخاب میکردند و بعضی از جزئیات طراحی و دکوراسیون به تدریج جز اصول طراحی و دکوراسیون داخلی و معماری شده اند و ما نیز بر این اصول که چندان هم ممکن است درست نباشد پایندیم و همچنان جز باور های ما برای انتخاب وسایل و رنگ برای دیوار ها و سقف مبلمان پرده و … میباشد.
از انتقاد شدن درباره ی دکوراسیون و تزئینات داخلی منزلمان هراس داریم و بیشتر قشر جامعه آمادگی استفاده از ایده های جدید و خلاقانه معماری را ندارند.

داخلی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز