فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2463 روز پیش
بازدید 665 بدون دیدگاه

میز و صندلی اداری شیک

اداری

انواع میز و صندلی اداری

زمانی که می خواهید وسیله ای را خریداری کنید باید از کیفیت محصولی که انتخاب کرده اید اطمینان کافی داشته باشید. در قسمت محصولات میز و صندلی اداری این موضوع اهمیت بسیاری پیدا می کند مخصوصا در زمان انتخاب، زیرا طور مستقیم بروی روند کاری و موفقیت اداره و یا شرکت تاثیر گذار خواهد بود. میز و صندلی که برای ادراجات انتخاب می شوند باید شناخته شده بوده و کیفیت آنها توسط دیگران تایید شده باشد. بسیاری از شرکت های اداری موفق و مطرح دنیا، طراحی داخلی شیک و مبلمان مناسب و ارگونومیک را جزء الویت های خود قرار می دهند بنابراین به هیچ عنوان نباید از کنار این موضوعات به سادگی گذشت. اگر مبلمانی را برای اداره و یا شرکت خود انتخاب کرده اید ولی از کیفیت آن اطمینان ندارید و در بین عموم هم تایید شده نیستند باید چکار کرد؟ در اینگونه مواقع باید از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در انتخاب میز و صندلی اداری آگاهی کافی و کامل داشته باشید. در این مطلب بطور خلاصه به روشن کردن اینگونه فاکتورها همراه با معرفی مدل های زیبای و با کیفیت خواهم پرداخت که همگی در دو چیز مشترک هستند، زیبایی و راحتی. برای آشنایی بیشتر لطفا تا پایان همراه ایران میز باشید. در ایران میز علاوه بر میز صندلی اداری شیک میز ناهار خوری زیبا برای محل کار خود میتوانید تهییه کنید.

اداری

شاید اولین چیزی که در خرید میز و صندلی اداری مورد توجه قرار می گیرد قیمت آنهاست، بهر حال مسائل مالی مهم ترین دلیل ایجاد شرکت های تجاری است. به طور کلی ست های اداری قیمت بالایی دارند، در بازار لوازم داخلی اصلی است که می گوید قیمت بالاتر نشانه کیفیت بالای محصول تولیدی است. شاید در تنها زمینه ای که مجازید قیمت بیشتر از حد مجاز برای خرید محصول بپردازید همین مبلمان اداری باکیفیت باشد. چرا که اجناس با کیفیت دوام بالایی داشته نیازی به تعمیر و تعویض در آینده نخواهند داشت. مبلمان اداری ارگونومیک از قیمت بالاتری برخوردار هستند چرا که طراحی آنها بر اساس اصول صحیح نشستن های طولانی بنا شده و جلوی خستگی و کرختی بدن کارمندان را به شیوه ای کاملا موثر و پایدار می گیرد. بعلاوه در ساخت آنها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می شود. بنابراین پیشنهاد می کنم، هنگام خرید میز و صندلی اداری قیمتی بیشتر از حد معمولی که در نظر گرفته اید بپردازید و توجه داشته باشید که به جنسی با کیفیت بیشتر دسترسی پیدا می کنید. دکوراسیون سقف و دیوار ها در تمامی محل ها مورد نیاز است.

اداری

با کیفیت ترین ست های مبلمان اداری از چوب درخت بلوط تهیه می شوند. برای آنهایی که خواستار زیبایی در کنار استحکام و دوام بالا هستند قطع به یقین مدل ها چوب طبیعی، بهترین گزینه خواهد بود. اما طبیعات چوب های طبیعی قیمت زیادی دارند، یک روش جایگزین و موثر می تواند استفاده از مبلمان با ترکیب چوب و ام دی اف باشد، با این کار هم از ظرافت و زیبایی چوب طبیعی بهره خواهید برد و هم قیمت پایین تری برای آنها پرداخت خواهید کرد. جایگزین دیگر می تواند ترکیب چوب و فلز باشد که در شکل های زیر انواع مختلف آنها را مشاهده می فرمایید. البته باید به کارایی فضا و همینطور شرایط آن توجه ویژه ای داشت. مثلا اگر قرار میز و صندلی در فضایی پر رفت و آمد قرار بگیرد بهتر است سراغ ست های فلزی بروید. صندلی و میزهای فلزی دوام خیلی بالایی دارند حتی در بدترین شرایط نگهداری هم باز سرجای خود می ایستند. در حالی که مدل های چوبی برای اتاق های خلوت تر مانند اتاق مدیر مناسب است. بازهم به این نکته اشاره کنم که فارغ از جنس مبلمان، ارگونومیک بودن انها هیچوقت نباید فراموش شود. یک میز ارگونومیک نباید بیشتر از ۷۶ سانت از زمین ارتفاع داشته باشد.

اداری

مهم ترین نتیجه گیری که می شود از گفته های بالا کرد این است که طول عمر مفید مبلمان اداری رابطه مستقیمی با کیفیت محصول دارد. با پرداخت هزینه ایی بیشتر هم راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت هم مبلمانتان برای مدت زمان بیشتری باقی مانده و به هیچگونه تعمیر و تعویضی نیاز نخواهند داشت. دوام و کیفیت مبلمان هم متاثر از موادی است که در ساخت میز و صندلی اداری مورد استفاده قرار می گیرد. و در نهایت عامل زیبایی قرار می گیرد که در انتخاب مبلمان اداری توجه خاصی می طلبد تا طرحی مناسب و شایسته و درخور اداره و شرکت پیدا شود.

اداری

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز