فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2433 روز پیش
بازدید 427 بدون دیدگاه

کنسول های متنوع و زیبا

کنسول

انواع کنسول

مدل کنسول چوبی طرح های بسیار متنوع و متفاوتی دارند، هم از لحاظ شکل و هم از لحاظ روکش نهایی کار. برخی همراه با آینه عرضه می شوند و برخی هم بتنهایی بکار می روند. در هر صورت میزهای کنسول بقدری زیبا و مفید هستند که به محض قرار گیری در اتاق، به نقطه کانونی آن تبدیل شده و به زیبایی خودنمایی می کنند. بعلاوه در کنار بهره گیری از زیبایی میزهای کنسول می شود بعنوان کمد و کابینت نگهداری لوازم هم از آنها استفاده کرد. مدل های مدرن میز کنسول همگی بروی سادگی، خطوط صاف و طرح های خلاقانه تاکید دارند تا بدین وسیله بهترین شکل و کارایی را در اختیار مصرف کننده قرار بدهند. هر چه فضای روی میز کنسول بیشتر باشد، مسلما تزیین آن کار آسان تری بوده و فرصت بهتری برای بنمایش گذاشتن عناصر دکوری شیک خواهید داشت. در کنار فضای روی میز، مدل های کابینت دار، فضای مخفی و بسیار عالی برای ذخیره سازی لوازم داخل میز کنسول را هم فراهم می کنند. بنابراین شکی نیست که میز کنسول چه مدل کنسول چوبی و چه مدل های دیگر، می توانند مشکلات زیادی را حل کنند. محصولات چوبی دیگر را نظیر میز ناهار خوری , تخت خواب , مبلمان و … را در ایران میز بیابید.

کنسول

البته میز کنسول را به نام های دیگر هم می شناسند، مثلا میز سرور، قفسه یا جا کتابی و حتی کابینت اتاق نشیمن. اما چیزی که بین همه مدل ها مشترک است خلاقیت طرح ها و در عین کارایی بالای آنهاست. در بین تمام مدل ها، مدل کنسول چوبی بهترین تنوع شکل ظاهری را دارند، مثلا مدل های پایه کوتاه، مدل های پایه داری که خیلی به سطح زمین نزدیک هستند و حتی مدل های شناور که به دیوار نصب شده و بدون پایه هستند. اگر خانه کوچکی دارید شدیدا توصیه می شود از کنسول های شناور استفاده کنید که فضا را بزرگتر نشان می دهند. مدل کنسول چوبی مدرن فقط در سادگی و رنگ های خنثی مانند قهوه ای، خاکستری یا سفید خلاصه نمی شوند. امروزه شاهد بازگشت طرح های سنتی و کهنه و همینطور طرح های گلدار در میزهای مدرن نیز هستیم. طراحی این میزها به شیوه ای صورت می گیرد که برای قرار گیری در تمامی اتاق های خانه مناسب باشند، از راهروی ورودی منزل گرفته تا پذیرایی و نشیمن هم می توانند از حضور میز کنسول بهره ببرند. اگر طرح های گلدار خیلی به محیطی که انتخاب کرده اید نمی خورد، در عوص طرح های نواری ساده یا V شکل جایگزین مناسبی خواهند بود.

کنسول

مطمئنا خاصیت اصلی کنسول های چوبی، طبیعی بودن و ظاهر لوکس آنهاست. امروزه از بافت های طبیعی چوب استفاده بسیار زیادی در تزیین دکوراسیون می شود. در حقیقت بافت های چوب طبیعی به قدری زیبا هستند که اصلا نیازی با تزیینات اضافی ندارند. پس از خریداری و قرار دادن کنسول های چوبی در مکان خود، سعی کنید خیلی به تزیین آن نپردازید چرا که هر چه ظاهر میز کنسول ساده تر باشد، زیبایی خود چوب بیشتر خودنمایی خواهد کرد. البته مدل هایی تمام چوبی، طرح های ترکیبی چوب و فلز هم هستند که طبیعتا قیمت پایین ترین دارند. طرح های ترکیبی چوبی و فلزی برای دکوراسیون های صنعتی و سنتی توصیه می شود.محبوب ترین مدل های میز کنسول چوبی را طرح های امروزی خاکستری رنگ تشکیل می دهند که در شکل های زیر آنها را مشاهده می فرمایید. چنین طرح هایی به زودی ها کهنه نشده و برای آینده نیز زیبا و جدید خواهند ماند. کنسول های خاکستری رنگ این خاصیت را دارند که لوازم دکوری قرار گرفته روی شان بیشتر در معرض دید قرار بدهند. چنین میزهایی حتی دکور اطرافشان را تحت تاثیر قرار می دهند، بنابراین توصیه می شود اطراف میز کنسول های خاکستری رنگ را با مجسمه یا گلدان های دکوری و شیک تزیین کنید. دکوراسیون سقف و دیوار ها نیز باید با بقیه دکوراسیون های خانه شما ست باشد که در این مقاله اطلاعاتی میتوانید کسب کنید.

کنسول

و در نهایت می رسیم به طرح های باریک و مدرن مدل کنسول چوبی که هوشمندانه ترین انتخاب بشمار می روند چرا که در اشغال کمترین محیط از خانه، فضایی بیشتری برای ذخیره سازی فراهم کرده و بسیار زیبا نیز هستند. کافی است میز های کنسول مدرن را با ساده ترین چیزها مثل کتاب، گلدان یا قاب عکس تزیین کرده و یک نقطه کانونی شیک و اساسی در دکوراسیون خود داشته باشید. البته نصب یک لامپ دیواری بالا یا کنار میز کنسول می تواند جذابیت های ظاهری آنرا افزایش دهد.

کنسول

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز