فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1649 روز پیش
بازدید 1209 بدون دیدگاه

راهنمایی خرید صندلی ناهارخوری

راهنمایی خرید صندلی ناهارخوری

قبل از این‌که صندلی ناهارخوری خریداری کنید باید موارد خاص را در نظر بگیرید. شما برای خرید یک صندلی ناهارخوری راحتی و درعین حال شیک می‌بایست به نکات گفته‌شده در زیر توجه کنید تا بتوانید یک خرید مناسبی داشته باشید. صندلی ناهارخوری حتماً باید راحتی کافی را داشته باشد چرا که افراد در حین نشستن و غذا خوردن به صحبت کردن درباره مسائل مختلف می‌پردازند و گاهی ممکن است بیش از چند ساعت بر روی صندلی نشسته و با هم گفتگو کنند. شما ممکن است به سبک‌های مختلف صندلی، رنگ‌های خاص و برند های مختلف علاقمند باشید اما باید محدودیت‌های سلیقه‌ای خود را تعیین کرده و پیش از این‌که اقدام به خرید صندلی ناهارخوری کنید مشخصات موردنظر را به‌صورت کامل و دقیق بر روی کاغذ یادداشت کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

میز ناهار خوری HN 37

اندازه

در ابتدا ممکن است اندازه نادیده گرفته شود علت این موضوع تأثیرپذیری از زرق‌وبرق محصولاتی است که در کنار یکدیگر مشاهده می‌شود و غالباً در محیط فروشگاهی متوجه تطابق اندازه‌ها و فضای منزل خود نمی‌شوید که این امر باعث می‌شود گاهی صندلی‌های بزرگ و نامناسب را برای فضاهای کوچک در نظر بگیرید. به همین دلیل باید قید اندازه‌گیری چشمی را زده و حتماً اندازه‌گیری دقیقی برای صندلی ناهارخوری از پیش تعیین کرده باشید. شما باید اندازه اتاق خود را اندازه‌گیری کرده و فضایی که می‌خواهید میز ناهارخوری را در آن قرار دهید مشخص کنید. باید تعداد صندلی‌هایی که قرار است در اتاق و دور میز قرار دهید به یاد داشته باشید که فاصله بین صندلی‌ها و فضای بیرونی آن را به‌صورت دقیق محاسبه کنید و طوری فضا را در نظر بگیرید که فرد برای جابجایی و بلند شدن و یا نشستن روی صندلی در حالی‌که بتواند صندلی رو به عقب بکشد فضای کافی داشته باشد.

صندلی با دسته یا بدون دسته

صندلی با دسته یا بدون دسته یکی از فاکتورهایی است که کاملاً سلیقه‌ای بوده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید. درواقع انتخاب صندلی‌های دسته‌دار یا بدون دسته به نوع دکوراسیون منزل شما بستگی خواهد داشت. طبیعتاً صندلی‌های ناهارخوری بدون دسته دارای فضای کمتری بوده و صندلی‌های دسته‌دار حجم بیشتری را اشغال می‌کند. به این موضوع توجه داشته باشید که صندلی‌های دسته‌دار دارای راحتی بیشتری بوده و برای افراد سالخورده مناسب‌تر است. چرا که موقع نشستن و برخاستن از دسته‌های صندلی به‌‌عنوان تکیه‌گاه استفاده می‌شود. دقت کنید که شما می‌توانید با توجه به تعداد افرادی که قرار است بیشتر اوقات از صندلی استفاده کنند می توانید نوع دسته‌دار یا بی دسته آن را انتخاب کنید.

میز ناهارخوری الماس

یک سبک انتخاب کنید

قبل از این‌که برای خرید صندلی ناهارخوری بتوانید تصمیم قطعی را بگیرید لازم است که سبک مورد علاقه تان را با دکوراسیون فضای ناهارخوری ست کرده و متناسب با همان سبک و سیاق به دنبال خرید صندلی باشید. صندلی ها دارای ساختار گوناگونی می باشند که شامل صندلی‌های چوبی، صندلی های فلزی، ترکیب چوب و فلز می باشد. پس بیشتر از هرچیزی ترکیب مناسب با فضا را باید مدنظر داشته باشید. شما می‌بایست در هنگام خرید صندلی ناهارخوری راحتی را در نظر داشته باشید زیرا افراد مختلف تعاریف متفاوتی از راحتی و آسایش دارند. روی چه صندلی بشینید و صندلی شما باید دارای چه امکاناتی باشد؟ آیا به اندازه کافی جادار می‌باشد و روی آن احساس راحتی دارید؟ وقتی به سمت عقب برمی‌گردید صندلی چگونه حسی به کمر و عضلات شما وارد می‌کند؟ آیا ارتفاع صندلی بیش از حد بالا یا پایین نیست؟ سوالاتی که باید در ذهن خود به آن پاسخ دهید.

انتخاب جنس صندلی

جنس صندلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است صندلی‌های فلزی کمی فضا را سرد کرده و صندلی‌های چوبی فضای گرم‌تری را به وجود می آورند.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز