فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2687 روز پیش
بازدید 1014 بدون دیدگاه

راهنمای گام به گام انتخاب مناسب ترین میز کامپیوتر و میز تحریر

میز کامپیوتر

میز تحریر

میزها، کاربرد های متنوع و فراوانی دارند و زیبایی دکوراسیون تا حد بسیار زیادی به نوع، سبک و شکل میز های انتخابی در آن فضا بستگی دارد. به همین منظور تیم دکوراسیون ایران میز برای شما بهترین روش های ممکن و به روز ترین متد های کارآمد برای انتخاب و دکور کردن میزهای فضایتان برایتان فراهم کرده اند. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی و همراهی کنیم. میتوانید میز تحریر , میز تلویزیون و میز ناهار خوری را در ایران میز خریداری کنید.

رنگ میز

رنگ میزی که برای اتاق تان انتخاب می کنید به رنگ غالب و رنگ اجزای دیگر وسایل فضایتان بستگی دارد. اگر میز کامپیوتر تان در نزدیکی پرده ی اتاق تان قرار خواهد گرفت، بهتر است به گونه ای رنگ آن را انتخاب کنید که رنگ آن یا مقداری روشن تر و یا تیره تر از رنگ پرده هایتان باشد. برای تکمیل زیبایی این چیدمان می توانید آن را با کتابخانه تان هماهنگ کنید. از جمله ی وسایلی که می توانید از طریق طیف رنگی با میز کامپیوتر و یا میز تحریر تان ست و همراه کنید، می توان به تختخواب چوبی – فلزی اشاره کرد که دکوراسیون آن را به سادگی و با انتخاب صحیح روتختی می توان به بهترین حالت ممکن به انجام رساند.

میز کامپیوتر با کیفیت

جنس میز

مسلما یک رنگ با کیفیت را باید بر روی سطحی مرغوب و دارای کیفیت مطلوب انتظار داشت؛ از این رو انتخاب جنس رویه و جنس موادی که در ساخت یک میز کامپیوتر، میز کار و یا یک میز تحریر بکار برده می شود باید از بهترین مواد موجود در بازار باشد. یکی از نشانه های مشهود که به واسطه ی آن می توانید میز های با کیفیت چوبی و ام دی اف را از دیگر میزهای با کیفیت های پایین تر تشخیص دهید، درخشش و نحوه دیده شدن رنگ بر روی آنهاست. به گونه ای که یک رنگ با کیفیت و مرغوب بر روی یک میز که دارای جنس با کیفیتی قابل قبول است؛ از فواصل دور نیز خودنمایی می کند و این خودنمایی و زیبایی را حتی در حالتی که کاملا تمیز هم نباشد حفظ خواهد کرد.

کمد و دراور با کیفیت

بعد از جنس بدنه ی میز، نوبت به جنس اتصالات بکار برده در آن می رسد، مانند لولا، قفل، ریل کشوها و … که نحوه ی تشخیص آنها در درست انجام دادن وظایف شان است، یعنی لولا به راحتی و در نهایت آسودگی حرکت کند و برای باز کردن درب بخش های مختلف میز کامپیوتر و یا میز تحریر تان اختلالی ایجاد نکند و در ضمن آرام بسته شود تا از ایجاد آسیب به بخش های مختلف میز جلوگیری کند. در ضمن یک قفل با کیفیت اگر در محل مناسب نصب شده باشد می تواند امنیت یک محفظه ی خاص را برای شما تامین کند تا در مواقع لزوم وسایل شخصی تان را بتوانید در آن قرار دهید و همینطور ریل کشو های میز بایستی به راحتی در باز شدن کشو شما را همراهی کنند و پس از انجام کار مورد نظر تان به نرمی نیز بتوانید کشوی مربوطه را ببندید. ویژگی های مربوط به قفل،لولا و ریل کشو ها را می توانید در هنگام انتخاب و خرید وسایلی مانند کمد و دراور، میز تلویزیون، میز تلفن و بوفه و استند نیز لحاظ کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

میز مدیریتی

شکل میز

یک میز با کیفیت حتی اگر با بهترین رنگ ها و مرغوب ترین روکش ها کاور شده باشد، در صورتی که شکل مورد نظر شما را نداشته باشد، به سختی می تواند نظرتان را جلب کند و فضایی را در اتاق تان به خود اختصاص بدهد. از این رو شکل میز اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت اما نکته اینجاست که این ویژگی به تنهایی نمی تواند برای انتخاب بهترین میز کامپیوتر به شما کمک کند و این نکات به گونه ای هستند که در صورت نبود یکی از موارد مانند جنس میز، جنس رویه و رنگ پوشش دهنده و شکل میز؛ دیگر ویژگی ها قادر نیستند که خواسته ی شما را از یک میز به عنوان بهترین میز انتخابی تان برطرف کنند و احتمالا پس از خرید تان احساس پشیمانی خواهید داشت و رضایت کافی نخواهید داشت.انتخاب سرویس خواب کودک در اولویت خانواده ها قرار دارد.

میز تحریر

برای داشتن دکوراسیون متناسب و دلخواه می توانید میز کامپیوتر تان را با مبلمان، صندلی راحتی و یا مبلمان تختخوابشو تان هماهنگ کنید در حالی که بایستی همه ی این ها با صندلی ارگونومیک و استانداردی که برای میز تان انتخاب می کنید تناسب داشته باشند.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز