فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2651 روز پیش
بازدید 1295 بدون دیدگاه

انتخاب و خرید جاکفشی مناسب

جاکفشی

مدل های جا کفشی

فضای ورودی و راهرو ها همیشه به عنوان اولین نقاط در دسترس و اولین نقاط دکوراسیون که دیده می شوند؛ برای متخصصین دکوراسیون و چیدمان منزل اهمیت داشته و در اکثر اوقات سعی می شود که به بهترین نحو ممکن این تغییر دکور انجام شود. اگر می خواهید تغییری در فضای ورودی تان ایجاد کنید و یا قصد یادگیری نکات و ترفند های جدید دکوراسیون را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به روز ترین و مدرن ترین روش های انتخاب و خرید مناسب ترین جاکفشی برای فضایتان و همینطور محبوب ترین روش ها و متد های دکوراسیون را برایتان توضیح بدهیم. در ادامه به نقش جاکفشی و رخت آویز در دکوراسیون فضاهای خانگی خواهیم پرداخت و شما را برای انتخاب و خرید بهترین جاکفشی و رخت آویز همراهی خواهیم کرد. جاکفشی مناسب , میز تلویزیون مناسب و دیگر محصولات را در ایران میز بیابید.

فضای مورد نیازتان

در این باره گفتنی است که منظور فضایی است که جاکفشی به خود اختصاص می دهد و هم فضایی است که در مقابل اشغال بخشی از فضایتان در اختیارتان قرار می دهد تا انواع کفش ها، صندل ها، بوت، چکمه و کتانی هایتان را در آن قرار دهید تا بخش زیادی از بی نظمی فضایتان کاسته شود. همانطور که یک کتابخانه یا قفسه ی مدرن می تواند زیبایی و نظم را به فضای اتاق نشیمن تان هدیه کند، یک جاکفشی می تواند نظم و زیبایی خاصی به بخش ورودی خانه تان ببخشد و فضایتان را بهتر از آنچه که هست نمایش بدهد. مشابه همین موضوع را می توانید با قرار دادن یک کمد و دراور در اتاق خواب تان احساس کنید.

جاکفشی

درباره ی جاکفشی گفتنی است که بهتر است طبق نیازتان نسبت به انتخاب جاکفشی جادار و مناسب بپردازید و تعداد طبقه ها، ارتفاع هر طبقه و عمق طبقه را در نظر بگیرید تا در پایان هوشمندانه ترین انتخاب ممکن را داشته باشید و همینطور فضای کافی برای قرار دادن تمامی کفش هایتان در اختیار داشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر است فضای جاکفشی انتخابی تان به میزان دوبرابر تعداد کفش هایتان باشد، چرا که ممکن است با گذشت زمان، به تعداد کفش هایتان افزوده شود و همینطور بایستی فضای مناسب و کافی برای کفش های میهمانان تان در اختیار داشته باشید چرا که عمده ی بی نظمی های موجود که به دلیل کفش ها بوجود می آیند اغلب در زمان حضور میهمان به وجود می آیند و این بی نظمی می تواند دید هر بیننده ای را نسبت به فضا و دکوراسیون داخلی شما منفی کند.جاکفشی و رخت آویز

جنس و کیفیت مورد پسندتان

با توجه به تنوع بسیار زیاد جاکفشی و رخت آویز های موجود، انتخاب جاکفشی دلخواهتان می تواند حتی گیج کننده هم باشد. از این رو بهتر است تنها به چند مورد مختصر دقت داشته باشید چرا که همین موارد کوتاه و مختصر می توانند رضایت شما را جلب کنند. از جمله نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید جنس جاکفشی تان است که می تواند جاکفشی چوبی، جاکفشی ام دی اف، فلز و یا ترکیبی از آن ها باشد. با توجه به سبک دکوراسیون غالب فضایتان می توانید درباره ی انتخاب نوع و جنس مواد سازنده ی جاکفشی تان تصمیم بگیرید.

جاکفشی کلاسیک و چوبی

برای مثال در فضایی با دکوراسیون مدرن و می توانید از هرکدام از مدل های چوبی، ام دی اف، فلزی و یا ترکیبی از همه ی این مواد برای جاکفشی تان انتخاب کنید اما در فضایی با دکوراسیون غالب کلاسیک و قدیمی بهتر است از جاکفشی های چوبی استفاده کنید همانطور که در این سبک از فضاها استفاده از مبلمان و بوفه و استند کلاسیک نیز توسط متخصصین دکور توصیه می شود.برای هرکدام از مدل های انتخابی تان اگر از بهترین مواد اولیه استفاده شده باشد، در دراز مدت کارایی بیشتری برایتان خواهد داشت و از نظر اقتصادی نیز به نفع شما تمام خواهد شد.

جاکفشی با رنگ جذاب

رنگ و طرح جاکفشی تان

بعد از کیفیت، مهم ترین مشخصه ی یک جاکفشی مناسب، انتخاب صحیح رنگ آن است. رنگ ها و تاثیر آنها به گونه ای است که برخی از کالاهای موجود در صنعت دکوراسیون فقط به دلیل داشتن رنگ جذاب به فروش می رسند. پس بهتر است از این ویژگی به بهترین نحو ممکن برای بهبود فضا و دکوراسیون تان استفاده کنید و زیبایی منحصر بفردی را به فضای ورودی تان ببخشید. غالبا از چهار رنگ برای جاکفشی مدرن و با روکش ملامینه استفاده می شود که عبارتند از ونگه، آبنوس، آنتیک و لارکس؛ که شما می توانید با توجه به رنگ های موجود در فضایی که می خواهید جاکفشی تان را در آن قرار دهید، نسبت به انتخاب مناسب ترین رنگ اقدام کنید.

 

جاکفشی مدرن

بهتر است کنتراست و تضاد و همینطور هماهنگی و هارمونی را در فضایتان در نظر داشته باشید اما حتی در صورتی که از این موضوع اطلاعات کافی در اختیار ندارید، تنها کافی است دیگر مقالات گروه تخصصی دکوراسیون ایران میز را دنبال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعاتی بسیار مفید را درباره ی انتخاب و خرید انواع وسایل مورد نیاز مانند میز تلویزیون، میز عسلی و جلومبلی، میز کامپیوتر، مبلمان تختخوابشو، تختخواب، روتختی، میز ناهارخوری، صندلی راحتی و فرش و کابینت را به خوبی یاد بگیرید.

جاکفشی زیبا

مورد بعدی که بایستی در انتخاب یک جاکفشی مناسب در نظر گرفته شود، طرح و شکل آن است چرا که حتی زیباترین رنگ ها و با کیفیت ترین مواد اولیه نیز اگر در اندازه و شکل مناسب بکار گرفته نشوند، نتیجه ی نهایی چندان جذاب و دلخواه بنظر نخواهد آمد. لذا طرح و شکل یک وسیله می تواند معرف کارایی و میزان ارزش آن باشد. با توجه به اینکه انتخاب شکل و مدل جاکفشی و یا وسایلی مانند میز تحریر و میز تلفن کاملا بسته به سلیقه ی فرد دارد، تنها می توان رعایت سبک و نوع دکوراسیون حاکم بر فضا را به عنوان راهنما انتخاب کرد و از آن کمک گرفت. در بحث دکوراسیون ها با دکوراسیون سیاه و سفید بیشتر آشنا شوید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز