فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2723 روز پیش
بازدید 1208 بدون دیدگاه

روش ها و ایده های گسترش فضای اتاق خواب

صندلی راحتی

اهمیت اتاق خواب

اهمیت اتاق خواب به گونه ای زیاد و تاثیر گذار است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد لذا بهتر است دقت فراوانی را برای دکور کردن این اتاق بسیار مهم و حیاتی داشت. این روزها و با توجه به اندازه ی آپارتمان ها و نوع دکوراسیون رایج در فضاهای خانگی، با مشکل کمبود فضا برای وسایل مختلف روبرو خواهید بود و این مشکل فقط و فقط با انتخاب صحیح وسایل و همچنین سبک دکوراسیون برطرف می شود. اگر با مشکل کمبود فضا برای وسایل تان روبرو هستید و یا پیشنهادی زیبا برای دکوراسیون تان می خواهید بهتر است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به خوبی و با روش های بسیار کاربردی راهنمایی کنیم.

صندلی راحتی

صندلی راحتی را می توان یک وسیله ی چند منظوره دانست به گونه ای که آن را می توان در فضای اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی قرار داد اما بسته به هر کدام از این نوع فضا ها، شما باید صندلی و نوع ساختار آن را به طور متفاوت انتخاب کنید. در فضاهای با رنگ غالب سفید، به شما پیشنهاد می کنیم که از دو عدد صندلی راحتی با رنگ سفید و یا کرم استفاده کنید تا توازن و تضاد مناسبی در اتاق تان بوجود بیاید.

تختخواب

تختخواب

تختخواب را می توان مهم ترین کالای موجود در فضای اتاق خواب دانست. تختخواب را بهتر است قبل از هر چیزی انتخاب کنید و بعد از آن نسبت به خریدن دیگر وسایل مانند روتختی اقدام کنید و سپس رنگ غالب فضایتان را تعیین کنید تا از دکوراسیون تان بیشترین رضایت را داشته باشید.

میز های متفاوت

میز های متفاوت

اتاق خواب را می توان فضایی برای قرار دادن وسایل مختلف دانست، از میز تحریر، میز کامپیوتر و سرویس خواب دانست. انتخاب این وسایل حتی بیشتر از وجودشان اهمیت دارد پس بهتر است وسایل تان را هماهنگ و مرتبط با فضایتان انتخاب کنید تا حضور در خانه تان، حتی اگر کوچک هم باشد برایتان لذت بخش باشد.

مبلمان

مبلمان

در فضاهای کوچک به شما پیشنهاد می کنیم از مبلمان مدرن و جدید استفاده کنید و در خانه هایی با اندازه ی بزرگتر، بهتر است ابتدا مبلمان مدرن تان را انتخاب کنید سپس ست دوم مبلمان تان را بر حسب نوع فضایتان و سلیقه شخصی تان انتخاب کنید. در صورتی که خانه تان به اندازه ی کافی بزرگ است، می توانید دو ست مبلمان انتخاب کنید اما لزوما قرار نیست که رابطه ای بین مبلمان تان وجود داشته باشد اما برای هرکدام از آنها بهتر است از میزعسلی مناسب استفاده کنید.

دراور

دراور

دکوراسیون درهم و شلوغ را می توان یکی از محبوب ترین و در عین حال زیباترین متد های دکوراسیون و چیدمان مدرن خانگی دانست که این روزها در بسیاری از کشور های دنیا و همینطور فضاهای مدرن بسیار پر کاربرد بوده و همینطور متخصصین صنعت دکوراسیون منزل آن را به شما پیشنهاد می کنند. دراور و کمد تان را بهتر است طبق سبکی که برای چیدمان تان انتخاب کرده اید بچینید و سعی کنید اندازه شان به گونه ای باشد که فضایی شلوغ در اختیار داشته باشید.

روش های مفید برای تغییر فضای خانه خود را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز