فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2361 روز پیش
بازدید 553 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق خواب بزرگ

اتاق خواب بزرگ

اتاق خواب، اولین محل آرامش و جایگاه رفع خستگی و بازیابی انرژی در فضای خانه است. طراحی فضای داخلی اتاق خواب همواره مسئله ای مهم و اساسی در نظر طراحان و متخصصین دکوراسیون بوده است. از طرفی در اتاق خواب های بزرگ برخی موارد و سنت ها به صراحت کنار زده می شوند و این سنت شکنی می تواند شما را شگفت زده کند. برای مثال در فضای اتاق خواب های بزرگ بجز درب ورودی، یک یا دو درب دیگر وجود دارد که به فضای بیرون خانه ارتباط دارند. در این مقاله می خواهیم به بررسی این موارد بپردازیم، پس اگر قصد ایجاد تغییراتی مفید و زیبا در فضای اتاق تان دارید و یا می خواهید در این زمینه بیشتر یاد بگیرید تا انتهای این مقاله همراه وبلاگ ایران میز باشید. همچنین از محصولات زیبای تخت خواب و سرویس خواب ایران میز دیدن فرمایید و مشخصات و قیمت سرویس خواب را مشاهده کنید.

اتاق خواب بزرگ

پس از درها، مسئله اصلی شما پنجره‌ها خواهند بود. مطالعات نشان می دهد اتاق تیره کیفیت خواب را بهتر می کند. اما به یاد داشته باشید که شما همیشه خواب نیستید پس ایجاد تعادل میان روشنی و تیرگی نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است. نورپردازی مناسب می تواند باعث بهتر دیده شدن سرویس خواب، آباژور و دیگر وسایلتان شود؛ پس این ویژگی مهم را همیشه مد نظر داشته باشید تا فضای اتاق خواب تان زیبا بنظر بیاید. اگر مناظر زیبایی در برابر اتاق خواب‌ تان دارید از آن بیش‌ ترین استفاده را بکنید. چرا که حتما نباید منظره اقیانوس در برابر چشمان شما باشد. مناظری مانند باغ‌ ها، استخر ها، و حیاط‌ های چشم‌ گیر همسایه و درختان نیز دارای مناظر زیبایی هستند. در مقاله راهکار چیدمان اتاق خواب کوچک با نوع و چیدمان و دکوراسیون این مدل از اتاق خواب آشنا شوید.

اتاق خواب بزرگ

برای ایجاد فضای مناسب برای استراحت در طول روز در این سبک اتاق ها، دو صندلی راحتی را در مقابل تخت خواب تان قرار دهید و بین آن دو یک میز کوچک و جمع و جور بگذارید. اگر فضای اتاقتان امکان استفاده بیشتری را دارد، یک مبل راحتی کوچک و یک میز قهوه خوری در کنارش نیز گزینه وسوسه انگیزی خواهد بود. مهم ترین امتیاز یک طراحی خوب در این سبک از اتاق خواب ها این است که بتوان با مهارت دو نقطه ی مرکزی ایجاد کرد. در این صورت کودکان و یا هر کسی که از این اتاق ها استفاده می کند احساس این را دارد که فضای خاص و مختص به خود را دارد. برای این کار بین دو تختخواب تک نفره یک میز کناری با اندازه مناسب برای استفاده دو نفر بگذارید. فضای مقابل تختخواب ها و چسبیده به دیوار، یک قفسه کتاب یا کتابخانه قرار دهید و با تقسیم بندی مناسب اجازه دهید که هر کودک فضای مختص به خود را داشته باشد و آن را به سلیقه خود تزیین کند. اگر اتاقی در خانه شما وجود داشته باشد که شما گاهی به سقف آن نگاه کنید، آن اتاق حتما اتاق خواب است. تیرچه‌ های مثلثی موجود در سقف جزئیاتی جذاب و جالب‌ توجه به اتاق اضافه می کنند. حتی اگر سقف اتاق شما مسطح باشد، سقف‌ پوش‌ های متنوعی وجود دارند که می توانید با نصب آن‌ ها یک اتاق جذاب و دلربا خلق کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر سقف اتاق مسطح باشد، الوار های موجود در آن جلوه‌ ای زیبا به فضا می دهند.

اتاق خواب بزرگ

بیش‌ تر افراد خیلی به داشتن یک تلویزیون در اتاق خواب خود علاقه ندارند، اما برخی عاشق داشتن تلویزیون هستند. به‌ دقت به محل قرارگیری آن توجه کنید و در مورد توکار بودن یا قرار دادن آن بر روی یک میز تلویزیون تصمیم بگیرید. حتی اگر به تلویزیون علاقه ندارید، موسیقی می تواند سرگرمی خوبی در اتاق خواب باشد. این کار خیلی ساده است فقط نیاز به نصب بلندگو های بی سیم دارید. هنگام تعیین جای مناسب برای وسایل، به جای کلید پریزها نیز توجه داشته باشید. برای مثال کنار تخت خواب و میز توالت باید پریز برق وجود داشته باشد. برای اتاق خواب های بزرگ، حتما به قرار دادن کمد و دراور حاوی کشو های متعدد فکر کنید زیرا وجود چنین وسیله ای در هر اتاق خوابی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. حتما برای دو طرف تختخواب، از میز کنار تختی و آباژور استفاده کنید زیرا این عناصر می توانند هم به سادگی تقارن در دکوراسیون به وجود آورند و هم سطحی با دسترسی آسان برای قرار دادن وسایلی از قبیل ساعت زنگی، عینک مطالعه و لیوان آب در اختیار شما قراردهد.

اتاق خواب بزرگ

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز