فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2359 روز پیش
بازدید 848 بدون دیدگاه

چیدمان اتاق های مربع شکل

اتاق مربع

ایجاد تغییر در دکوراسیون اتاق ها همواره به عنوان یکی از چالش بر انگیز ترین موضوعات در هر خانه ای بوده است مخصوصا زمانی که خانه را عوض می کنید و یا می خواهید تغییراتی در چیدمان و دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید، این امر اهمیت و تاثیرگذاری دکوراسیون را چندین برابر خواهد کرد. در خانه ی جدید مشکل بیشتر خواهد شد چرا که نمی دانید چه چیزی را باید با چه وسیله و سبکی انتخاب کنید و با دیگر وسایل هماهنگ کنید. و اگر در این میان اتاق مورد نظر برای ایجاد تغییر در دکوراسیون آن یک اتاق مربع باشد این دشواری کماکان بیشتر شده و به آگاهی و اطلاعات بیشتر نیاز دارید. در مقالات قبل درباره ی مدل های مختلف اتاق ها و سبک های مختلف دکوراسیون مناسب برای هر اتاق برایتان نکاتی را به سادگی توضیح داده ایم، در این مقاله می خواهیم به بررسی اتاق هایی با ویژگی ابعاد مربع بپردازیم؛ پس اگر اتاقتان مربع شکل است و یا می خواهید در این باره بیشتر از قبل بدانید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید.  در حث چیدمتن دیگر اتاق ها مانند اتاق خواب از محصولات دیگر ایران میز میتوانید استفاده کنید , همچنین مشخصات و قیمت تخت خواب یک نفره را به راحتی مشاهده کنید.

اتاق مربع

به طور معمول دو روش برای قرار دادن مبلمان و چیدمان زیبای آن در فضای اتاق نشیمن وجود دارد که یکی از آنها چیدمان مبل ها در کنار دیوار است و فضایی راحت، ساده و كلاسيک ايجاد كنيد يا اينكه مبلمان را به شكلی زاويه ‏دار قرار دهيد تا فضایی خاص، متفاوت و مدرن ايجاد شود. گرچه ممكن است این متد كمي عجيب و غيرمنتظره باشد اما براي كسانی كه سلیقه ای مدرن دارند، بسيار جالب است. تصميم بگيريد كه می خواهيد فضای اتاق را كلاسيک بچينيد يا مدرن. چيدمان كلاسيک معمولا يک نقطه تقارن دارد. اين نقطه به حفظ تعادل در چيدمان كمک می كند در حالی كه چيدمان مدرن لزوما به چنين نقطه تقارنی احتياج ندارد. مبلمان‏ كلاسيك هم فارغ از نوع طراحی‏ شان همين نقطه تقارن را دارند اما اگر نمی خواهيد مبلمان جديدی بخريد، دانستن اين نكته به چيدمان مبلمان قبلی‏ تان كمک می کند. بهتر است برای اتاق پذیرایی مربع شکل خود یک نقطه کانونی در نظر بگیرید. البته انتخاب این نقطه کانونی با توجه به سلیقه و نظر شما خواهد بود. برای مثال می توانید میز تلویزیون، شومینه و یا هر چیز دیگری که در خانه دارید، با پهن کردن یک فرش در مقابل نقطه کانونی که در نظر گرفته اید، فضا را کاملا منحصر به فرد کنید. مدرن یا کلاسیک؟ , از حمله چالش هایی است که در بحث چیدمان مطرح میشود که در مقاله مربوطه میتوانید در این باره اطلاعات کسب کنید.

اتاق مربع

در یک اتاقی که به شکل مربع است، خطوط بیشتر به چشم می آید. به همین خاطر برای اینکه این فضا را بشکنید، می توانید از میز ناهارخوری گرد استفاده کنید و آن را در مرکز فرش قرار دهید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید یک فضای صمیمی را ایجاد کنید. حتی می توانید آباژور های رومیزی که در این محیط قرار می دهید را، گرد انتخاب کنید تا بتوانید فضایی نرم داشته باشید. ایده دیگری که برای صمیمی تر کردن فضا استفاده می شود، بهره گیری از ظروف و لوازم تزئینی دایره ای شکل است. برای انتخاب رنگی که مناسب یک اتاق مربع شکل باشد، بهتر است بدانید که رنگ های یک دست و هماهنگ بهترین انتخاب خواهد بود. رنگی مناسب اتاق است که متناسب با یک رنگ پایه و اصلی مبلمان بوده و حتی با تابلویی که روی دیوار نصب نموده اید، همخوانی داشته باشد. برای مثال تابلویی با رنگ های صورتی و قرمز را می توان با کوسن هایی از همان رنگ هماهنگ نمود و روی مبلمان اتاق قرار داد. فراموش نکنید که وجود خطوط منحنی و مدور باعث می شود تا فضای اتاق نرم تر شده و حس حرکت را در فضا ایجاد می کند. ارتفاع سقف در نوع چيدمان تاثيرگذار است. اگر سقف اتاق مربع ‏تان ارتفاع زيادی دارد، حسابی شانس آورده ايد و مي ‏توانيد راحت ‏تر با چيدمان كلاسيک آن را هماهنگ كنيد. در حالی كه براي سقف‏ های كوتاه ‏تر از حد معمول، چيدمان مدرن بهتر است. چيدمان مدرن در اتاق‌ های مربعی كه سقف كوتاهی دارند، فضايی گرم و صميمی ايجاد می كند. نکته مهمی که در چیدمان هر اتاق بسیار تاثیرگذار است، ارتفاع سقف می باشد. اگر اتاق مربع شکل منزل شما دارای ارتفاع بلندی است، به راحتی می توانید این فضا را با دکوراسیون کلاسیک هماهنگ کنید. اما اگر اتاق شما سقفی کوتاه تر از حد معمول دارد، بهتر است از چیدمان مدرن برای این محیط استفاده کنید. انتخاب دکوراسیون مدرن به شما کمک می کند تا در یک اتاقی که سقف کوتاهی دارد، فضای گرم و صمیمی ایجاد شود. در فضاهای با سقف بلند می توانید از چند ست متفاوت مبلمان نیز استفاده کنید، به این صورت که در یک بخش مبلمان کلاسیک و جلومبلی و عسلی چوبی را قرار دهید و در قسمت دیگر چیدمان از سبک مدرن و وسایلی همچون مبلمان راحتی و مبل تختخوابشو به همراه جلومبلی و عسلی شیشه ای استفاده کنید.

اتاق مربع

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز