فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2357 روز پیش
بازدید 631 بدون دیدگاه

اتاق نشیمن مستطیلی

اتاق نشیمن مستطیلی

چیدمان و طراحی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل شرایط و قوانین مخصوص به خودش را دارد که در صورت رعایت این قوانین می توانید به دکوراسیون دلخواه و زیبا برای پذیرایی منزل خود دست یابید. گاهی اوقات ممکن است که انتخاب چیدمان مناسب برای یک نشیمن کشیده و مستطیل شکل تبدیل به یک معضل جدی شود و شما را در مورد طراحی دکوراسیون منزل تان دچار مشکل کند. قطعا هیچ کس دوست ندارد که چنین نشیمنی در خانه اش تبدیل به یک راهرو با عرض زیاد و یا سالنی شبیه به سالن های ورزشی شود. از طرف دیگر همه ما خوب می دانیم که ایجاد فضای صمیمی گفتگو، در نشیمن های با پلان مربعی به دلیل شکل چیدمان گرد مبلمان ساده تر خواهد بود. البته به شرط آنکه تلویزیون و حضور مسلط آن به فضا را حذف کنیم. حالا باید از خودتان بپرسید: راه حل ها و ترفند های دکوراسیون برای نشیمن های مستطیل شکل کدامند؟ در ادامه ایده هایی برای چیدمان پذیرایی مستطیل شکل را به شما معرفی می کنیم که امیدواریم این ایده ها مورد توجه تان قرار بگیرند. حتی در بعضی دکوراسیون ها دیده شده که میز ناهار خوری نیز قرار گرفت.

اتاق نشیمن مستطیلی

مبلمان با فرم باریک و کم جا و مبلمان راحتی می توانند از مناسب ترین انواع مبلمان برای پذیرایی های مستطیل شکل باشند همچنین بهتر است از قرار دادن وسایل اضافه و مبلمان اضافه در فضای پذیرایی های مستطیل شکل کوچک خودداری کنید تا فضای پذیرایی منزل شما بزرگتر به نظر برسد. در نظر گرفتن مسیر رفت آمد اصلی در یک طرف از اتاق نشیمن بهترین راه برای ایجاد یک فضای راحت و آرامش بخش است، که در عین حال حرکت در آن جریان دارد. در این صورت رفت آمد در این فضا بدون مزاحمت برای کسانی که روی مبلمان نشسته اند اتفاق می افتد و البته در اطراف مسیر عبور، موانع کمتر خواهند بود. به این فکر نکنید که چنین انتخابی (مجزا کردن مسیر رفت و آمد در یک سمت) دست شما را برای تنوع دادن به چیدمان خانه خواهد بست. جالب است بدانید امروزه شاید اتاق خواب صورتی برای همه سنین مورد پسند باشد.

اتاق نشیمن مستطیلی

همانطور که می دانید شومینه و تلویزیون نقاط کانونی فضای یک نشیمن محسوب می شوند. وجود آنها را بهانه کنید و یک ست مبلمان را در اطراف آنها بچینید و بخش دیگر فضا را برای میز ناهارخوری و یا سری دوم مبلمان در نظر بگیرید. با این کار امکان جدا کردن فضای تماشای تلوزیون و فضای صمیمی گفتگو برای خانواده وجود خواهد داشت. اگر کشیدگی فضا زیاد است و شما هم نیازمند داشتن فضای غذاخوری در خانه هستید بهتر است بخشی از آن را برای قرار دادن میز و صندلی ناهارخوری در نظر بگیرید. در این موقعیت بدون هیچ دیواری و تنها با چیدمان درست، می توانید فضای داخلی خانه را تفکیک کنید. بهتر است کاناپه یا یکی از مبلمان پشت به فضای ناهارخوری قرار گرفته و محدوده آن را با فضای نشیمن تفکیک شود. می توانید روکش صندلی ها و مبلمان را با هم هماهنگ کنید تا حس یکپارچگی در دکوراسیون منزل حفظ شود. می توانید به کمک وسایل تزئینی و کاربردی متمایز مانند آباژور، بوفه و استند؛ حریم این دو فضا را تقویت کنید.

اتاق نشیمن مستطیلی

جلوه دکوراسیون یک اتاق نشیمن بزرگ می تواند به مراتب عالی تر و با شکوهتر به نظر برسد. مسلما در فضایی وسیع و دلباز می توان راحت تر با نورپردازی و استفاده از مبلمان کلاسیک و جلومبلی و عسلی زیبا و متنوع تر جلوه ای اغوا کننده خلق کرد. زمانی که محدودیت فضا وجود نداشته باشد، دست شما در چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل بازتر است تا آنچه را در ذهن دارید، در چیدمان پیاده کنید. البته می توانید این وسعت را در اتاق نشیمن خانه خود ایجاد کنید و می توانید این کار را با برداشتی دیواری انجام دهید. هر چه اتاق، بزرگتر باشد، احتمال وجود پنجره های بیشتر و همچنین نور طبیعی بیشتر در آن خیلی زیاد است و همین موارد سبب می شود تا سطح استرس افراد در آن فضا کاهش یابد. بعضی از خانم های خانه به استفاده از دو دست مبلمان در منزل علاقه دارند. یک ست کامل رسمی و یک نیم ست مبلمان راحتی! اگر شما هم چنین چیدمانی را می پسندید باید یادآوری کنیم که به راحتی امکان اجرای چنین ایده ای در نشیمن های مستطیل شکل وجود دارد. دراین صورت بهتر است فراموش نکنید که تفاوت بین این دو سری از مبلمان نباید آنقدر زیاد باشد که در نشیمن خانه شما حس ناهماهنگی و بی نظمی به وجود بیاید.

اتاق نشیمن مستطیلی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز