فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2355 روز پیش
بازدید 678 بدون دیدگاه

اتاق خواب صورتی برای همه سنین

اتاق خواب صورتی

اتاق کودک فضایی است که زمان زیادی از کودکی فرزندتان در آن می گذرد. بنابراین طراحی و دکوراسیون اتاق کودک به صورت کلی دارای اهمیت بسیار ویژه و خاصی می باشد. بدون شک در دکوراسیون اتاق دختر، رنگ حرف اول را می زند. هرچه رنگ روشن تر و جذاب تر، تاثیرگذاری آن بیشتر و بهتر. اتاق خواب صورتی رنگ، گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب دختر می باشد. این رنگ روشن و شاد انرژی خوبی به فضای اتاق استراحت و بازی دختر می بخشد. رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق دختر در تقابل با رنگ سفید، هارمونی زیبایی را ایجاد می کند. طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه همواره باید با وسواس خاصی انجام گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با چند طراحی زیبا آشنا سازیم و در این طراحی ها از رنگ های شاد و با انرژی استفاده شده است که محیطی زیبا و دلچسب را به همراه دکوراسیون داخلی اتاق خواب به وجود آورده است. از جمله رنگ های محبوب در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می توان به رنگ های صورتی قرمز بنفش و آبی اشاره کرد که هر کدام از پتانسیل بالایی برای ایجاد تنوع و یا محیطی دوست داشتنی برای دختران بهره می برند. خرید اینترنتی سرویس خواب را به راحتی میتوانید در ایران میز انجام دهید.

اتاق خواب صورتی

سلیقه های متفاوت هر شخص باعث ایجاد نتایج متفاوت می شود. این اتفاق خود را در مبحث دکوراسیون داخلی بیشتر و بیشتر به نمایش می گذارد. اما برخی اتفاقات مشابه و نزدیک به هم هستند. به طور مثال در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ما شاهد استفاده ی زیاد از رنگ به خصوص رنگ های شاد مانند صورتی هستیم. این نوع طراحی در دکوراسیون اتاق نوجوان دختر هم به چشم می آید. انتخاب و ست کردن وسیله هایی مانند تخت خواب، روتختی، آباژور و… با هم برای یک اتاق خواب دخترانه تاثیرگذار ممکن است کمی سخت باشد. سبز رنگ مناسبی برای آفرینش است! رنگی که ایده های جدید را می تواند در مخیله شما ایجاد کند! یک اتاق خواب دخترانه برای نوزاد هایی که می خواهید با طبیعت اخت بگیرند! درخت روی دیوار و فرش می تواند تصویر ماندگاری برای نوزاد شما خلق کند. در مقاله طراحی اتاق خواب سبز با این نوع طراحی نیز آشنا شوید.

اتاق خواب صورتی

زرد رنگی است که می تواند هوش کودکان شما را زیاد کند. البته اگر کودکی بیش فعال دارید از این رنگ کمتر استفاده کنید. اگر میخواهید دخترتان کمی روحیه متفاوت تری داشته باشد، سرویس خواب متفاوت و تختخواب به شکل ماشین می تواند انتخاب مناسبی باشد. این سرویس خواب بیشتر برای پسرها استفاده می شود، اما این ایده می تواند باور غلطی باشد! لازم است هر دو جنس وسیله ها و روش زندگی جنس دیگر را تجربه کند تا به شخصیت کاملی برسد. خانم های نوجوان که صاحب شش دانگ اتاق خواب خودشان هستند می توانند صورتی را حاکم فضای اتاق کنند. ولی فقط صورتی خالی نمی تواند ایده جالبی باشد، تزیینات فانتزی دیواری و رومیزی زیبا بر روی میز تحریر و یا میز کامپیوتر تان می توانند بهترین مکمل برای اتاق صورتی شما باشند.

اتاق خواب صورتی

کیتی انتخاب دختران کوچک و مادران زیادی برای تزئین اتاق خواب دخترانه است. یک ورودی به شکل کیتی در اتاق، میز بزرگی برای پذیرایی از دوستان دختران می تواند یک اتاق خواب بی نظیر را شکل بدهد. قرمز رنگ عاشقانه و رویایی می باشد . استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند . البته اگر انسان عصبی مزاجی هستید از رنگ قرمز دوری کنید چون علاوه بر عشق ، قرمز تحریک کننده عصبانیت نیز می باشد. سبز و آبی ، رنگهای خودمانی و آرامش بخشی هستند و در اتاق خواب ایجاد حس راحتی می نمایند. نورپردازی یک راه سریع برای ایجاد احساسات در یک اتاق است. نورپردازی های درخشان و روشن اتاق را شاداب کرده و در فرد احساس شور و شادی ایجاد می کند اما اگر هدف شما ایجاد یک اتاق رمانتیک و خصوصی است استفاده از نورهای تیره مناسب تر می باشد. یکی از راحت ترین راه ها استفاده از چراغهای رنگی به رنگهای تیره است . بعضی از این چراغها قابلیت تغییر رنگ دارند و می توانید هر زمان رنگ دلخواه را امتحان کنید. می توانید از آباژور ها و چراغ های تزیینی به رنگ های مختلف در اتاق استفاده نمایید، بهترین گزینه رنگ های قرمز و سیاه می باشد . دقت کنید که نور سبز یا آبی اثر جالبی ندارد و حالت بیماری را القا می کند. در صورت تمایل به استفاده از این رنگ ها سعی کنید آنها را در کنار مجموعه ای از رنگ های دیگر به کار ببرید.

اتاق خواب صورتی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز