فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2337 روز پیش
بازدید 846 بدون دیدگاه

طراحی اتاق خواب سبز

طراحی اتاق خواب سبز

استفاده از رنگ سبز در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به ایجاد محیطی آرام برای حفظ آسایش و ریکاوری انرژی از دست رفته شما در طول روز کمک می کند. رنگ سبز یا همان رنگ طبیعت همواره طرفداران ثابتی داشته است در ادامه به بررسی چند مدل طراحی دکوراسیون اتاق خواب که رنگ سبز نقش محوری در طراحی آن دارد می پردازیم. از جمله نکات پر اهمیت در انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب استفاده از رنگ آرامش بخش و تسکین دهنده است. همان طور که می دانید رنگ سبز علاوه بر ایجاد فضایی آرام و روح نواز می تواند با انتخاب رنگ های مکمل مناسب به فضایی جذاب و مدرن تبدیل شود، در طراحی دکوراسیون اتاق خواب ایجاد محیطی خیال انگیز و رویایی نیز دارای نقش ویژه ای می باشد. از جمله نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب با رنگ سبز اشاره کرد استفاده به اندازه از رنگ سبز است اگر چه سبز رنگی چشم نواز و بیانگر روح زیبای طبیعت اما باید توجه نمایید که استفاده بیش از حد و افراطی از رنگ سبز نیز می تواند اتاق خواب شما را در مدت زمان کوتاهی به فضایی تکراری و بی روح تبدیل نماید. اگر قصد ایجاد تغییر در فضای اتاق خواب تان دارید و یا می خواهید در این باره بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید. تخت خواب های زیبایی را میتوانید در ایران میز بیابید و خریداری کنید.

طراحی اتاق خواب سبز

معمولا افراد بعد از سفید و کرم اگر بخواهند رنگ جدیدی برای اتاق خواب خود انتخاب به سراغ رنگ آبی می روند چون اعتقاد دارند آبی نماد آرامش و سکوت است پس جایی بهتر از اتاق خواب برای آن وجود ندارد. البته نظرشان کاملا درست و محترم است ولی آبی یک برادر دو قلو هم دارد که خصوصیاتش خیلی نزدیک به اوست. رنگ سبز که عضو خانواده رنگ های سرد قرار می گیرد همیشه یک آرامش و سکوت دوست داشتنی را با خود یدک می کشد که همانندش را فقط در رنگی مثل آبی می توان دید. البته علی رغم سکوت و آرامشی که در سبز وجود دارد رگه هایی از سر زندگی و نمادی از شادابی طبیعت هم در آن وجود دارد که باعث می شود به طرفداران آن افزوده شود. اگر سبز را بعنوان رنگ اصلی اتاق خواب انتخاب می کنید مثل رنگ دیوارها بهتر است به سمت رنگ سبز پر رنگ و پرشدت نروید. یک سبز که به آن میزان زیادی سفید افزوده شده است و از شدت رنگی آن کاسته شده است انتخاب بهتری است. ولی اگر قرار است از سبز در تزیینات و جزییات دکوراسیون بهره ببرید و در حقیقت سبز نقش دوم را بازی کند بهتر است کمی شدت و سیری رنگ سبز را بیشتر کنید تا بیشتر به چشم بیاید. از جمله وسایلی که رنگ شبز می تواند به خوبی در آن نمود پیدا کند، روتختی و آباژور است. چرا که روتختی سطح وسیعی از فضا را در بر می گیرد و آباژور نورپردازی را با ترکیب این رنگ دوست داشتنتی به خوبی انجام می دهد.

طراحی اتاق خواب سبز

هنگامی که از سرکار خسته به خانه برمی‌گردید، هیچ چیز به اندازه استراحت در یک اتاق خواب آرام دلپذیر نیست. اتاق خواب نقطه ای از خانه شماست که توجه به دکوراسیون آن می تواند مانند سالن پذیرایی منزل تان مهم باشد. چیدمان زیبایی که در ژورنال های خارجی می بینید آن قدرها هم در خانه خودتان دور از ذهن نیست اگر بیشتر با اصول دکوراسیون آشنا شوید. یکی از اصل های مهم در چیدمان، شناختن ترکیب رنگ های اصولی است. اوج سردی سبز را گرمای قهوه ای به نحو دل انگیزی خنثی خواهد کرد. یک سرویس خواب قهوه ای با چوبی به رنگ گردویی با یک روتختی با تناژ رنگ سبز، ترکیبی با وقار و با اصالت خواهد ساخت. در کنار این دو رنگ اصلی برای تم اتاق خواب تان می توانید از اکسسوری یا همان دکوری های با طیف رنگی نارنجی و آجری استفاده کنید. مثلا قاب عکس هایی با رنگ های نارنجی عالی خواهد بود. این ایده که روتختی خود را با پرده اتاق خواب ست کنید هم فکر خوبی خواهد بود. در صورتی که پرده و روتختی را ست کردید برای فرش از طیف رنگی مکمل دیگری استفاده کنید. یا اینکه می توانید فرش کوچک یا گلیمی با رنگ اصلی خنثی چون کرم استفاده کنید که طرح‌ هایی هماهنگ با دو رنگ اصلی اتاق خواب تان که همان قهوه‌ ای و سبز است، داشته باشد. اگر  اتاق نشیمن مستطیلی دارید برای چیدمانش این مقاله رو بخونید.

طراحی اتاق خواب سبز

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز