فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2517 روز پیش
بازدید 774 بدون دیدگاه

روتختی اتاق کودک و نوجوان

روتختی

مدل های روتختی

روتختی کودک معمولا آخرین وسیله ای است که برای تزیین دکوراسیون اتاق کودک انتخاب خواهید کرد. به احتمال بسیار زیاد قبل از خرید روتختی، دیوارهای رنگ شده اند، تخت خواب خریداری شده و فرش و کفپوش مناسب هم برای اتاق نصب شده است در نتیجه می توان گفت انتخاب روتختی کاری آسان و راحت تر نسبت به انتخاب وسایل دیگر اتاق کودک است. اما در انتخاب روتختی مناسب هم باید نکاتی را رعایت کنید تا انتخاب مطمئن تری در این زمینه داشته باشید.بهترین های وسایل چوبی را در ایران میز بیابید مانند مشخصات و قیمت میز ناهار خوری , سرویس خواب , تخت خواب و … در ایران میز مشاهده کنید.

روتختی

همیشه در خرید لوازم اتاق کودک ابتدا به جنبه ایمنی و سلامتی والبته نحوه نظافت و تمیزی آن توجه کنید. از آنجایی که پارچه روتختی از مواد بسیار گوناگونی ساخته می شوند باید به آلرژی زا بودن آنها توجه زیادی کنید. برای مثال مواد مانند پولی استر و پارچه های نخی آغشته به رزین ممکن است آلرژی زا باشند بنابراین هنگام خرید به برچسب زده شده توجه و آنرا به دقت مطالعه کنید. همچنین روتختی اتاق کودک معمولا بیش از روتختی بزرگسالان به شست و شو و پاکیزگی نیاز دارد بنابراین انتخاب مدلی که با شستن های مداوم رنگ و کیفیت خود را حفظ کند اهمیت زیادی دارد. سعی کنید روتختی کودک را از جنس پارچه های نرم و بادوام انتخاب کنید تا برای مدت طولانی تر قابل استفاده باشند.

روتختی

سایز روتختی اتاق کودک باید قبل از انتخاب طرح و رنگ مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین ابتدا سایز تخت کودک را مشخص کنید و سپس به سراغ انتخاب رنگ و استایل روتختی بروید. تنوع در طرح و رنگ روتختی کودک بیش از هر چیز دیگری است اما معروف ترین ها استایل ها معمولا چهل تکه و وصله وصله هستند. برای رنگ روتختی می توانید از رنگ های برجسته و روشن با طرح های شاد و جذاب مانند شخصیت های مورد علاقه کارتونی یا منظره طبیعی استفاده کنید؛ اگر فرزندتان علاقه زیادی به ورزش دارد می توانید از نمونه هایی با زمینه ورزشی مانند توپ فوتبال یا زمین سبز چمن استفاده کنید. در ادامه با طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب آشنا شوید.

روتختی

مدل روتختی دخترانه یکی از عناصر بسیار مهم و لازم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترخانوم ها است. روتختی های دخترانه کمی از مدل های پسرانه پیچیده تر هستند و به همین دلیل انتخاب آنها کمی سخت تر می شود و فرقی نمی کند که اتاق برای یک دختر بچه باشد یا یک نوجوان، انتخاب روتختی مناسب بازهم چالش برانگیز خواهد بود. طراحی و تزئین یک اتاق خواب مخصوص کودکان یکی از راه های اصلی و اساسی برای مستقل ساختن کودکان از همان سنین کودکی می باشد که بسیاری از والدین آن را انجام می دهند. برای گرفتن نتیجه بهتر، دکوراسیون اتاق باید مطابق با خواسته های فرزند باشد تا او را مشتاق به گذراندن اوقات فراغت خود در اتاق خواب کند و از لحظات تنهایی و خصوصی خود لذت ببرد.

 

روتختی

همانطور که می دانید قسمت اصلی هر اتاق خوابی، تخت خواب آن است. تخت خواب نه تنها مکانی برای برای استراحت و خوابیدن است بلکه احساس راحتی و آسایش را نیز در فرد ایجاد کند. برای کودکان بخصوص برای کودکان دختر، والدین نمی توانند مدل روتختی و تزئینات تخت کودک را انتخاب کنند، این کار باید کاملا به خود کودک سپرده شود. مدلی که آنها انتخاب می کنند نشان دهند نیازها و شخصیت آنها خواهد بود. برای هر فردی و حتی شما , انتخاب میز ناهار خوری مناسب شما در اولویت قرار دارد.

روتختی

اما تزئینات تخت خواب دخترانه کاملا به شرایط سنی و شخصیت او بستگی دارد. در بین این دو عامل سن بیشترین تاثیر را بروی تزئین دکوراسیون تخت خواب می گذارد. اگر اتاق را برای دختری بالاتر از ۱۲ سال سن آماده می کنید باید بیشتر تُن زنانه در تخت خواب بکار ببرید که معمولا این کار توسط رنگ روتختی به بهترین شکل ممکن انجام می شود. سعی کنید نیازهای آنها را برآورده کنید تا در اتاق خواب خود کاملا احساس راحتی و آرامش داشته باشند. در حقیقت قبل از هر گونه تغییری در دکوراسیون اتاق باید اول نظر او را جویا شوید و به آنها اجازه دهید با قوه تصور خودشان اتاق مورد نظرشان را طراحی کنند.

روتختی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز