فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2514 روز پیش
بازدید 415 بدون دیدگاه

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون

مدل های اتاق خواب

در این مطلب نمونه های زیبایی از دکوراسیون داخلی اتاق خواب را در قالب عکس جمع آوری کرده ایم تا همراه با توضیحاتی که درباره این موضوع ارائه می کنیم، توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما مخاطبان عزیز ایران میز قرار داده باشیم. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب یک سری از عناصر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. پرده ها، روتختی ها، تختخواب، کمد و دراور و کفپوش هایی چون موکت یا فرش که از عناصر نرم و لطیف اتاق خواب هستند. نخستین چیزی که به آدمی در اتاق خواب احساس ایمنی می بخشد دیدن و یا دست زدن به پارچه های نرم و لطیف است. بافته ها و پارچه های گوناگون، حس های متفاوت را می آفریند و در نگاه آدمی به شیوه ایی دگرگون جلوه و نمود پیدا می کنند.سرویس خواب مناسب خود را نیز میتوانید از ایران میز تهیه کنید, همچنین دیگر محصولات مانند میز ناهار خوری , تخت خواب و … را در ایران میز میتوانید بیابید.

دکوراسیون

بعد از پارچه ها مبلمان در دکوراسیون داخلی اتاق خواب اهمیت بسیار زیادی دارند. مهم ترین عنصر مبلمان اتاق هم بدون شک تختخواب است. تختخواب همیشه اولین چیزی است که هنگام قدم گذاشتن درون اتاق آن را می بینیم. معمولا تختخواب ها نقطه کانونی هر اتاق خوابی هستند. همانطور که می دانید امروزه به دلیل تغییر شرایط زندگی و کمبود فضا در منازل مسکونی طراحی دکوراسیون اتاق خواب های مناسب اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است چرا که از اتاق خواب باید برای مصارف دیگر به غیر از خوابیدن و استراحت کردن نیز استفاده کرد. برای مثال در دکوراسیون داخلی اتاق خواب باید حتی الامکان از مبل تختخوابشو استفاده کنید تا علاوه بر داشتن فضایی برای خواب، از آن برای نشستن، مطالعه، تلویزیون نگاه کردن و کار کردن با با دستگاه های الکترونیکی نیز استفاده کنید. به همین دلیل در طراحی اتاق خواب مهم ترین نکته، نمایشی است که عناصر نرم اتاق خواب یعنی رو تختی ها و بالش ها می دهند. این عناصر در بعضی مواقع حتی از خود تاج تخت و فرم تخت مهم تر هستند.

دکوراسیون

این روزها مد شده که در دیزاین و طراحی اتاق خواب از کفپوش های سرامیک و سنگ، چوب و یا لمینیت برای اتاق خواب ها استفاده می شود. البته با همه خوبی هایی که این کفپوش ها دارند استفاده از موکت ها و کفپوش ها نرم همچنان در بین عده بسیار زیادی از مردم محبوبیت بیشتر دارند چرا که می خواهند هنگامی که به اتاق خواب پا می گذارند پای خود را بر روی کفپوشی گرم و نرم احساس کنند تا بر روی کفپوش های اغلب سرد و محکم. یکی دیگر از مواردی که در تزیین و چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر بسیار زیادی می گذارد نحوه چیدمان و دکوراسیون کلی خانه است. برای مثال، اتاق خواب های خانه های قدیمی ممکن است کمی نامتناسب باشند و اتاق خواب های خانه های جدید کوچک و تنگ. بنابراین همین موضوع ممکن است کار تزیین اتاق خواب را برای شما کمی سخت کند. مهم ترین نکته در تزیین اتاق خواب تعیین مکانی برای مناسب برای قرار دادن تختخواب است تا از لحاظ نور و گرما، صدا و حفظ حریم شخصی موقعیتی خوب و مناسب داشته باشد و پس از آن می توانید دیگر اجزا مانند آباژور، میز تحریر و… را چیدمان کنید. اگر اتاقی پر از سر و صدا و چسبیده به اتاق خواب شما وجود دارد، تخت خواب خود را با فاصله از دیوار و یا در وسط اتاق قرار دهید. به تابش نور خورشید از پنجره اتاق نیز دقت کنید تا مناسب با شرایط خواب و استراحت تان باشد. روتختی اتاق کودک و نوجوان نیز در به وجود آوردن یک سرویس خواب زیبا تاثیر دارد.

دکوراسیون

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز