فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2818 روز پیش
بازدید 647 بدون دیدگاه

روش های استفاده از آینه در فضای خانه تان

فضای آشپزخانه

آینه در دکوراسیون

آینه کاربرد بسیار گسترده ای در فضا های خانگی اعم از مدرن و کلاسیک دارد و استفاده از آن محدود به فضای سرویس بهداشتی یا میز آرایش اتاق خوابتان نمی شود. در ادامه چندین روش جدید و به روز استفاده از آینه در فضای خانگی را برایتان توضیح خواهیم داد. میتوانید وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون خود را از ایران میز خریداری کنید همچنین مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و دیگر محصولات را در ایران میز مشاهده کنید.

 

فضای آشپزخانه

بکار گیری آینه در فضای آشپزخانه اثرات مثبت زیادی را به همراه دارد. افزایش نور فضا، زیباتر نشان دادن فضا و همینطور باعث بزرگتر دیده شدن آشپزخانه را میتوان از جمله اثرات آینه در آشپزخانه دانست. همینطور استفاده از یک آینه ی بزرگ در قسمت پشت میز ناهارخوری تان می تواند باعث بزرگتر دیده شدن میزتان هم بشود.

فضای نشیمن

فضای نشیمن

استفاده از یک آینه ی بزرگ در فضای اتاق نشیمن در حالی که آن را به دیوار تکیه داده اید، می تواند مبلمان، فرش و در کل فضایتان را زیبا تر نشان دهد علاوه بر اینکه باعث میشود تا فضایتان را بزرگتر از اندازه ی واقعی آن احساس کنید.

شومینه

شومینه

معمولا یکی از مشکلاتی که همیشه وجود دارد این است که چه نوع وسیله ای برای قرار دادن بالای شومینه مناسب است و بیشترین تاثیر مثبت را بر فضا خواهد داشت. در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که از آینه ای بزرگ و با کیفیت استفاده کنید تا علاوه بر پر کردن فضای خالی بالای شومینه، باعث آفزایش نور و اندازه ی فضای اتاقتان شوید. اما بهتر است در کنار این روش از مبلمان مدرن استفاده کنید.

کمد

کمد

اگر از میزان نور فضای اتاق خوابتان ناراضی هستید یا می خواهید آن را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید، چرا از آینه های تمام قد برای پوشاندن روی درب های کمد هایتان استفاده نمی کنید؟ این کار یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش های ممکن است و در عین حال بسیار کارآمد و خلاقانه است و با این روش می توانید زیبایی تختخواب و روتختی تان را چندین برابر کنید.

فضاهای خیلی کوچک

فضاهای خیلی کوچک

برای مثال به این فضای کوچک که درون یک کمد قرار دارد دقت کنید، به سادگی این فضا را می توانید از یک فضای دلگیر به فضایی روشن و پرنور و در عین حال جذاب تبدیل کنید که هر کسی علاقه دارد قسمتی از وقتش را در آن بگذراند. همینطور، آینه باعث زیباتر دیده شدن میز تحریر موجود در تصویر هم شده است.

قسمتی خاص

قسمتی خاص

در یک فضای کوچک مانند تصویر بالا، می توانید از یک آینه ی زیبا در بالای تختخواب تان استفاده کنید تا به فضایتان عمق و شخصیت ببخشید و همینطور فضا را گرم تر و صمیمی تر نشان دهید.

راهرو

راهرو

اگر در انتهای فضای راهرویتان یک آینه ی بزرگ و به اندازه ی دیوار انتهایی راهرو نصب کنید، باعث ایجاد یک خطای دید زیبا در فضای خانه تان می شوید و همینطور فضایتان را بسیار بزرگتر از اندازه ی واقعیش نشان داده اید.

فضاهای نسبتا کوچک

فضاهای نسبتا کوچک

امروزه فضای سرویس بهداشتی بیشتر خانه ها کوچک و گاها بسیار کوچک است و این موضوع حتی می تواند باعث ایجاد مشکل برای دکوراسیون این فضا ها شود. برای حل این مشکل یک راه وجود دارد و آن امکان داشتن یک فضای بزرگتر است. انا در خانه هایی که امکان این تغییر وجود ندارد و از آنجایی که ممکن است این کار بسیار پر هزینه و پر دردسر باشد، ما به شما یک راه حل بسیار ساده و ارزان را پیشنهاد می کنیم و آن استفاده از آینه ی یک تکه یا استفاده از آینه های کوچک و ترکیبی است. این روش باعث می شود فضای سرویس بهداشتی تان بزرگتر از آنچه هست دیده شود و همینطور میزان نور فضایتان را بطور چشمگیری افزایش می دهد.

اگر فکر می کنید که تمیز کردن لکه ها از روی آینه سخت و زمان بر است، سخت در اشتباهید چرا که با استفاده از محلول سرکه و نمک و آب می توانید آینه هایتان را به راحتی تمیز کنید. باید ها و نباید های دکوراسیون را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز