فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2851 روز پیش
بازدید 658 بدون دیدگاه

روش های انتخاب کمد یا کابینت برای آشپزخانه

استفاده از کابینت های با کیفیت

آشپزخانه ای مدرن

کابینت ها و کمد هایی که برای آشپزخانه تان انتخاب می کنید بر رضایت شما از فضایتان تاثیر زیادی دارند چون بیش از ۹۰ درصد زیبایی یک آشپزخانه را کابینت های آن بوجود می آورند. پس بهتر است در انتخاب آنها بیشترین دقت را داشته باشید. میز ناهار خوری و یا میز تلویزیون خود را میتوانید در ایران میز انتخاب و خریداری کنید.


استفاده از کابینت های با کیفیت

کابینت های مقاوم و با کیفیت، براحتی می توانند سطح کیفیت و درخشش فضایتان را بالا ببرند. پس بهتر است کابینت های خود را از بهترین های جوبی یا فلزی انتخاب کنید. کیفیت بالا در ابتدا ممکن است برایتان گران تر تمام شود اما در حقیقت بهتر و بیشتر برایتان کار خواهد کرد.

زیباتر کردن آنها

زیباتر کردن آنها

یکی از راه های زیبا تر کردن کابینت های فضایتان یا کابینت هایی که قصد خرید آنها را دارید، استفاده از رنگ های شاد و تند در ساختار آنهاست. استفاده از یک صندلی با رنگ جذاب هم در کنار این کابینت ها به شما توصیه می شود.

 

استفاده از چند جنس مختلف

استفاده از چند جنس مختلف

استفاده از درب هایی که ترکیبی از فلز و شیشه یا چوب و شیشه هستند به سادگی میتواند فضای آشپزخانه و حتی جلوه ی کابینت هایتان را تغییر دهد. استفاده از شیر آلات مناسب میتواند در کنار این تغییر، زیبا و جالب بنظر بیاید.

ترکیب رنگ ها

ترکیب رنگ ها

یکی از مهمترین فاکتور های زیبا تر بنظر رسیدن کابینت ها و فضای آشپزخانه تان، استفاده از رنگ های هماهنگ است و حتی تضاد رنگی هم در برخی موارد می تواند باعث ایجاد فضایی زیبا بشود. بهتر است صندلی اوپن تان را با رنگی متضاد انتخاب کنید تا این تغییر چشمگیر تر شود.

مات یا براق ؟

مات یا براق ؟

بسته به نوع فضایتان، می توانید نوع درب ها و رویه ی کابینت هایتان را از جنس های براق ام دی اف یا مات آن انتخاب کنید. برای فضاهای کلاسیک و قدیمی بهتر است از مدل های مات استفاده کنید و در فضاهای مدرن استفاده از انواع براق توصیه می شود. بهتر است در کنار این نوع کابینت ها از میز ناهار خوری زیبا و شیک هم استفاده کنید.

لمینت

لمینت

لمینت یکی از رویه های مقاوم است که علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، یک ویژگی منحصر بفرد را هم به کابینت هایتان اضافه میکند و آن ضد آب بودن است. در مقایسه با برخی مدل های ام دی اف، لمینت یکی از ارزان ترین و در عین حال کارآمد ترین رویه های ممکن است. اگر می خواهید رویه ی کابینت هایتان را از جنس لمینت انتخاب کنید ، بهتر است از یک میز ناهار خوری با جنس رویه ی لمینت به همراه صندلی های شیک استفاده کنید.

دسته

دسته

یکی از مهم ترین اجزای بکار برده شده در هر کابینت، دسته ی آن است. دسته های مناسب حتی می توانند کابینت های قدیمی را زیبا نشان دهند و برعکس، دسته های نا مناسب و نا هماهنگ می توانند به راحتی زیبایی یک کابینت مدرن و شیک را از بین برده و آن را زشت و نا مناسب نشان دهند. استفاده از آینه در فضای آشپزخانه، علاوه بر تاثیر مثبت آن بر میزان نور موجود در فضا، می تواند باعث بزرگتر دیده شدن فضا هم بشود. برای اطلاعات بیشتر در باره استفاده از رنگ مشکی این مقاله را بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز