فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2815 روز پیش
بازدید 608 بدون دیدگاه

روش های افزودن فضا در خانه های کوچک

 

قفسه های مناسب و زیبا

فضای کوچک خانه

فضاهای کوچک یکی از مشکلات زندگی در آپارتمان ها هستند و هر کس به نوعی با این مشکل دست و پنجه نرم می کند اما بهتر است بجای تحمل این وضعیت به فکر تغییر آن باشید و فضایی بهینه برای خود و خانواده تان خلق کنید. با ما همراه باشید تا متد های جدید و به روز را برای استفاده ی حداکثری از کوچک ترین فضا ها را به شما آموزش دهیم. برای فضای کوچک خود از یک تخت خواب یک نفره و زیبا استفاده کنید.

قفسه های مناسب و زیبا

قفسه های مدرن و زیبا می توانند فضای اتاق خواب تان را با رنگ و نظمی که به آن می بخشند تغییر دهند. لازم نیست که رنگ قفسه با رنگ اجزای دیگر در اتاق خواب تان مانند میز کامپیوتر تان برابر باشد بلکه در صورت تضاد رنگی زیبایی و جذابیت بیشتری را به فضا می بخشد.

 

چوب رختی متفاوت

چوب رختی متفاوت

بی نظمی موجود در فضای خانه معمولا به البسه مربوط می شود. برای جلوگیری از این بی نظمی می توانید از یک رخت آویز مناسب و مدرن استفاده کنید تا باعث ایجاد تنوعی زیبا در فضایتان شوید.

 

آویز کردن ظروف

آویز کردن ظروف

برای ایجاد هماهنگی و همینطور نظم در فضای آشپزخانه می توانید ظروف و همینطور قابلمه هایتان را آویز کنید تا فضای بیشتری در کابینت ها برای ظروف آرکوپال و دیگر وسایل تان وجود داشته باشد. همچنین با استفاده از صندلی آشپزخانه می توانید بیشتر از آشپزی کردن و گذراندن وقتتان در آشپزخانه لذت ببرید.

 

قفسه های متفاوت

قفسه های متفاوت

یکی دیگر از کاربرد های متنوع قفسه در فضای خانگی، استفاده از آن برای نگهداری وسایل متفاوت و مختلف است مثلا برای نگهداری نوشیدنی ها و یا حتی کتاب هایتان در کنار یکدیگر. با این روش مقدار زیادی در فضای کابینت ها و اتاق خواب ها صرفه جویی می شود.

 

آویز کردن پشت درب اتاق ها

آویز کردن پشت درب اتاق ها

این روش که بیشتر برای اتاق کودکان کاربرد دارد، یکی از مناسب ترین و کار آمد ترین روش ها برای منظم سازی فضای اتاق کودکان است. در این روش حتی می توانید وسایل مختلف را از هم تفکیک کنید تا فرزندتان بتواند وسایلش را راحت تر پیدا کند و فضای بیشتری برای قرار دادن وسایلی مانند سرویس خواب فرزندتان داشته باشید.

 

آویز کردن پشت درب اتاق ها

برای اتاق نوجوانان و یا حتی بزرگسالان هم می توانید از این روش بسیار کارآمد استفاده کنید و برای مثال می توانند کتاب ها یا وسایل مورد نیاز شان را در آن قرار دهند. این روش هم اکنون یکی از مناسب ترین روش های منظم سازی برای انواع اتاق ها با کاربری های متفاوت است. با استفاده از این روش می توانید فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل دلخواه تان مانند صندلی راحتی، میز کامپیوتر، میز تحریر تان داشته باشید.

 

آویز کردن لباس ها

آویز کردن لباس ها

اگر در کمد و دراور تان برای لباس هایتان جایی ندارند بهتر است آنها را فقط به چوب رختی آویز کنید و سپس با یک میله و یا حتی یک چوب صاف که بین دو قسمت قرار گرفته است، لباس هایتان را آویز کنید و تنوع زیبایی در اتاق تان ایجاد کنید.

 

سبد های کوچک

سبد های کوچک

سبد ها و محفظه های نگهداری کوچک برای نگهداری انواع وسایل تان مناسب هستند. مثلا از میوه ها تا جایی برای نگهداری دستمال های آشپزخانه تان، همه و همه را می توانید در این نوع سبد ها قرار دهید. در محیط آشپزخانه تان هر چقدر بیشتر خلاقیت به خرج دهید، بیشتر می توانید از فضا، هر چند کوچک باشد لذت ببرید. اگر بتوانید فضایی را که وسایل اضافی اشغال می کنند را ساماندهی کنید، می توانید از وسایل دیگری مانند میز ناهارخوری در فضایتان بهره ببرید. چرا سرویس خواب سفید رنگ بخریم؟ جواب این سوال را در این مقاله بخوانید.

 

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز