فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2783 روز پیش
بازدید 2801 بدون دیدگاه

چرا سرویس خواب سفید رنگ بخریم؟

 

تختخواب با پشتی بلند

سرویس خواب سفید

سرویس خواب و یا تختخواب یکی از لوازم ضروری و غیر لوکس برای هر نوع خانه ای به حساب می آیند هر چند بعضی مدل ها از تختخواب ها و یا سرویس خواب ها بسیار لوکس و تجملاتی به حساب می آیند اما این مدل ها به نسبت قیمت های گران تر و گاها گزافی دارند ولی اگر در فضایی مناسب و هماهنگ بکار برده شوند، اتاق خواب را به شدت متحول کرده و تغییر می دهند. با ما همراه باشید تا روش های انتخاب مناسب ترین تختخواب سفید رنگ را برایتان توضیح دهیم. مشخصات و قیمت سرویس خواب  و دیگر محصولات را در ایران میز مشاهده کنید.

تختخواب با پشتی بلند

پشتی و تکیه گاه های بلند یکی از بخش های مهم و زیبا برای هر تختخوابی است و بهتر است این زیبایی با روتختی های هماهنگ و مناسب همراه شود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. این نوع تختخواب ها جلوه ی لوکس و تجملاتی فراوانی دارند و حس متفاوت بودن را به شما منتقل خواهند کرد. استفاده از این نوع از تختخواب ها برای هر فضای مدرن و جوان پسندی پیشنهاد می شود اما باید توجه داشته باشید که این نوع تختخواب ها گران تر از مدل های ساده تر هستند.

میز پاتختی

میز پاتختی

میز پاتختی یکی از وسایلی است که می توان با آن تجربه ی فضایی منظم و مرتب را داشت و در عین حال می توان با قرار دادن وسایل تزیینی باعث شد تا فضا به سادگی متحول شود. میز پاتختی با کیفیت ممکن است در ابندا برای شما گران تر تمام شود اما بهتر است بدانید در صورتی که درست از آن استفاده کنید سال های بیشتری برایتان کارایی خواهد داشت.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

در کنار تختخواب مناسب و با رنگ روشن می توان از یک صندلی راحتی مدرن با رنگ تیره استفاده کرد تا اتاق خوابی مدرن و جذاب داشته باشید. برای انتخاب صندلی های راحتی فاکتور های نسبتا زیادی را باید مد نظر داشته باشید مثلا نرمی صندلی، پشتی با زاویه مناسب، جنس رویه ی مناسب و همینطور کیفیت ساخت مطلوب.

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

سری مبلمان تختخوابشو یا تختخواب تاشو برای فضاهای امروزی و مدرن بسیار مناسب هستند و می توان از آنها در آپارتمان های کوچک استفاده کرد تا بیشترین فضا را داشت و در عین حال بیشترین وسایل را در فضایتان داشته باشید و از آن لذت ببرید. برخی مدل های این تختخواب ها پس از جمع شدن درون یک کمد نگهداری می شوند که این کار باعث می شود تا بیشترین نظم و زیبایی را در اتاق خوابتان شاهد باشید.

تختخواب های دو طبقه

تختخواب های دو طبقه

تختخواب های دو طبقه یکی از انتخاب های هوشمندانه برای فضاهای کوچک هستند. رنگ سفید یک انتخاب درست برای تختخواب های دو طبقه است. این رنگ برای اتاق خواب کودکان بسیار مناسب است و فضا را شاد تر می کنند.

کمد و دراور

کمد و دراور

یکی از وسایلی که برای هر اتاق خوابی ضروری است، کمد و دراور مناسب است که این دو وسیله ی ضروری و لازم، در هر سرویس خواب مناسبی وجود دارند و می توان از ویژگی های شان بیشترین استفاده را برد و فضای اتاق خوابتان را به سادگی تغییر داد.

در این مقاله بخوانید: دکوراسیون اتاق خواب ساده

فضایی کلاسیک و مجلل

فضایی کلاسیک و مجلل

فضاهای لوکس و زیبا تنها با روش های ساده و وسایل با کیفیت خلق می شوند پس می توان این نوع فضا ها را به سادگی در هر اتاقی بوجود آورد و از زیبایی های آن لذت برد. وسایلی که به طور معمول در این فضا ها بکار برده می شوند عبارتند از صندلی راحتی، جلو مبلی، مبل یک نفره برای استراحت های کوتاه و همینطور قاب ها و آثار هنری فوق العاده که این وسایل به سادگی می توانند جلوه ای لوکس زیبا را به اتاق خواب شما ببخشند. روش های افزودن فضا در خانه را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز