فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2955 روز پیش
بازدید 331 بدون دیدگاه

سال جدید با ظاهری جدید برای خانه شما

سال جدید دکوراسیون جدید

سال جدید دکوراسیون جدید

حال که مشغول برنامه ریزی برای سال ۹۵ هستید ٬خانه تان فراموش نشود. تفاوتی ندارد کجا زندگی می کنید٬ سال جدید می تواند سالی باشد ظاهر خانه شما طوری شود که دلتان می خواهد و دوست دارید. چه بخواهید تغییر دکوراسیون بدهید و چه بخواهید به آن سر و سامانی بدهید٬ این راهکار های حرفه ای به شما کمک خواهند کرد شروع کنید: میز تلویزیون جدید خود را از ایران میز خریداری کنید.

به آنچه دارید با دقت نگاهی بیاندازید

در خانه قدمی بزنید و به دکوراسیون و لوازم خود با دقت بیاندیشید. حتی اگر قرار است خرید مبل و وسایل جدید جایگزین کنید لازم نیست این اتفاق برای همه لوازم شما بیافتد. مثلا میتوانید یک مبل یکنفره از مبلمان قدیمیتان را نگه دارید٬ آن را کنار پنجره بگذارید و از آن برای مطالعه استفاده کرده و نمای جدیدی به اتاق خواب خود بدهید. از لوازمی که فکر می کنید باز هم می شود از آنها استفاده کرد (مثلا با هدف استفاده جدید مانند مثال بالا) لیستی تهیه کنید. سپس از اتاق ها و ملزومات جدیدی که باید تهیه کنید هم لیستی بسازید. این لیست به شما کمک می کند که اولویت تغییر دکوراسیون را تشخیص بدهید و تصمیم بگیرید که ابتدا لازم است مبلمان جدید بخرید یا سرویس خواب جدید!

به-آنچه-دارید-با-دقت-نگاهی-بیاندازید--

تغییر دکوراسیون با جابجایی وسایل

گاهی تنها چیزی که خانه شما نیاز دارد جابجا کردن وسایل و تغییر دکوراسیون است و این کار میتواند احساس جدیدی به شما منتقل کند. برای مثال گاهی اتاق خواب با جابجا کردن تختخواب به طور کامل تغییر ظاهر پیدا می کند و یا حتی با تغییر زاویه لوازم دکوراسیون می توانید جلوه های جدیدی ایجاد نمایید.

به نور پردازی و پنجره های خود نگاهی تازه بیاندازید

با عدم توجه به نورپردازی باعث مخفی شدن زیبایی دکوراسیون خود نشوید. با دقت به فضاهای خانه خود بیاندیشید و ببینید بهتر است هر کدام را چگونه نور پردازی کنید. با نور های مختلف و لامپ ها بازی کنید و به بهترین حالت نورپردازی برای هر قسمت برسید. مثلا کم نور نگه داشتن میز ناهار خوری میتواند نمای آن را بسیار جالب توجه کند. با نگاهی به پنجره ها می توانیم نور آنها را به خوبی مدیریت کنیم و جلوه زیبایی به خانه خود بدهیم. ببینید آیا پرده هایی که نصب کرده ایم توانسته اند نور های زیبایی برای خانه و دکور آن ایجاد کنند اگر جواب منفیست می توانید با تغییرات کوچک این کار را تجربه نمایید.

به نور پردازی و پنجره های خود نگاهی تازه بیاندازید

به رنگها با دقت بیاندیشید

رنگ ها می توانند به طور معجزه آسایی ظاهر اتاق های ما را تغییر بدهند. چه بخواهید رنگ دیوار ها را تغییر بدهید و چه از وسایل دکوراتیو رنگی جدید استفاده کنید هر دو حالت بسیار لذت بخش خواهند بود. از تغییر دکوراسیون و استفاده از رنگهای جدید نترسید٬ در عین حال اگر این کار را تا به حال انجام نداده اید ٬ به آرامی تجربه اش کنید.

فراموش نکنید: با تغییرات کوچک شروع کنید

شهر شما به یکباره ساخته نشده است و خانه شما هم لازم نیست یکباره تغییر کند. مثلا با یک اتاق شروع کنید. امروز اتاق خواب خود را با جابجایی تغییر دکوراسیون بدهید و روزی دیگر یک جلو مبلی با قیمت مناسب بخرید. با این روند بدون آنکه متوجه بشوید به زودی دکوراسیون خانه شما را متعجب خواهد کرد.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز