فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2933 روز پیش
بازدید 860 2 دیدگاه

چگونه اتاق خواب کوچکمان را زیباتر چیدمان کنیم

دکوراسیون اتاق کوچک

دکوراسیون اتاق خواب

با‌ ایده های خلاقانه فضای کوچک اتاق خودتان‌ را زیباتر‌ و جادارتر کنید

بهترین مزیت فضای کوچک آن است که نیازی به هزینه بالایی ندارد و با در نظر گرفتن چند نکته ساده چیدمانی متفاوت خواهید داشت و از اتاقتان لذت خواهید برد. تخت خواب و یا سرویس خواب و تخت خواب و دیگر محصولات خود را در ایران میز خریداری کنید.

نقطه کانونی:

بخش چشم گیر اتاق، نقطه ی کانونی فضای ماست که معمولا قسمت بالایی تخت خواب نقطه کانونی است که با استفاده از بالشتک های زیبا دکوراسیون آن چشم نوازتر خواهد شد

پنجره در یک اتاق خیلی در زیبایی اتاق تاثیر دارد، پس سعی کنید تخت خواب خود را رو به روی پنجره قرار دهید و با این کار چیدمانی فوق العاده در اتاقتان بسازید.

نقطه کانونی اتاق خواب کوچک

فضا ایجاد کنید:

پر کردن اتاق از وسایل زیاد و بزرگ باعث خفه کردن اتاق شما خواهد شد مثلا خرید یک تخت خواب دو نفره بزرگ ممکن است حس لوکس بودن را برای شما داشته باشد اما زمانیکه اتاق شما کوچک است در نهایت حس شلوغی و به هم ریختگی به وجود می آورد. میتوانید از تخت خواب فلزی که بالا و پایین تخت غیر پوشیده است استفاده کنید (مانند تخت ملودی یا تخت کلاسیک در سایت ایران میز)، یا حتی میتوانید از تختی استفاده کنید که اصلا دیواره جلویی نداشته باشد.تخت های تاشو و کمدشو نیز کمک فراوانی در دکوراسیون اتاق و بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق دارد.

رنگ و نور:

رنگ و نور در چیدمان اتاقتان نقش بسزایی دارند ، هرچه از رنگ های تیره تر مانند قهوه ای شکلاتی یا زرشکی استفاده کنید فضای شما دنج و تاریکتر می شود.

رنگ های روشن و شفاف مانند سفید ابری یا زرد روشن نور اتاق را تقویت میکند ، شما میتوانید با کمترین پوشش برای پنجره از نور استفاده بهینه ای کنید.

نور و رنگ در اتاق خواب های کوچک

کمدها و قفسه ها:

در یک فضای کوچک هر قسمت کوچکی میتواند یک کمد به حساب بیاید. برای مثال میتوانید از فضای بدون استفاده زیر تخت برای نگهداری لباس های زمستانیتان در فصل تابستان استفاده کنید و آن را تبدیل به فضایی قابل استفاده تبدیل کنید.

یا میتوانید از فضای زیر تخت با قرار دادن کشو حجم زیادی از وسایل خود را به طور منظم درون آن قرار دهید شما با این کار هم به دکوراسیون اتاق کمک کرده اید و هم از بی نظمی و شلوغی جلوگیری کرده اید

میتوانید از صندوقچه های کوچک به عنوان پاتختی استفاده کنید که جیدمانی متفاوت به شما خواهد داد و وسایل خود را نیز درون آنها سازمان دهی میکنید.

استفاده بهینه از فضای اتاق های کوچک

استفاده بهینه از فضاهای موجود:

اگر در اتاقتان نیاز به کتابخانه حس میکنید بهترین راه برای شما استفاده از کتابخانه های دیواری است که بسیار شیک و مدرن نیز هست.

همواره دنبال راهی باشید که اتاقتان را ویژه کند و این به دست نمی آید جز با چیدمانی هوشمندانه، که ما سعی کردیم نکاتی مختصر را با شما به اشتراک بگذاریم تا به دکوراسیون دلخواه خود برسیم

از نور پردازی های جذاب با لامپ های زیبای شکل دار استفاده کنید.

اگر به تاج در بالای تخت خود علاقه دارید سعی کنید تاجی متفاوت انتخاب کنید مثلا توجه داشته باشید که تاجی که انتخاب میکنید خم یا خیلی بلند باشد.(مانند تخت دیانا در ایران میز)

از اشیای هنری برای نمایان کردن شخصیت خود استفاده کنید (لزوما نباید از اشیا گران قیمت استفاده کرد) حتی با یک قاب ساده هم میتوان اینکار را انجام داد. استفاده از رنگ ها در اتاق را در این مقاله بخوانید.

در آخر، به یاد داشته باشید که اتاق خواب، شخصی ترین فضای خانه شماست پس طوری آن را چیدمان کنید که شما را خوشحال کند و آرامش را برای شما تداعی کند.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. معصومه فاطمی گفت:

    با سلام و خسته نباشید مطالب های خیلی جالبی بود لطفا درباره چیدمان اتاق جوانان نیز مطالب بگذارید. ممنون

    1. iranmiz.com گفت:

      سلام خانم فاطمی گرامی، حتما به زودی در مورد اتاق جوانان هم مطلب می نویسیم. با تشکر از توجه شما

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز