فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2182 روز پیش
بازدید 1872 بدون دیدگاه

سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی مدرن

اگر قصد طراحی دکوراسیونی جدید و مدرن و در عین حال کاربردی دارید و بین گزینه‌های انتخابی‌تان دچار سردرگمی شده‌اید، ابتدا باید طرحی کلی از سرویس بهداشتی دلخواهتان را ترسیم کرده، سپس فهرستی از لوازم مورد نیازتان را بنویسید. حتما شما هم احساس کرده‌اید که بعد از یک روز سخت و پرکار هیچ چیز جز یک دوش آب گرم نمی‌تواند خستگی‌تان را برطرف کند، اما این روزها با رواج زندگی آپارتمان‌نشینی و تغییراتی که در فضای خانه‌ها ایجاد شده، معمولا کوچک‌ترین فضا به حمام و سرویس‌های بهداشتی اختصاص می‌یابد. علاوه بر این معمولا کمتر به دکوراسیون این قسمت‌های منازل توجه می‌شود. در حالی که می‌توان با توجه به قابلیتهای انواع مواد در طراحی کفپوش‌ها و دیوارها نظیر شیشه، سرامیک، چوب، سنگ، سطوح فلزی و… دکورهای بسیار متنوع و جذابی را ساخت. توجه داشته باشید که نباید با شلوغ کردن محیط سرویس بهداشتی زیاده‌روی کنید؛ تنها وسایل ضروری و موردنیاز را با در نظر گرفتن میزان هزینه و مساحت سرویس انتخاب کنید. مرحله بعد مربوط به انتخاب رنگ کفپوش‌ها و دیوارهاست. با توجه به رطوبت زیاد و خیس شدن مداوم دیوارها، بهتر است از کاغذدیواری‌ استفاده نکنید. بنابراین دیوارها را با رنگ‌های روغنی، کاشی یا سنگ بپوشانید.

البته برای سادگی در نظافت حمام استفاده از سنگ مناسب‌تر است. چراکه تمیز کردن کاشی‌های سرویس بهداشتی خصوصا ناحیه دوغاب بین آنها کمی مشکل است، اما با استفاده از سنگ این مشکل حل خواهد شد. استفاده از رنگ‌های تیره در سرویس‌های بهداشتی چندان مناسب نیست، زیرا علاوه بر تاریک کردن محیط، فضای حمام را کوچک‌تر نشان می‌دهد، اما اگر از رنگ‌های روشن خصوصا سفید استفاده کنید می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به نقاشی مجدد، دکوراسیون حمام و دستشویی منزلتان را تغییر دهید. رنگ‌هایی از قبیل سبز روشن، هلویی یا طیف‌هایی از رنگ زرد مطلوب‌ترین رنگ‌ها برای استفاده در حمام هستند. در عین حال رنگ‌های تیره مقدار کمتری از نورهای مصنوعی را بازتاب می‌دهند و به این ترتیب روشنایی حمام شما در صورت عدم استفاده از رنگ‌های روشن، بسیار تقلیل می‌یابد که موجب تاریک و ترسناک‌ شدن این محیط حتی در صبح‌ها می‌شود. استفاده از رنگ‌هایی مثل آبی نمادی از دریا و نشاط و سرسبزی طبیعت هستند. در عین حال فضای حمام‌های کوچک را وسیع نشان می‌دهند و گرم و دلنشین خواهد کرد. استفاده از رنگ‌های گرمی نظیر شکلاتی کم‌رنگ هم نتیجه مطلوبی خواهد داشت چرا که این رنگ به القای حس امنیت خاطر و آرامش کمک می‌کند. شما به راحتی میتوانید علاوه بر سرویس بهداشتی ,  سایت ایران میز شامل خرید سرویس خواب را دارا میباشد.

یکی از متداول‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی، سفید استخوانی است. زیرا به راحتی می‌توان سایر لوازم حمام از قبیل پرده‌ها، حوله‌ها، دمپایی‌ها و سایر امکانات را با آن مطابقت داد. از این‌رو آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد. این رنگ علاوه بر تمیز جلوه دادن سرویس بهداشتی، براثر مرور زمان طراوت و جلوه‌ خود را از دست نمی‌دهد و همیشه این طور به نظر می‌رسد که حمام و دستشویی منزلتان به تازگی بازسازی شده‌اند. یکی دیگر از محاسن استفاده از رنگ‌های روشن بویژه رنگ سفید این است که هم قابلیت استفاده در حمام‌های سنتی و هم حمام‌های لوکس و مدرن را دارد. اگر در طراحی حمام شما از شیرآلات نقره‌ای استفاده شده، وجود حوله‌های نقره‌ای با دیوارهایی به رنگ آبی روشن آرامش زیادی را در حمام به جریان درمی‌آورد. اگر جزو افرادی هستید که به حمام‌های لوکس علاقه دارید، از نظر اقتصادی و فضا هم مشکل و محدودیتی ندارید از کاشی‌ها و وان حمامی به رنگ مشکی براق استفاده کنید. وجود طرح‌های طلایی یا خاکستری رنگ با شیرآلات برنجی جذابیت زیادی به سرویس بهداشتی شما می‌دهد. همچنین شما میتوانید چیدمان های مختلفی همانند چیدمان به سبک روسیه و سیبری را مطالعه کنید.

سعی کنید به همخوانی رنگ بین وسایل حمام و سرویس بهداشتی توجه داشته باشید. البته رنگ دیوارها و کفپوش‌ها به عنوان زمینه اصلی، بیشترین تاثیر را در دکوراسیون این قسمت‌های منزل دارند، اما شما می‌توانید در صورت عدم توانایی مالی برای ایجاد تغییرات کلی تنها با تغییر کوچک‌ترین اجزای حمام مثلا استفاده از کف‌پوش‌های پلاستیکی رنگارنگ مخصوص، تغییرات مشهود و دلپذیری را ایجاد کنید. بعد از انتخاب رنگ دیوارها نوبت به خرید و نصب لوازم می‌رسد. برای صرفه‌جویی از نظر اقتصادی سعی کنید از لوازم ساده با رنگ‌های روشن بهره بگیرید. زیرا لوازم طرح‌دار با رنگ‌های خاص پس از مدتی دلزدگی ایجاد می‌کند و در عین حال از مد خارج می‌شوند. پرده حمام هم یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون این بخش از منزل است. درعین حال که باید به جنس آن توجه کنید در انتخاب رنگ هم به همخوانی آن با سایر اجزا دقت زیادی داشته باشید. اگر منزلتان اجاره‌ای است و امکان تغییر رنگ دیوارها را ندارید می‌توانید با نورپردازی مناسب یا استفاده از لوازم و وسایل گوناگون نقاط ناپسند را بپوشانید. مثلا می‌توانید از طبقات مخصوص حوله استفاده کنید و به فضای حمام هم نظم و ترتیب بیشتری ببخشید.

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز