فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1039 روز پیش
بازدید 1432 بدون دیدگاه

راهنمای خرید یک سرویس خواب کامل

سرویس خواب کامل یکی از مهم‌ترین بخش‌های چیدمان و دکوراسیون هر خانه‌ای است. اهمیت این سرویس به حدی است که برای آن باید وقت زیادی در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب از همه نظر عالی و رضایت بخش باشد. در این مقاله قصد داریم تا وسایل یک سرویس خواب مجهز و کامل را برای شما بیان کنیم و نکاتی را که هنگام خرید این وسایل باید در نظر داشته باشید را بازگو کنیم.

هنگام خرید سرویس خواب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

از آنجایی که سرویس خواب از اهمیت ویژه‌ای در دکوراسیون‌های داخلی منازل برخوردار است، داشتن اطلاعات هرچند نسبی در هنگام خرید بسیار ضروری است و شما باید قبل از خرید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید تا در هنگام خرید مغزتان قفل نکند و دچار سردرگمی نشوید.

قبل از خرید باید این سوالات را از خودتان بپرسید تا به جوابی قانع کننده در مورد سرویس خواب برسید. سوالاتی از جمله:

  • سرویس خواب من چه سبکی داشته باشد بهتر است
  • جنس سرویس از چه موادی باشد
  • چه سرویسی بخرم که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون من داشته باشد
  • سرویس من چه وسایلی را باید داشته باشد
  • محصول با کیفیت و شکیل را از کجا پیدا کنم

این‌ها معمولاً سوالاتی هستند که قبل و یا در هنگام خرید برای شما پیش می‌آید.

سرویس خواب کامل

اجزای اصلی سرویس خواب

وسایلی که در مجموعه‌ی سرویس خواب قرار می‌گیرند، تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، صندلی میز آرایش، دراور، پاف هستند که تعداد برخی از آن‌ها ۲ عدد می‌باشد.

تخت خواب

مهم‌ترین وسیله‌ی سرویس خواب، تخت خواب آن است که با توجه به سلیقه و اندازه‌ی فرد، ارتفاع و سایز آن هنگام خرید باید مشخص شود.

از آنجایی که اندازه‌ی قد افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین هنگام خرید توجه سایز تخت بسیار حایز اهمیت است. عرض استاندارد تخت از ۹۰ سانتیمتر شروع می‌شود که در تخت خواب‌های دو نفره به ۲۰۰ سانتی متر نیز می‌رسد.

جنس تخت خواب را باید یک فاکتور مهم در هنگام خرید در نظر گرفت. اگر به دنبال خرید یک تخت با استحکام بالا، ظرافت و زیبایی منحصر به فرد هستید، تخت خواب شما باید چوبی باشد که هم طول عمر بیشتر و هم تنوع زیادی نسبت به دیگر تخت خواب‌ها از جمله تخت خواب فلزی دارد.

به همین خاطر سرویس خواب اهمیت بسیار بالایی در نمایش دکوراسیون داخلی دارد.

از دکوراسیون که بگذریم، استراحت کردن روی تخت خواب بعد یک روز پر مشغله بسیار لذت بخش است. داشتن خواب خرید توجه ویژه‌ای به آن داشت. این که تخت فلزی باشد یا چوبی یا از مواد دیگر به سلیقه‌ی شما و بودجه‌ای که برای آن راحت فرد را بسیار شاداب می‌کند. به همین خاطر تخت خواب به سلامتی روح و بدن مرتبط می‌شود و باید در هنگام در نظر گرفته‌اید دارد.

سرویس خواب کامل

پاتختی در سرویس خواب کامل

یکی دیگر از وسایل سرویس خواب، پاتختی است که برای رفع نیازهای فرد هنگام خواب بسیار کار آمد است. از این وسیله کوچک می‌توان برای قرار دادن لیوان آب، کتاب، آباژور، انگشتر و گاهی اوقات داروها استفاده کرد. با وجود این وسیله کوچک ولی کارآمد شما دیگر هنگام نیازی به برخاستن از تخت خواب نخواهید داشت. داشتن کشو نیز یک مزیت برای پاتختی است.

در کنار استفاده‌ی معمول در صورتی که در اتاق صندلی میز آرایش نداشته باشید به عنوان یک چهارپایه از پاتختی استفاده کنید.

پاتختی اگرچه دارای اندازه‌ی کوچکی است اما وسیله‌ای بسیار کاربردی است.

میز و صندلی آرایش

وجود این وسیله کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد و الزامی نیست. اما اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب کامل هستید، میز و صندلی آرایش هم در لیست شما قرار می‌گیرد. میز و صندلی آرایش در سبک‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. و از نظر تنوع دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند.

همچنین بخوانید: تاریخچه مبل چستر

کمد و دراور در سرویس خواب کامل

برای سرو سامان دادن به وسایل و لباس‌ها وجود کمد و دراور در اتاق الزامی است به همین خاطر در هنگام خرید باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید. ساماندهی وسایل و قرار دادن آن‌ها در کمد و دراور باعث می‌شود نظم اتاق شما حفظ شود.

البته در صورتی که شما با کمبود فضا در اتاق مواجه هستید، بهتر است این وسیله را از سرویس خود حذف کنید و به جای آن سراغ تخت خواب‌هایی بروید که دارای کشو هستند. این گونه تخت خواب‌ها برای اتاق‌هایی که دارای فضای اندک هستند بسیار مناسب است.

پاف

پاف نوعی مبل کوچک است که مصارف گوناگونی دارند. استفاده از پاف به عنوان میز پذیرایی، زیرپایی و میز عسلی مرسوم است. در ساخت پاف چوب و فلز استفاه نمی‌شود و اکثراً با پارچه ساخته می‌شود.

سرویس خواب کامل

قیمت سرویس خواب کامل

قیمت سرویس خواب با توجه به وسایل آن متغیر است. نوع تخت خواب، جنس وسایل، کیفیت ساخت و تعداد وسایل از عوامل دخیل در قیمت سرویس خواب است. بنابراین برای یک سرویس خواب نمی‌توان قیمت دقیق مشخص کرد. اما در کل سرویس خوابی که شامل تخت خواب، پاتختی، میز و صندلی آرایش، کمد و دراور باشد از قیمت یک میلیون و پانصدهزار تومان شروع می‌شود.

در هنگام خرید توجه داشته باشید که برای خرید یک سرویس با قیمت کمتر، کیفیت سرویس را فدای آن نکنید.

نتیجه گیری

یکی از اجزای مهم هر دکوراسیونی، سرویس خواب آن است. هنگام چیدن دکوراسیون در کنار مبلمان و میز ناهارخوری، باید توجه ویژه‌ای به سرویس خواب و اجزای آن داشت. هماهنگ کردن دکوراسیون اتاق خواب‌ها با دیگر فضاهای منزل با سرویس خواب انجام می‌شود.

البته از آنجایی که خواب نقش مهمی در سلامتی افراد دارد, هنگام خرید سرویس خواب، تخت خواب آن را به طور ویژه مورد بررسی قرار دهید. زیرا داشتن یک تخت خواب با کیفیت، راحتی خواب شما را تضمین می‌کند. بودن دیگر وسایل در سرویس خواب بستگی به نظر شما دارد.

در صورتی که قصد خرید آنلاین سرویس خواب را دارید، بهترین گزینه برای شما می‌تواند خرید از فروشگاه ایران میز باشد. وجود محصولات با کیفیت، تنوع زیاد و گارانتی سلامتی ارسال در کمترین زمان از مزایای این فروشگاه می‌باشد.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز