فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2578 روز پیش
بازدید 621 بدون دیدگاه

طراحی دکوراسیون اداری

 

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

همیشه به سراغ فضاهای رسمی رفته ایم! همیشه سقف های بلند، صندلی های مشکی، میز طوسی، چوب های ام دی اف… و اگر پیش آمد گلدانی که در کناره دفتر قرار گرفته است. اما هیچ وقت به این نکته فکر کرده ایم که فضا چه تاثیری بر روی راندمان کاری دارد؟ دیوارهای سفیدی که جرات رنگ کردن آنها را نداریم در کنار چوب هایی که هیچ ردی از طبیعت و احساس چوب را در خود ندارند چگونه می توانند باعث شوند که کارمندان بدون احساس کسالت و یا ناراحتی هر روز با عشق به دنبال کار بیایند؟ با یک سرشماری جزیی به این نتیجه می رسیم که فضاهای اداری به علت کم توجهی به فضا معمولا کارمندانی کسل دارد که به زور کارهای خود را انجام می دهند. اما وضعیت شرکتی که کارمندانش هر روز انتظار تمام شدن ساعات کاری را میکشند آیا می تواند رو به بهبود باشد و به سمت موفقیت پیش برود؟ پیشنهاد ما این است که تابوهای معماری را بشکنید. شرکت های بزرگ طراحی خود را به سمت صمیمیت بیشتر و حتی ایجاد فضاهای خصوصی و امن پیش برده اند. به دنبال فضاهایی باشید که کارمندان با داشتن احساس امنیت و راحتی در ان شروع به کار کنند تا درآمدزایی و روند کاری شرکت رو به بهبود برود. رنگ های مشکی و طوسی لوازم را از لیست خرید خود خط بزنید. ما به کمی رنگ برای شاد بودن احتیاج داریم! در بعضی از ادارات از میز تلویزیون برای تلویزیون خود استفاده میکنند و یا در آشپزخانه اداره خود از میز ناهار خوری استفاده میکنند ,  که مدل های مختلف ان را در ایران میز میتوانید بیابید.

 

دکوراسیون اداری

میز کار

برای انتخاب میز مناسب بهتر است به سراع میزهایی بروید که احساس سبکی دارند و می توانند طراحی های متفاوتی را در خود جای دهند و قابلیت تغییر داشته باشند. از رنگ های همیشگی دوری کنید! اگر توانایی این کار را ندارید، حداقل به سراغ میزی بروید که گنجایش شاد بودن را داشته باشد!! یک میز با طراحی منحصر به فرد خود می تواند عناصر طبیعی را در خود جای دهد. در کنار یک میز با کیفیت بهتر است از کتابخانه ی مدرن استفاده کنید تا وسایل مورد نیازتان همیشه فضایی مشخص و منظم برای نگهداری داشته باشند.

 

دکوراسیون اداری

دیوار

همیشه دیوارهای صاف بهترین انتخاب نیستند. دیوارهای منحنی به خاطر انعطافی که در خطوط خود دارند می توانند احساس مثبت و خوبی را در شما ایجاد کنند. اگر فضای انتخاب برای چنین دیواری را دارید، حتما به سراغ آن بروید. در ضمن در کنار دیوار های خمیده و منحنی می توانید از صندلی های خاص و متفاوت استفاده کنید تا جذابیت فضایتان افزایش بیابد.

 

مبلمان اداری متفاوت

صندلی های مشکی و بی رنگ را فراموش کنید. بعضی صندلی ها با ارگونومی مناسبی که دارند به شما کمک میکنند دیرتر از نشستن خسته شوید و در طولانی مدت دچار کمر درد نشوید. به صندلی های ارگونومیک و زیبا برای فضای کارتان فکر کنید و صندلی خودتان را با یک مدل با کیفیت و راحت جایگزین کنید تا از انجام دادن کارهایتان لذت ببرید.

دکوراسیون اداری

اتاق کنفرانس

وجود یک فضای نشیمن راحت برای وقت هایی که از نشستن های طولانی پشت میزکارتان خسته شده اید، استفاده از رنگ های شاد و پر طراوت؛ چنین فضایی می تواند انرژی از دست رفته را به شما برگرداند تا با احساس بهتری بتوانید به کار خود ادامه دهید. جرات وجود چنین فضایی در محل کار را داشته باشید! بی شک بر روی راندمان کاریتان تاثیر مثبتی خواهد داشت، چرا که بدن هنگامی که آرامش کافی را داشته باشد و همینطور ذهن شما در صورتی که از نظر زیبایی های محیطی سرشار باشد، به طور خودکار تواناییتان برای انجام بسیاری از کارها افزایش خواهد یافت.

دکوراسیون اداری

میز مطالعه

ممکن است ساعاتی در روز به مطالعه برای پیش برد کار نیاز داشته باشید. وجود کتابخانه ای مدرن و یک صندلی راحت برای مطالعه می تواند تشویقی باشد برای ایجاد فرهنگ کار همراه با مطالعه و همینطور افزایش سطح دانش در میان همکاران و یا کارمندان کسب و کارتان.

دکوراسیون اداری

اتاق کنفرانس راحت!

اگر شرکت شما به ایده های نو احتیاج دارد، بهتر است که اتاق فکر یا اتاق کنفرانس های عجیب تری را انتخاب کنید! ذهن در حالت صمیمیت و راحتی می تواند بهتر و متفاوت تر فکر کند بنابراین ایده پردازی بهتری خواهد داشت و نتیجه ی کنفرانس بهتر، هوشمندانه تر و متفاوت تر خواهد بود. برای طراحی اتاق کنفرانس می توانید از مبلمان راحتی و همینطور مبلمان مدرن با رنگ های گرم استفاده کنید.

دکوراسیون اداری

میز کنفرانس

از مستطیل های بلند و از نظر بصری سنگین دست بردارید! گاهی لازم است فرم های جدید را امتحان کنید. فراموش نکنید انحنا همیشه تاثیر مثبتی بر روی ذهن دارد؛ پس چرا استفاده از یک میز کنفرانس و صندلی کنفرانس متفاوت را شروع نمی کنید؟

دکوراسیون اداری

دیوار چوبی

عناصر طبیعی، همیشه و همیشه می توانند تاثیر مثبتی بر روی افراد داشته باشند. از ایده های جدید برای دیوارها و طراحی ها استفاده کنید. یک دیوار پر از تنه چوب که طرح های کوچکی را در خود جای داده است! چه چیزی می تواند بهتر از این باشد؟ با کمی دقت و هوشمندی می توانید این فضای دل انگیز را با استفاده از یک آباژور زیبا دکور کنید. برای اداره خود میتوانید از دکوراسیون و پلکان زیبا استفاده کنید.

دکوراسیون اداری

حتما با خود می گویید این وسیله ها اصلا قابل استفاده در فضاهای اداری نیستند. ممکن است شما شرکتی داشته باشید که امکان استفاده از عناصر خیلی متفاوت در آن منطقی نباشد. باشد! قبول! اما رنگ های خاکستری و استفاده از وسایل تکراری می تواند بیش از آن که فکرش را بکنید کسل کننده باشد. از طراحان دکوراسیون و از تیم دکوراسیون و طراحی داخلی ایران میز مشورت بگیرید و از آن ها بخواهید راهکارهایی به شما ارائه دهند که فضاهای اداری را از خسته کننده بودن خارج کند. شاید راهکار چند گلدان باشد، یا یک دیوار رنگی و یا حتی استفاده از انحنا در طراحی… در هر صورت برای داشتن یک شرکت موفق استفاده از ایده های نو می تواند قدم اول باشد!

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز