فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2547 روز پیش
بازدید 652 بدون دیدگاه

دکوراسیون و پلکان زیبا

پله و دکوراسیون زیبا

انواع پله کان

پله ها بخش مهمی از خانه هستند. بسیاری از افراد تنها نگاهی کاربردی به آن دارند. اما واقعیت این است که پله ها اگر طراحی درستی داشته باشند، میتوانند خانه شما را زیباتر کنند. حتما می پرسید چگونه میتوان کاربری متفاوتی از پله ها داشت و یا اینکه چگونه می توان با طراحی مناسب پله ها خانه ای زیباتر داشت؟
در این تاپیک پله هایی که طراحی متفاوتی داشته اند به شما نشان می دهیم و خواهید دید که چگونه می توان کاربری های متفاوتی به این عنصر خانه داد! پس اگر به دنبال ایجاد تغییر در فضایتان هستید و یا می خواهید راه پله هایتان را تغییر دهید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با روش های مدرن و مدل های امتحان شده در فضاهای محبوب شما را راهنمایی کنیم. در نظر داشته باشید تمامی این محصولات و همچنین محصولات دیگر مانند میز تلویزیون , میز ناهار خوری , تخت خواب , سرویس و… در ایران میز میتوانید تهیه کنید.
پله و دکوراسیون زیبا

زیرپله ها چه نقشی در خانه شما دارند؟

همین حالا بروید و به پله هایی که به طبقه بالای خانه تان میروند نگاهی بیندازید. اگر این فاصله را دیوارهای گچی و یا کمدی بی رنگ و حال پر کرده نقشه ای برای زیبایی بیشتر آنجا بکشید. ممکن است به خاطر کمبود جا تمام زیرپله را تبدیل به کمد دیواری کنید و یا اینکه آنجا را تبدیل به ویترین کوچک، جاکفشی و یا جایی برای قرارگیری گل ها کنید. اگر هر کدام از این کارها را انجام دهید، برگ برنده دست شماست! تنها مواظب باشید که طرح مناسب و هماهنگ را با فضای کلی و رنگ غالب فضایتان انتخاب کنید.

پله و دکوراسیون زیبا

خطوطی ادامه دار و متفاوت برای پله های خود انتخاب کنید!

خطوط دیک انستراکشن( ادامه دار و ممتد ) تعریف جدیدی در معماری است که می تواند به خانه های شما هم راه پیدا کند. این خطوط از گوشه ای مهم در خانه شما ممکن است شروع شوند و از روی دیوارها راه خود را ادامه دهند و با حرکتی پیچشی و ظربف به سمت پله ها راه پیدا کنند. باید به تعادل این خطوط توجه کنید. اگر تمام خانه ی شما فضایی محترم و بدون پیچ و خم دارد و تنها عضو پیچ در پیچ خانه پله های شما هستند، هرگز این کار را انجام ندهید. چرا که هماهنگی بین تمامی عناصر خانه موضوعی قابل توجه است. برای مثال استفاده از پله های پیچ در پیچ در فضایی که تمامی اجزای آن ساده و بدون خط های خاصی هستند، مانند استفاده از مبلمان مدرن و میز عسلی کلاسیک و چوبی است که و بدتر از آن می تواند با میز ناهارخوری چوبی همراه شود تا دکوراسیونی افتضاح و غیر قابل تحمل را ایجاد کنید.

پله و دکوراسیون زیبا
استفاده از خطای دید و ایجاد فرمی متفاوت

این استایل از پله ها در سال ۲۰۰۶ در استکهلم طراحی شده است. این پله ها به سمت مکانی خصوصی می روند. شاید ایجاد چنین فضای متفاوتی تعبیه درستی برای فضایی باشد که قصد دارید کمتر کسی به آن راه پیدا کند. ممکن است بخواهید فضای اتاق خواب و تختخواب تان دست نخورده بمانند و کودکان بازیگوش میهمانان تان نتوانند اتاق تان را نامرتب کرده و بهم ریخته کنند، پس بهتر است از این متد استفاده کنید.

پله های معلق و فلت

این پله ها برای اتصال اتاق نشیمن به فضای خصوصی ساخته شده اند. به احساس معلق بودن آن ها دقت کنید. اگر پله ها برای فضاهای خصوصی ایجاد می شوند می توانید با انتخاب فرم متفاوت مانع از ورود افراد به طبقه بالا شوید! چرا که فرم ناآشنا، آشنایی زدایی میکند و می تواند مفهوم مکان خصوصی را به درستی برساند.

پله و دکوراسیون زیبا
پله های پنیری!

این پله ها برای خانواده جوانی با دو فرزند کوچک طراحی شده است. هدف از طراحی پله ها این است که بین یک طرح متفاوت و جدید از راه پله و رنگ بندی و فرم طبقه اول یک هارمونی به وجود بیاید. فرم پله و طراحی کتابخانه ای که در کنار آن قرار دارد در هماهنگی و صمیمیت بسیار مناسبی قرار گرفته است.

پله و دکوراسیون زیبا
پلکان حلزونی

اگر بتواند پله های خانه تان را با دیوارهای شیشه ای ترکیب کنید، بی شک برد بزرگی در طراحی خانه تان داشته اید. پله ها و چهارچوبی هم جنس به همراه سرسره ای برای کودکانی که در خانه شما هستند! این سرسره ها می توانند برای بچه ها فراموش نشدنی باشند. این متد برای اتاق کودک بسیار کاربردی بوده و می تواند رفتن به اتاق و بازگشتن از اتاق را برایشان تبدیل به یک تفریح کند.

پله و دکوراسیون زیبا
پله های رنگین کمانی

پله های رنگین کمانی می توانند یک پیشنهاد شگفت انگیز و شاد برای خانه باشد. زمانی که شما شروع به بالا رفتن به از پله های پر از رنگ می کنید، بی شک احساسات مثبتی در شما شروع به حرکت می کند که شادی و صمیمیت بیشتری را برایتان فراهم خواهد کرد.

پله و دکوراسیون زیبا
پله های آوندی!

طراح این پله های خاص در توضیح درباره آن ها می گوید: خانه ماشینی برای زندگی است. اما می تواند طراحی آن از ماشین بدن الهام گرفته شده باشد. این پله های متفاوت ممکن است برای هر منزلی با سبک دکوراسیون خاص مناسب نباشد. در صورتی که از رنگ های شاد در دکوراسیون آن استفاده کنید، آن رنگ ها هرگز از خاطر افراد نخواهد رفت.

پله و دکوراسیون زیبا
پله های کمدی

ممکن است در نگاه اول به نظر بیاید که راه رفتن روی این پله ها سخت است، اما طراح آن گفته است که این پله ها برای بالا رفتن امنیت لازم را دارند، راحت و کاربردی هستند و ضمن جای گیری مناسبی که برای کتاب ها دارند، تعریف جدید از راه پله را ارائه می دهند.

پله و دکوراسیون زیبا
پله هایی استیل طراحی شده برای یک ویلا

خطوط موجود در این پله از هیچ قانون خاصی پیروی نمیکند! خطوط بی نظم نقش دسته و جدا کننده فضای پله از ساختمان را بازی میکنند. این سبک از راه پله ها تنها برای فضاهای تماما مدرن استفاده می شوند و شکل های نامنظم آن می توانند روح به فضا و دکوراسیون تان ببخشند. از این نوع پله کان ها در طراحی دکوراسیون اداری میتوانید استفاده کنید.

پله و دکوراسیون زیبا
راه پله چوبی و معلق

این پله ها با خطوطی منظم به سقف متصل شده اند و صفحه ای روی پنجره آمده و نور را به صورت غیر مستقیم وارد فضا می کند.

پله و دکوراسیون زیبا
پله چوبی

این پله های چوبی برای خانه هایی که کمبود جا دارند انتخاب خوبی است و فضای زیر آن را می توان به کمد و یا جاکفشی کوچکی تبدیل کرد.

پله و دکوراسیون زیبا
پلکان استخوانی

این پلکان شبیه به استخوان ماهی با خطوطی درهم تر طراحی شده است و از شیشه نیز برای دسته های آن استفاده شده است.

پله و دکوراسیون زیبا
پلکان سرسره ای

طراحی مدرن و ساده این پلکان راهی است برای خوشحالی کودکان؛ البته اگر چنین ایده ای باعث نگرانی بیش از حد شما برای کودکان تان می شود بهتر است از بین موارد دیگر پله های امن تری را انتخاب کنید تا آرامش کافی را داشته باشید.

پله و دکوراسیون زیبا
پلکان مارپیچ

در چنین فضایی پله حجم زیای از منزل را به خود اختصاص خواهد داد و طراح دیدی زیبایی شناسانه به آن دارد. چوب به کار رفته در این پله و فضایی که اشغال کرده است، برای خانه های بزرگ و لوکس انتخاب خوبی است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز