فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2069 روز پیش
بازدید 2190 بدون دیدگاه

طیف مختلف میز ناهار خوری قهوه ای

میز ناهار خوری قهوه ای

انتخاب و خرید میز ناهار خوری به عنوان یک عضو بسیار مهم در دکوراسیون داخلی، همواره از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار بوده است و متخصصین صنعت دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل سعی بر این داشته اند تا راه حل های ساده و کارآمد را به عموم مردم معرفی کرده تا همگان بتوانند به راحتی و در نهایت آرامش کالای مناسب و با ارزشی را برای خانه خود خریداری کنند. در این میان تیم مقاله نویسی ایران میز کوشیده است تا به روز ترین و بهترین مقالات تغییر دکوراسیون را برای شما عزیزان تهیه کرده و تمامی مدل ها و سبک ها را پوشش دهد. در این مقاله به نکات قابل توجه هنگام انتخاب و خرید میز ناهار خوری می پردازیم، از این رو از شما می خواهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

میز ناهار خوری

تعداد و ابعاد

میز ناهار خوری چوبی در انواع مدل ها و رنگ ها تولید می شود و مدل های مختلف ظرفیت های گوناگونی نیز دارند اما انتخاب تعداد صندلی مناسب و ابعاد متناسب با صندلی ها، می تواند خود مساله ای قابل توجه باشد. متخصصین صنعت چیدمان منزل پیشنهاد می کنند که هنگام انتخاب میز ناهارخوری مناسب برای فضایتان بهتر است میز ناهار خوری انتخابی تان، تعداد دو الی چهار نفر بزرگتر از تعداد اعضای خانواده تان باشد، چرا که افراد به راحتی میز ناهار خوری عادت می کنند و هنگامی که میهمانی در منزل حضور داشته باشد و فضای کافی برای سرو غذا بر روی میز ناهار خوری وجود نداشته باشد، صرف غذا بر روی زمین و حتی بر روی اوپن می تواند راحتی و آسایش را از افراد سلب کند. از طرفی میز ناهار خوری بزرگتر معمولا جلوه ای لوکس و تجملاتی داشته و زیبایی قابل قبولی به دکوراسیون تان می بخشد. برای تاثیر گذاری بیشتر می توانید از میز ناهار خوری چوبی هشت و یا ده نفره استفاده کنید و برای تزیین آن از وسایلی همچون مجسمه های کوچک نفیس، پارچه با رنگ متناسب و رومیزی سنتی و زیبا استفاده کنید. نکات مهم برای انتخاب و خرید میز ناهار خوری را در این مقاله بخوانید.

استحکام و رنگ

مهم ترین فاکتور در انتخاب هر کالای خانگی، قطعا استحکام و کیفیت ساخت آن کالا می باشد. هنگام انتخاب و خرید میز ناهار خوری زیبا برای فضای خانه تان بهتر است قبل فاکتور هایی همچون زیبایی ظاهری، رنگ، سبک، طرح پارچه و … به کیفیت متریال بکار گرفته شده در ساخت آن و همینطور استحکام پایه و صفحه میز دقت داشته باشید و اولویت اصلی را بر این اصل قرار دهید. بعد از کیفیت ساختار و جنس ماده ای که میز و صندلی ها از آن ساخته می شوند، پوشش و کاور رنگ اهمیت بسیار بالایی دارد به گونه ای که حتی بهترین و مرغوب ترین چوب های دنیا نیز بایستی حتما با رنگ یا جلادهنده با کیفیت و مناسب پوشش داده شوند تا زیبایی و استحکام خود را در درازمدت حفظ کنند. رنگ زیبا، گاها می تواند به کیفیت محصول اضفه کرده و حتی عیب های آن محصول را نیز به خوبی پوشش بدهد و گاها می توان کیفیت متوسط و پایین یک متریال را با پوشرنگ مناسب پوشاند و به عنوان کالای با کیفیت آن را عرضه نمود. شاید برایتان جالب باشد که مدل های میز ناهار خوری مدرن را بدانید که در این مقاله میتوانید اطلاعات لازم را در باره این موضوع کسب کنید. انواع میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت را در این مقاله بخوانید.

میز ناهار خوری چوبی

سبک و مدل

هنگام انتخاب و خرید میز ناهار خوری مناسب برای فضایتان حتما به سبک دکوراسیون تان توجه داشته باشید و پس از آن با توجه به سبک فضایتان، میز ناهار خوری متناسب با همان سبک و مدل را خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که عدم هماهنگی میان سبک دکوراسیون و میز ناهار خوری می تواند زیبایی دیگر اجزای موجود در چیدمان خانه تان را به کلی زیر سوال برده و انتخابی سراسر غلط به حساب بیاید مگر در مواردی که با استفاده از برخی ترفندها، فضاها را از یکدیگر تفکیک می کنید، که در آن صورت باز هم بهتر است در هر دو فضای تفکیک شده اثری از سبک کجاور قرار بگیرد تا تفاوت بین دو سبک با آرامش در ذهن پذیرفته شود. یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا بعد از خرید میز ناهار خوری بوجود می آید، مشکل رفت و آمد دور میز است که برخی افراد ابعاد فضا را در نظر نمی گیرند و صرفا میز ناهار خوری مورد نظرشان را انتخاب می کنند که این موضوع می تواند مشکلاتی مانند کمبود فضا و یا عدم تناسب ابعاد اتاق با میز ناهار خوری را به دنبال داشته باشد و به یاد داشته باشید که در هر دو صورت که میز ناهار خوری کوچک باشد و یا بزرگتر از اندازه متناسب با فضا باشد، فضا و دکوراسیون بزرگتر و یا کوچکتر دیده می شود. به همین دلیل است که در فضاهای کوچک سعی می شود از وسایل کم جا و کوچک استفاده شود چرا که هر چقدر فضای بیشتری توسط وسایل متفاوت اشغال شود، در نهایت فضا کوچکتر از اندازه واقعی دیده خواهد شد.

نگهداری و حفظ زیبایی

مسلما هر وسیله ای با توجه به جنس، ساختار، ابعاد، مدل و دیگر ویژگی های خود نیاز به نگه داری مناسب و در خور دارد و میز ناهار خوری از این قاعده مستثنا نیست. میز ناهار خوری چوبی بایستی به گونه ای نگهداری شود که از تماس مستقیم با رطوبت دور باشد و حداقل هر شش ماه یکبار توسط پاک کننده های مخصوص چوب، جلا داده شود و گرد و غبار از سطح آن زدوده شود. در این شرایط، در صورتی که چوب از نوع مناسبی انتخاب شده باشد، می توان دوامی حداقل ۱۰ و بدون افت کیفیت و زیبایی محسوس را انتظار داشت که البته انتظاری کاملا معقولانه بنظر می رسد. مدل های میز شیشه ای نیز به نگهداری مخصوص خود نیاز دارند، برای مثال بایستی از وارد کردن هرگونه ضربه توسط اجسام سخت و فلزی به سطح آنها خودداری کرد و اجسام سخت و تیز را بر روی آنها حرکت نداد تا خط و خش بر روی سطح آنها بوجود نیاید. بهتر است حداقل هر هفته با استفاده از دستمال نرم و حوله ای نمدار و یا محلول شیشه پاک کن سطح شیشه را تمیز کنید چرا که گرد و غبار می توانند بر روی آن خط و خش ایجاد کنند. ضمنا اگر لکه آب بر روی سطح شیشه مشاهده کردید به سادگی می توانید آن را با اسپری کردن مقدار بسیار کمی سرکه پاک کنید و نیازی به دستمال زبر و مواد شیمیایی متفاوت و خاصی ندارید.

میز ناهار خوری مدرن

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز