فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2067 روز پیش
بازدید 2152 بدون دیدگاه

میز ناهارخوری زرد را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ زرد اولین و غریزی ترین رنگ موجود در طبیعت است که چشم انسان نسبت به آن واکنش نشان می دهد. که حتی حیواناتی که قادر به دیدن سه طیف آبی، قرمز و سبز باشند نیز می توانند زودتر از دیگر رنگ ها آن را تشخیص بدهند.علاوه بر آن، این رنگ طبیعی و زیبا با طیف بسیار وسیعی از رنگ ها و طیف های طبیعی و ساختگی نیز همراه و هماهنگ می شود و در تمامی سبک ها اعم از مدرن، نیمه مدرن، مدرن – صنعتی، صنعتی – سانتی مانتال، سنتی – مدرن، کلاسیک و آنتیک قابلیت ترکیب شدن با انواع طرح ها و رنگ ها را دارد. از سوی دیگر این رنگ را می توان بدون محدودیت در بخش های مختلف خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی بکار گرفت. در این مقاله قصد داریم شما را با روش های ترکیب و همراه ساختن رنگ دلنشین زرد با دیگر رنگ ها برای استفاده در فضای پذیرایی و میز ناهار خوری آشنا کنیم، از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید. میز ناهار خوری

ترکیب زرد با آبی و بنفش

رنگ زرد را می توان به خوبی با رنگ آبی تیره همراه کرد. تفاوتی ندارد که زرد کمرنگ باشد یا پررنگ، آبی براق باشد یا مات؛ بهرحال می توان توازنی مفید و دلنشین از این دو رنگ بوجود آورد. این زیبایی را می توانید با بکار گیری به عنوان رومیزی برای میز ناهار خوری چوبی و یا قرار دادن یک گلدان آبی رنگ بر روی میز زرد و یا بلعکس، به فضایتان اضافه کنید. گفتنی است اگر میز ناهار خوری تان را بتوانید زرد روشن و یا زرد لیمویی انتخاب کنید، می توانید برای زیباتر شدن آن، از صندلی هایی با روکش پارچه ای آبی تیره و مات استفاده کنید چرا که این دو رنگ میزان گرمی فضا و میزان نور منعکس شده از یکدیگر را کنترل کرده و نتیجه ای مطلوب را به شما ارائه خواهند داد. رنگ بنفش رنگ برانگیختگی و نشاط است و بکار گیری آن حس زنده بودن را به بیننده القا می کند اما از جمله طیف هایی است که بایستی با دقت و ظرافت انتخاب شود در غیر اینصورت نتیجه ای کاملا برعکس و نا امید کننده برایتان در پی خواهد داشت. دلیل این نتیجه معکوس این است که مغز تا حدودی می تواند حضور رنگ بنفش را پردازش کند و در صورت غالب بودن میزان آن، رفتاری عصبی و غیر منطقی خواهد داشت و نمی تواند راجع به زیبایی فضا به خوبی تصمیم گیری داشته باشد. پس بهتر است رنگ بنفش را به عنوان رنگی ثانویه استفاده کنید و نه در هرجایی! استفاده بیش از حد از رنگ بنفش میزان نور و روشنایی فضا را نیز کاهش می دهد به گونه ای که برای داشتن میزان روشنایی مناسب در حضور رنگ بنفش، به نورپردازی قوی تری نیاز خواهید داشت. نکات مهم برای انتخاب و خرید میز ناهار خوری را در این مقاله مشاهده کنید.

میز ناهار خوری چوبی

ترکیب زرد با قهوه ای و طوسی

میز ناهار خوری جدید و مدل های مختلف آن را در اینجا بخوانید.رنگ زرد به تنهایی نمادی از روشنایی روز و نور خورشید خواهد بود و جزو رنگ های گرم و طبیعی به شمار می آید. در سبک دکوراسیون داخلی ایرانی و سنتی، قهوه ای، زرد، کرم، قرمز و نارنجی به وفور یافت می شوند و در این میان رنگ های قهوه ای و زرد بیش تر از دیگر رنگ ها دیده می شوند چرا که قابلیت ترکیب شدن را با هر نوع رنگ و هر طیفی را به صورت دلخواه دارا بوده و محدودیتی برای فضا ایجاد نمی کنند. رنگ قهوه ای را حتی می توان به صورت کاملا برابر با رنگ زرد در فضای اتاق خواب و اتاق پذیرایی بکار گرفت. برای مبلمان تان می توانید از رنگ قهوه ای استفاده کنید و در عوض رنگ زرد را برای تابلوی هنری رو دیوار، گلدان های گل و رنگ نورپردازی تان استفاده کنید. این تعامل اما باید به گونه ای باشد که گرمای رنگ محیط تا حد معینی تعیین شود و بیش از حد و خسته کننده نباشدو برای حل این مشکل هم می توانید از رنگ سفید به صورت نقطه ای استفاده کنید مثلا یک میز ناهار خوری با رنگ سفید می تواند فضا را تغییر داده و زردی را تا حد قابل قبولی کاهش دهد. رنگ طوسی، یک رنگ سرد، نیمه مدرن و خنثی است که می توانید در ابعاد وسیع آن را بکار بگیرید چرا که وجود مقدار زیادی رنگ سفید به عنوان تشکیل دهنده در آن، هرگونه خستگی را از بین می برد و میزان روشنایی فضا را نیز افزایش می دهد. ترکیب رنگ زرد و طوسی را می توانید در قالب میز ناهار خوری و فرش و یا میز ناهار خوری و مبلمان اجرا کنید و از این ترکیب زیبا لذت ببرید. در ترکیب رنگ ها طیف مختلف میز ناهار خوری قهوه ای نیز بسیار مورد توجه میباشد.

خرید میز ناهارخوری گرد

ترکیب فوق العاده زرد با نارنجی و مشکی

زرد و نارنجی تنها در میزان قرمز تشکیل دهنده شان تفاوت دارند، از این رو به یکدیگر بسیار نزدیک بوده و می توانند رنگ های چشم نوازی برای همراه شدن و جلوه دادن به اتاق خواب شما باشند. روتختی نارنجی در کنار تختخواب زرد رنگ می تواند انتخابی جوان پسند و زیبا باشد و در عین حال دارای گرمای مناسبی برای فصول سرد و یا مناطق سردسیر باشد. از طرفی در فضاهای کوچک بهتر است از رنگ های تند و خیره کننده استفاده کنید تا با این حقه، ذهن در محاسبه فضایی که در آن حضور دارد دچار استباه شده و کوچک بودن فضا کمتر احساس شود. مثلا اگر آشپزخانه تان کوچک و دلگیر است بهتر است بجای پر کردن تمامی فضای آن با وسایل دست و پاگیر، از یک میز ناهار خوری جمع و جور نارنجی رنگ استفاده کنید و یخچال زرد رنگ و کوچکی را نیز با آن همراه کنید و حتی می توان با این روش درب کابینت ها و کفپوش آشپزخانه را با یکدیگر ست کرد. رنگ با وقار و زیبای مشکی، همواره حس عظمت و بزرگی و عمیق بودن را برای ذهن انسان تداعی می کند. این رنگ جذاب و عامه پسند، برای فضاهای مدرن کاملا متداول و عادی بنظر می رسد و کاربرد بسیاری دارد. این رنگ زیبا را می توان به عنوان وسایل مختلفی به فضا افزود که از جمله این وسایل می توان به میز تلویزیون، میز ناهار خوری، جلومبلی و عسلی، فرش و کفپوش، روتختی و پاتختی و حتی سرویس خواب و مبلمان اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که در صورت بکار گیری وسیع رنگ مشکی در فضا بایستی حتما از نورپردازی با رنگ زرد و سفید در فضا استفاده کنید به گونه ای که رنگ سفید آن غالب بر رنگ های دیگر باشد و اگر این موضوع را رعایت نکنید، دکوراسیون و چیدمان تان به احتمال زیاد خسته کننده و تاریک دیده خواهد شد.

میز ناهار خوری مدرن

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز