فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2014 روز پیش
بازدید 926 بدون دیدگاه

میز ناهار خوری جدید و مدل های مختلف آن

راهنمایی برای خرید میز ناهار خوری جدید

میز ناهار خوری جدید نه تنها محل جمع شدن شما با دوستان و خانواده است بلکه نقطه مرکزی منزل شما است. یک میز ناهار خوری جدید مناسب باید طراحی عالی، جنس مناسب، جای نشستن راحت و اندازه مناسب داشته باشد. با توجه به هزینه‌ای که برای میز ناهار خوری جدید می‌کنید باید وقت مناسبی را برای تهیه آن بگذراید تا در نهایت از انتخاب خود راضی باشید. در اینجا ما ۱۰ نکته در مورد انتخاب میز ناهار خوری جدید پیشنهاد می‌کنیم. میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت را از ما بخواهید.

میز ناهار خوری را از جنس محکم استفاده کنید

اگر قصد استفاده از میز ناهار خوری جدید برای سالیان متمادی را دارید میز را از جنس چوب های سخت مانند راش، ، گردو، افرا، بلوط و ساج انتخاب کنید. میز هایی که از چوب های صنعتی و کامپوزیت ساخته می‌شوند، مانند چوب های چند لایه و MDF با اینکه از نظر اقتصادی به صرفه هستند اما مقاومت و ماندگاری پایینی دارند. میز ناهار خوری استیل نیز از جمله مدل های محبوب میز ناهار خوری مباشد.

چوب همیشه جزء انتخاب های اول است اما شیشه را هم فراموش نکنید.

یکی از ویژگی‌های میز شیشه‌ای جور شدن و متناسب بودن با اکثر دکورها است و به خاطر سطح آن و بازتابی که دارد می‌توان از آن  در مکان‌های که نیاز به نور بیشتر و روشن تر دارند نیز استفاده کرد. از شکستن یا خش برداشتن شیشه نیز نترسید. امروزه شیشه‌هایی با مقاومت بالا در موقابل ضربه، خراشیدن و گرما تولید می‌شوند که از آنها می‌توان به عنوان میز ناهار خوری جدید استفاده نمود.  انواع میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت را در این مقاله مشاهده کنید.

میز ناهار خوری

می‌توانید از میزهای دست دوم استفاده کنید

استفاده از میزهای دست دوم استفاده شده در خانه های بزرگ و مراکز صنعتی امتحان خود را از نظر مقاومت  پس داده‌اند. خط و خش‌‌های رو آن را در صورت وجود  به عنوان مدل طراحی آن در نظر بگیرید، حتی خودتان نیز می‌توانید چند خط نیز به آن اضافه کنید. اینگونه میزها به طور بخصوص برای خانواده های دارای فرزند کوچک بسیار مناسب است، چون دیگر نگران کثیف کاری یا خراب کردن میز از طرف فرزند خود یا اقوامتان نخواهید بود.  میز ناهارخوری زرد را با چه رنگی ست کنیم؟ برای جواب به این سوال این مقاله را بخوانید.

مهمانانتان را تحت تاثیر قرار دهید

سنگ  مرمر یکی از انتخاب هایی است که توسط آن می‌توانید همه را تحت تاثیر قرار دهید. میزی طراحی شده از سنگ مرمر بسیار زیبا به نظر می‌رسد، اما همین سنگ زیبا و منحصر به فرد ضعف هایی نیز دارد. در وهله اول سنگ مرمر بسیار سنگین است و در ثانی این سنگ به راحت لکه بر می دارد و همچنین امکان ترک خوردن آن نیز وجود دارد، برای جلوگیری از کثیف شدن آن می‌توانید از کاور یا روزمیزی استفداده کنید. البته در نظر داشته باشید  که میز را هم باید همیشه تمیز نگاه دارید. میز ناهار خوری جدید برای دکوراسیون شما بسیار مناسب است.  میز ناهار خوری مدرن و مدل های مختلف آن را در اینجا بخوانید.

برای افرادی که زیاد مکان زندگی خود یا دکور منزل خود را به طور مستمر تغییر می‌دهند سهولت در حمل میز بسیار حائز اهمیت است.

میزهای سنگین و بزرگ برای افرادی که به طور معمول محل زندگی خود را تغییر می‌دهند عامل ناراحتی است. تحمل وزن زیاد در هر باز تغییر دکوراسیون نیز یک مشکل محسوب می‌شود. اگر شما جزء افراد علاقمند به میزهای با جنس فلزی یا سنگ مرمر هستید از خرید آن به خاطر وزن سنگین اجتناب نکنید، اما حمل آن را نیز در نظر بگیرید. برای راهنمایی شما می‌توانید میز گرد و سایز کوچک با جنس سنگ مرمر را انتخاب کنید، یا میز چوبی با پایه های قابل جدا شدن را امتحان کنید. اگر به میز فلزی علاقه دارید می‌توانید از میزهایی از جنس فلز و چوب استفاده نمایید.

میز ناهار خوری جدید

دکور و طراحی منزل را در نطر بگیرید و پس آن به سراغ انتخاب میز بروید.

در انتخاب میز ناهار خوری جدید باید وسایل منزل، رنگ دیوارها و اسباب و اثاثیه و حتی کف پوش منزل را در نظر گرفت. اگر کف پوش منزلتلان از جنش پارکت یا چوب است انتخاب میزهایی از جنس چوب چندلایه انتخاب مناسبی باشد.

سعی کنید از وسایلی استفداده کنید که بتواند در هر دکوری قرار گیرد

به طور مثال میزهای گرد برای اتاق‌های کوچک یا اتاق پذیرایی مربع شکل بسیار مناسب است و نشستن دور آن نیز راحت تر است. اگر شما یک میز ۶ نفره گرد بخرید می‌توانید تا ۸ نفر دور آن به راحتی بنشینید. اما در حالت مقابل میزهای مستطیل شکل در نشستن محدودیت ایجاد میک کنندو پایه های آن یکی از محدودیت ها است و مشکل دیگر این است که تنها یک نفر در دو انتهای آن می توانند بنشینند. میز ناهار خوری جدید را در ایران میز به راحتی میتوانید بیابید.

در رنگ‌آمیزی منزل دقت کنید، چون احتمال قدیمی شدن و از مد افتادن آن هست.

چیزهایی که امروز مد می‌شوند فردا از مد می‌افتند، پس باید در انتخاب وسایل و رنگ منزل دقت کنید. رنگ‌های کلاسیک مانند قرمز، زرد و آبی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از رنگ قرمز معمولا در دکوراسیون آسیایی استفاده می‌شوند. البته این رنگ برای برای خانه های کوچک هم مناسب است. رنگ آبی آرامش بخش است و از آن می‌توان در اتاق خواب‌ها استفاده کرد اما باید توجه داشته باشید که استفاده زیاد از آن و یا استفاده رنگ آبی مطلق در طولانی مدت باعث افسردگی خواهد شد. اما ترکیب آن با سایر رنگ ها جذابیت خوبی به منزل شما خواهد داد.

میز ناهار خوری ارزان قیمت

سیاه همیشه نو و جدید است

اگر همیشه مواظب میز خود هستید و یا از رومیزی استفاده می‌کنید می‌توانید از رنگ سیاه برای میز ناهار خوری جدید خود استفاده کنید. رنگ سیاه همیشه جذاب است. اما میزهای سیاه رنگ همیشه در معرض رنگ پریدن و خراشیده شدن هستند. کوچکترین خراش روی این میزها جلب توجه می‌کند، پس اگر از این رنگ میز استفاده می‌کنید و یا قصد تهیه این رنگ میز ناهار خوری جدید را دارید مراقب آن باشید.

تعویض صندلی های میز غذاخوری

تعویض صندلی های میز غذاخوری یا درنظر گرفتن لباس جدید برای آنها می تواند جلوه نو و متنوعی به دکوراسیون اتاق غذاخوری شما بدهد.یکی از ایده های جالب استفاده از صندلی های متنوع و مختلف برای میز غذاخوری است تا احساسی شخصی به این فضا دهید و جای هر فرد را با صندلی مخصوص او مشخص کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز