فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1977 روز پیش
بازدید 1008 بدون دیدگاه

میز ناهار خوری مدرن و مدل های مختلف آن

کدام میز ناهار خوری مدرن باید انتخاب کنید؟

در اینجا راه هایی برای انتخاب شکل ناهار خوری­تان و انواع میز ناهار خوری مدرن مطرح می کنیم و با خواندن آن اطلاعاتتان را از آنچه از قبل دارید بیشتر کنید.

میزهای ناهارخوری قدیمی را می توانید دور نیندازید، بلکه می توانید با یکسری تغییرات کوچک و گذاشتن یک رو میزی زیبا از آن ها به عنوان یک میز ناهار خوری مدرن جدید و یا به عنوان یک میز کاری در منزلتان استفاده نمایید. چرا که صندلی و میز ناهاری شما به احتمال زیاد از جنس مبلمان شما هستند و حضور آن ها باعث ناهماهنگی در فضای اتاق نمی گردد. در ایران میز میتوانید مشخصات و قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره را یافت کنید. در صورتی که حساسیت زیاد برای خرید میز ناهار خوری مدرن دارید و فضای زیادی دارید می توانید از هر دو تایی آن ها به صورت کاربردی استفاده نمایید، یک میز به عنوان میز ناهار خوری مهمان و دیگری به عنوان میز ناهار خوری مدرن اعضای خانواده و یا حتی به عنوان میز کار برای شما و فرزندانتان مورد استفاده قرار بگیرد.

ولی در بسیاری از موارد، افراد هنگام خرید یک خانه ی جدید باعث می شود تمام دکوراسیون منزلشان را عوض کنند و مشکل این است که میز ناهار خوری که در خانه قدیمی آن ها مورد استفاده قرار می گرفته، بنا به دلایلی چون متراژ جدید منزل، تناقص با دکور جدید، بهترین انتخاب برای خانه فعلی آن ها نباشد. انواع مختلف  میز ناهار خوری کوچک و مدل های آن را در اینجا بخوانید.

حتی گاهی موضوع پیچیده تر از این حرفاست،گاهی شما مجبور به نگهداری برخی از میز ها و وسایلات هستید، چون یا آن را به ارث برده اید و یا یادآور خاطرات برای شما می باشد.

در هر صورت وضعیت هر چه که باشد، (چه میز قبلی خود را دور انداخته باشید و یا خیر) این متن به شما می آموزد که کدام میز برای فضای شما مناسب است، و اگر شما با مشکلات ذکر شده روبرو شدید و  گیر کردید، چگونه بیشترین استفاده را ببرید.  نکات مهم در مشخصات و قیمت میز ناهار خوری را در این مقاله بخوانید.

میز ناهار خوری مدرن

مستطیل شکل

انتخاب میز مستطیلی شکل، انتخابی سنتی است، اما به همان خوبی در یک محیط مدرن هم کار می کند، همانطور که درباره گذشته شنیده اید، کار می کند.  میز ناهار خوری جدید و مدل های مختلف آن را در اینجا بخوانید.

بهتر استفاده کنید: اگر فضای منزل شما مناسب میز مستطیلی شکل است، نگران محدود شدن یک ناحیه از آن نباشید. حتی یک میز که اندازه آن  ۲۸ اینچ است، باعث می شود فضا برای قرار گیری غذا ها کم باشد و غذاها در کنار هم قرار بگیرند و افرادی که دور آن نشسته اند، بهم نزدیک تر باشند و این باعث صمیمیت و گرمی در حین خوردن غذا می گردد. برای انتخاب میز ناهار خوری کم جا و با کیفیت این مقاله را مشاهده کنید.

یکی از نقطه ضعف های داشتن میز ناهار خوری مدرن مستطیلی این است که به دلیل داشتن طول زیاد، باعث می شود میز بزرگ ، طولانی و جا گیر به نظر برسد و افراد هنگامی که دور آن مینشینند از هم دور باشند، در واقع صمیمیت و راحتی در آن کمتر دیده می شود.

استفاده از میز های ناهار خوری مستطیلی به دلیل بزرگ بودن فضای میز، چیدمان و تزیین میز راحت تر صورت می گیردو همچنین امکان اضافه کردن به دور میز در صورت لزوم در اغلب موارد امکان پذیر است اما ممکن است در دسترسی به وسایل و دیده شدن تمامی وسایل از دیدگاه شما کمی دشواری ایجاد نماید. زیرا در این مورد ابعاد جزیره آشپزخانه پشت آن و باندهای بلند درب های شیشه ای در جلوی آن قرار دارد.

میز ناهار خوری

بهترین مدل میز ناهار خوری مدرن

بهترش کن: اگر شما تعداد زیادی مهمان دارید و باید به تعداد زیادی سرویس دهید، می توانید میز را در یک فضای باز و به وسط اتاق انتقال دهید و از صندلی های دیگر منزلتان  در اطراف میز استفاده کنید، با این کار خیالتان از بابت پذیرایی آن ها راحت می گردد. همچنین می توانید از میز های ناهار خوری که امروز در بازار دیده می شود استفاده کنید، از میزهای ناهار خوری تاشو که می توان ابعاد آن ها را کاهش داد و در صورتی که لازم ندارید در یک گوشه جهت زیبایی قرار بگیرند. البته باور بعضی از افراد به این گونه است که این مدل میز های تاشو مانند این است که غذایتان روی میزی سرو کنید که هیچ صندلی ندارد، چون صمیمیت در این سبک میزها کم است      قرار دادن یک میز مستطیلی در کنار صندلی های ضیافتی یک روش صرفه جویی در فضا است که می تواند فضای ناهارخوری را به عنوان کافه مورد استفاده قرار بدید.

اگر می توانید میز را در یک گوشه ی آفتابی یا پررنگ قرار دهید، در این صورت منطقه ی ناهار خوری به ناچار تبدیل به جایگاه مردم برای سرو یک فنجان چای، خواندن کاغذ و روزنامه و کار بر روی لپ تاپ خواهد شد و یا حتی می تواند برای مرور خاطرات و دیدن آلوم های یادگاری تبدیل شود. بسیاری از افراد از یک میز ناهار خوری مدرن تنها برای غذا خوردن استفاده نمیکنند، بلکه بعنوان یک میز کاری در خانه آن ها کاربرد دارد.

میز های ناهار خوری مستطیل دارای مزایای دیگر نیز هستند – آن ها می توانند به راحتی در فضاهای کوچیک جا بگیرند اما دقت کنید که ممکن است با کمی فشردگی همراه باشد!!!!!

 میز ناهار خوری با کیفیت

خانم های با سلیقه سعی کنند اگر طرح منزلشان را خودشان می دهند حتما به مدل آشپزخانه دقت کنند چون به راحتی می توانند با یکسری تغییرات جزیی، اشپزخانه ای که کوچک است چنان مدیریت گردد که حداقل یک میز ناهار خوری مدرن ۲ نفره در آن قرار بگیرد و صبحانه را در روزانه در کنار همسرشان سرو کنند( برای دوستانی که فضای کافی برای قرار دادن میز ناهار خوری مدرن بزرگ در فضای پذیرایی و آشپزخانه ندارند، پیشنهاد خوبی می باشد)

“خلاق باشید”: یکی دیگر از مواردی که تجربیات نشان داده قرار دادن یکی میز ناهار خوری مدرن در یک فضای کم و نسبتا فشرده است. چون بعد از آن متوجه کم بودن فضا نمی شوید و مهم تر از آن اینست که از آن فضا یک استفاده کاربردی نموده اید.

اگر فضای منزلتان کوچک است، یک میز ناهار خوری مدرن جدیدی را انتخاب کنید که به اندازه کافی کوچک باشد تا بتواند حداقل ۳ فوت فضای آزاد در اطراف آن دیده شود و رفت و آمد در آن راحت باشد.

اگر سبک شما به سمت مینیمالیسم برسد، شما به دنبال فضای بیشتری در اطراف میز هستید، در واقع یک فضای کم و خفه را نمی پسندید.

اگر شما در بازار به دنبال یک میز غذا خوری مستطیل جدید هستید، شما باید بسیاری از آن ها را انتخاب کنید. و از بین آن ها متناسب با فضای منزل، دکوراسیون و طرح منزلتان ، هزینه  و مهم تر از همه انتخاب بر اساس نوع استفاده ای که از آن دارید می بایست در انتها یکی را انتخاب نمایید.

یز ناهار خوری جدید

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز