فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2657 روز پیش
بازدید 1040 بدون دیدگاه

قدم به قدم تا انتخاب مناسب ترین دراور و کمد برای فضای شما

دراور

مدل های مختلف دراور

تیم دکوراسیون ایران میز تا به حال راجع به اهمیت اتاق خواب و به طور کلی تر، دکوراسیون و سبک چیدمان اتاق خواب مقاله های فراوانی منتشر کرده ایم اما نقش اختصاصی دراور و کمد را به طور ویژه بررسی نکرده ایم. از این رو لازم دانستیم تا بهترین و به روز ترین روش های سنجش، انتخاب و خرید دراور و کمد را برای فضای اتاق خواب های متفاوت با دکوراسیون های متنوع را برایتان به خوبی توضیح بدهیم تا از این پس بتوانید مانند یک دکوراتور حرفه ای، مناسب ترین دراور و کمد را برای فضای خود و یا دیگر فضاها انتخاب کنید و از زیبایی و هماهنگی فضایی که خلق کرده اید بیشترین لذت را ببرید. با ما همراه باشید، این مقاله می تواند دیدگاه شما را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهد و فضای ایجاد شده توسط شما را از دیگر فضاها که توسط افراد دیگر دکور شده اند متمایز کند. دوار های زیبا و همچنین میز تلویزیون زیبا را در ایران میز خریداری کنید.

جنس دراور

یکی از فاکتور های بسیار مهم که برای انتخاب مناسب ترین دراور برای فضایتان، جنس دراور و مواد اولیه بکار رفته در آن است. این موضوع به قدری مهم است که می تواند زیبایی کلی دراور را تعیین کند، حتی اگر از فاکتور های دیگر مانند رنگ مناسب، طرح مدرن و … نیز برخوردار نباشد. تاثیر کیفیت جنس بکار برده شده در ساخت یک دراور به قدری زیاد است که می تواند علاوه بر خود دراور بر وسایل دیگر که در مجاورت آن قرار دارند تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد. برای مثال یک دراور با کیفیت می تواند به یک گلدان با گل های معمولی جانی دوباره ببخشد و آن را زیباتر نشان دهد و در کل چیدمان فضا را تغییر دهد و متحول کند.دراور

یک ترفند دیگر که می تواند به شما برای انتخاب دراور مناسب کمک کند، ترکیب دو وسیله به صورت همزمان است. برای مثال می توانید از یک میز کامپیوتر و یا یک میز تحریر استفاده منید که دارای کشوهای مناسب و بزرگ است و می تواند لباس ها و وسایل شما را در خود جای دهد و در عین حال می توانید از آن به عنوان یک میز کار برای انجام فعالیت هایتان استفاده کنید در حالی که بر روی صندلی ارگونومیک تان تکیه داده اید.

دراور

رنگ دراور تان

رنگ ها به راستی به فضای شما جانی دوباره می بخشند و می توانند شما را با تاثیر زیاد و شدید شان متحیر کنند. نه تنها در امر دکوراسیون، بلکه در هر زمینه ای، اگر از رنگ مناسب و در ابعاد کافی و صحیح استفاده کنید می توانید فضایی که در اختیار دارید را بسیار زیباتر از آنچه واقعا هست نمایش دهید. در زمینه ی دکوراسیون منزل و چیدمان مدرن فضاهای داخلی و به ویژه اتاق خواب، استفاده از رنگ های مناسب با وسایل موجود و سبک دکوراسیون فضا می تواند فضای اتاق خوابی که قصد دکور کردن آن را دارید به شدت و به تنهایی تغییر دهد و این تغییر می تواند به عنوان یک گام مثبت برای خلق اتاق خوابی متفاوت به شما کمک کند. در ضمن استفاده از یک آباژور بر روی دراور تان می تواند تا حد بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون شما بیفزاید.

دراور

از جمله مواردی که می تواند بر نتیجه ی نهایی دکوراسیون اتاق خواب شما تاثیر مستقیم داشته باشد، پرده است. این تاثیر شامل رنگ پرده، طرح و مدل قرار گیری واندازه ی آن است و فقط در صورتی در صورتی که با یکدیگر متناسب باشند می توان نتیجه ای دلخواه را انتظار داشت. در کنار پرده ی شیک و زیبا، استفاده از تختخواب مناسب و از همه مهم تر روتختی شیک و با رنگی خاص است که در دکوراسیون مدرن، دکوراتور های حرفه ای آن را به دقت دنبال می کنند و همیشه سعی دارند که این ترکیب را به خوبی با یکدیگر هماهنگ کنند. از آنجایی که انتخاب تعداد کشو ها کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد، این امر را به خودتان واگذار می کنیم اما سعی داشته باشید که تعداد کشو ها بسیار زیاد نباشد که شکل و هارمونی فضایتان را برهم بزند و یا بسیار کم نباشد که فضای کافی برای قرار دادن وسایل تان در اختیار نداشته باشید.

دراور

اگر می خواهید میزان هماهنگی و زیبایی فضای اتاق خواب تان بیش از پیش شود و به بالاترین میزان خود برسد، به شما پیشنهاد می کنیم از یک سرویس خواب در اتاق خواب تان استفاده کنید چرا که این کار می تواند تناسب چشم نوازی میان تمامی بیشتر اجزای موجود در اتاق خواب برقرار کند و شما در سایه ی این تناسب توانایی دکور کردن اتاق خواب تان را به بهترین نحو ممکن خواهید داشت. اگر از یک سرویس خواب استفاده کنید، کمد، دراور، تختخواب، میز تحریر و یا میز کامپیوتر و پاتختی هایتان وجه اشتراکی زیبا خواهند داشت و می توانید این مزیت منحصر به فرد که در اختیار دارید را با یک صندلی راحتی، صندلی راک و یا مبلمان تختخوابشو همراه کنید و برای تکمیل کردن زیبایی دکوراسیون اتاق خواب تان، آخرین قطعه ی انتخابی تان را میز عسلی مدرن برای صندلی راحتی تان قرار دهید و پس از آن تنها باید به مکان قرار گیری این اجزا دقت داشته باشید تا تمامی مراحل دکوراسیون تان به درستی طی شوند.

دراور

جنس کمد

جنس چوب و یا فلزی که در ساخت یک کمد بکار گرفته می شود به قدری مهم است که می تواند رضایت شما را تا سالهای طولانی به همراه داشته باشد و یا در عین زیبایی و مدرن بودن و در حالی که بهترین ترکیب رنگی را داراست، بخاطر کیفیت پایین چوب و دیگر اجزای بکار گزفته شده در آن، شما را آزرده خاطر کند و این موضوع ممکن است تا حدی پیش برود که بخواهید به همین دلیل کمد تان و یا در شرایط بدتر، تمامی اجزای اتاق خواب تان مانند تختخواب، صندلی راحتی، مبلمان، میز عسلی و جلو مبلی، کتابخانه و یا در مواردی سرویس خواب تان را تعویض کنید. محبوب ترین و با کیفیت ترین کمد های موجود در بازار را می توانید در وبسایت ایران میز ببنید و با شرایط عالی و استثنایی خریداری نمایید. از جمله کمد های پر فروش و بسیار پر طرفدار، این روزها کمد های دارای آینه ی قدی بوده و یا آینه های بزرگی بر روی قسمت جلویی آنها نصب شده است.دراور

رنگ و شکل کمد

از شاخصه های یک کمد مناسب بعد از جنس خوب و مرغوب آن می توان به شکل ظاهری خوب و متناسب به همراه رنگ جذاب و هماهنگ با دیگر اجزای اتاق خواب به حساب آورد. یک کمد با کیفیت به همراه شکل زیبا و مدرن می تواند در صورت داشتن رنگی هماهنگ و یا متضاد با دیگر اجزای اتاق خواب تان، بهترین انتخاب ممکن برای اتاق خواب شما باشد و اتاق خواب تان را به یک فضای ایده آل و دلخواه تبدیل کند که تا سال ها نیاز به تغییر اساسی دکوراسیون در آن احساس نشود. انتخاب مناسب ترین صندلی برای مخاطبین بسیار مهم است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز