فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1227 روز پیش
بازدید 776 بدون دیدگاه

مهم‌ترین ویژگی سرویس خواب نوزاد

مهم‌ترین ویژگی سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد این روزها به یکی از ملزومات تبدیل شده است که حتما باید در سیسمونی وجود داشته باشد و در واقع با وجود این سرویس خواب اتاق خواب نوزاد تکمیل می شود. البته به دلیل کم بودن فضا در اتاق خواب ها نیاز است که سرویس خواب هایی متناسب با اتاق را خریداری نمایید. بهتر است که شما بتوانید مدیریت کامل بر فضای اتاق داشته باشید. تقسیم فضا باعث می شود که از حداقل فضا حداکثر استفاده را ببرید. در ادامه در مورد ویژگی هایی تخت خواب و سرویس خواب نوزاد به صورت کامل توضیح داده ایم.

مهم‌ترین ویژگی سرویس خواب نوزاد

ویژگی سرویس خواب نوزاد و تخت آن

از مهم ‌ترین لوازم در زمانی که نوزاد وارد اتاق خود می شود و به آن نیاز دارد تخت است. خصوصا در ماه های اولیه زندگی زیرا تمام مدت باید بر روی تخت خواب در حال استراحت و خواب باشد. با این اوصاف باید یکسری از استانداردها را در زمان خرید تخت خواب نوزاد بررسی نماید که شامل:

  • سایز و اندازه تخت خواب
  • ارتفاع و قابلیت تنظیم
  • پایداری
  • لوازم تزئیناتی
  • ست ملحفه و تشک
  • چرخ‌ های متحرک

راهنمای خرید سرویس خواب کودک و نوجوان

سایز و اندازه تخت سرویس خواب نوزاد

در واقع سایز و اندازه استاندارد برای تخت نوزاد وجود ندارد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که مطابق با سن و اندازه کودک و یا نوزاد تخت خواب را خریداری نمایید. به طور مثال هیچ گاه نباید تخت خوابی که برای بزرگسالان است را برای نوزادان خریداری نمود. زیرا برای نشستن و برخاستن و قرار دادن نوزاد بر روی تخت دچار مشکل می شوید. همچنین تخت نباید به قدری کوچک باشد که فضای برای کودک تنگ باشد. پس یک حالت نرمال را در نظر بگیرید و طبق با آن پیش بروید. متریال تخت را بررسی نمایید که جنسی عالی داشته باشد.

ارتفاع قابل تنظیم تخت خواب سرویس خواب نوزاد

کفی تخت در سرویس خواب نوزاد از موارد مهم است که بهتر است قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. از این رو که نوزاد در ماه های اولیه تنها می خوابد و چندان جست و خیزی ندارد در این حالت بهتر است ارتفاع تخت خواب را بلندتر نمایید تا برای برداشتن و گذاشتن نوزاد راحت عمل نمایید. پس از این که کودک بزرگتر می شد و تا ۶ ماهگی که دیگر می تواند غلت بزند کمی ارتفاع تخت خواب را کاهش می دهید که هم خطر کمتری داشته باشد و هم اینکه با توجه به بلندتر شدن قد نوزاد می توانید او را با همان ارتفاع راحت بر روی تخت بگذارید.

پایداری تخت خواب سرویس خواب

تخت خواب نوزادها معمولا فانتزی می باشد از این رو تنها گول ظاهر فانتزی و جذاب تخت ها را نخورید. در زمان خرید همه چیز را چک کنید خصوصا پایه های تخت. اگر پایه ها لق بود و یا تخت صدای اضافی میداد از خرید آن صرف نظر نمایید همچنین اتصالات و یراق آلات را نیز مشاهده نمایید تا مطمئن شوید با کیفیت هستند و به خوب بسته شده اند. پرس و جو نمایید که تا چه وزنی را تخت قادر است تحمل نماید. سعی کنید تخت را طوری خریداری نماید که اگر کودک ۳ ساله هم شد بتواند بر روی تخت بخوابد. در غیر این صورت ممکن است در ۱سالگی مجبور شوید تخت کودک را تعویض نمایید.

هنگام خرید تخت پایداری آن را نیز در نظر داشته باشید.

تزئینات جانبی تخت سرویس خواب نوزاد

بهتر است تخت خوابی که برای نوزاد خریداری می کنید اکسسوری و تزئیات کمتری داشته باشد. این لوازم ممکن است زیبا باشند اما در مقابل می تواند برای کودک آسیب زننده باشد. پس بهترین انتخاب این است که تا حد ممکن تختی که خریداری می کنید ساده باشد. همچنین تخت خوابی که تزیینات بیشتری دارند بی دلیل دارای قیمت بسیار بالاتری نیز می باشند. اگر تخت ساده انتخاب نمایید قیمت سرویس خواب بسیار مناسب تر برای شما خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی سرویس خواب نوزاد

ویژگی سرویس خواب نوزاد و ملحفه تخت

هنگام خرید کالای خواب برای نوزاد نیازی نیست چندان خود را به دردسر بیندازید. کودک نیازی به بالش های بزرگ و پتوهای سنگین ندارد. می توانید یک تشک استاندارد برای او خریداری نمایید و بیشتر از پارچه ها و ملحفه های نخی برای پوشاندن تخت او استفاده نمایید تا برای کودک حساسیت ایجاد نکند.

چرخ های متحرک سرویس خواب نوزاد

تخت نوزاد چرخ دار هم ایده خوبی است که بهتر است در سرویس خواب نوزاد وجود داشته باشد. در این صورت شما می توانید خیلی راحت تخت را تکان دهید و جا به جا نمایید. این کار باعث می شود که دیگر به کمر شما آسیب وارد نشود. همچنین پس از جا به جایی می توانید چرخ ها را قفل نمایید که تخت ثابت بماند.

حصار متحرک تخت خواب سرویس خواب نوزادی

از حصارهای محافظ تخت خواب کودک در ماه اولیه استفاده نماید و پس از آن بهتر است حصارها از تخت جدا شوند. زیرا زمانی که کودک بزرگ می شود این حصارها می تواند باعث شود که برای رد شدن از آن ها کودک از بالای تخت سقوط کند و حادثه ایجاد شود.

تخت قابل تغییر در سرویس خواب

یکسری از تخت ها وجود دارند که قابلیت تغییر اندازه را دارا می باشند. کودک می تواند از زمانی که نوزاد است تا حدود سن ۱۰ سالگی از تخت خواب ها استفاده نماید. این تخت ها در ابتدا دارای یک باکس هستند که هر زمان کودک بزرگ شد و قد او بلند شد، می توان این باکس را برداشت که طول تخت افزایش پیدا نماید. این تخت ها نیز مقرون به صرفه می باشند زیرا می تواند مدت ۱۰ سال در اتاق خواب و مطابق با شرایط خود را وفق دهند.

مهم‌ترین ویژگی سرویس خواب نوزاد

نکات ایمنی در حین خرید تخت سرویس خواب نوزاد

هنگام خرید تخت به طول و عرض آن دقت نماید. همچنین به حصارهای کنار تخت بهتر است به صورتی نباشد که سر کودک از میان آن عبور نماید. زیرا کودک کنجکاو است و ممکن است سر او در میان این حصارها گیر کند. لوازم جانبی و اکسسوری ها را در حد نیاز انتخاب و خریداری نماید و سعی کنید بیش از این استفاده نکنید. زیرا تمامی این ها می تواند برای کودک آسیب زننده باشد. تخت را هیچ گاه رو به آفتاب قرار ندهید زیرا می تواند برای نوزاد آزار دهنده باشد و حتی نور آفتاب به چشمان او آسیب بزند.

مهمترین ویژگی سرویس خواب نوزاد

همان طور که گفته شد مهمترین ویژگی سرویس خواب نوزاد تخت خواب او می باشد. در کنار تخت خواب لوازم دیگری مانند: دراور، پاف، ویترین، کمد، دکور و غیره قرار دارد. اما چیزی که بیشتر از همه در چشم است و دیده می شود تخت خواب است. همچنین تخت به صورت مستقیم با نوزاد و خواب و استراحت او در ارتباط است پس بسیار مهم است که کیفیت عالی داشته باشد.

 

اتاق خواب کودک پسر

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز