فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1972 روز پیش
بازدید 2346 بدون دیدگاه

میز ناهار خوری کوچک و مدل های آن

میز ناهار خوری کوچک مستطیل؟ گرد؟ مربع؟

میز ناهار خوری کوچک یکی از مهم ترین عناصر موجود در دکوراسیون فضای غذا خوری شما می باشد. اگر می خواهید وعده های غذایی دلچسبی داشته باشید پیش از هر چیز  آنچه باید برایتان اهمیت داشته باشد ، استفاده از یک میز غذا خوری ایده آل، با کیفیت و صد البته مناسب برای فضای دکوراسیون شما می باشد. با ما همراه باشید تا در این بخش درباره ی انواع مختلف میز ناهار خوری کوچک از لحاظ شکل آن ها با شما صحبت کنیم.

میز‌‌ ناهار خوری کوچک های جدید طرح‌های متنوعی دارند، مستطیل، مربع، بیضی و دایره ای شکل! اگرچه میزهای مستطیل شکل از پرطرفدارترین اشکال میزهای ناهار خوری مدرن هستند، خانواده‌های کم جمعیت میز‌های مربع و دایره ای شکل را بیشتر ترجیح می‌دهند. محل قرار‌گیری میز ناهار خوری کم جا و همچنین هماهنگی با سایر چیدمان منزل تاثیر زیادی در انتخاب آن دارد. برخی از خانواه‌ها ترجیح می‌دهند میز غذاخوری آنها در آشپزخانه باشد و به نوعی کار میز آشپزخانه را هم انجام دهد اما برخی دیگر آن را بخشی از چیدمان اصلی منزل قلمداد می‌کنند که در هر صورت تناسب فرم، شکل و رنگ با چیدمان محیط پیرامون و سایر لوازم اهمیت ویژه‌ای دارد. انتخاب میز ناهار خوری گرد یا مستطیل کاملا به سلیقه و نوع سبکی که برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کرده اید، بستگی دارد. اما نکته ای که در مورد میز ناهار خوری کوچک گرد باید گفت این است که این میز به لحاظ هندسی و نداشتن گوشه در مکان های کوچک فضای کمتری را اشغال می‌کند در حالیکه می‌توان مانند میز ناهار خوری کوچک مستطیلی پذیرای هر تعداد مهمان نیز بود. برای داشتن  میز ناهار خوری کم جا و با کیفیت این مقاله را بخوانید.

اتاق پذیرایی نقطه مرکزی خانه محسوب می شود. مخصوصا هنگامی که آن را با محصولاتی با کیفیت و بافت های زیبا و هارمونی خاص و مورد علاقه خودتان طراحی کنید. برای انتخاب میز ناهار خوری ارزان قیمت متناسب با فضای خانه باید به شکل کلی آن دقت شود. شرکت ما با ارائه میزها در شکل‌ها و اندازه­های مختلف، با کیفیت مناسب به شما در یک انتخاب عالی، با کیفیت و بهینه کمک خواهد کرد.  میز ناهار خوری کوچک

میز های ناهار خوری مستطیل شکل

تقریبا ۹۰ درصد میز ناهار خوری کوچک به شکل مستطیل هستند. انواع و اقسام این میز ها را می توانید در بخش محصولات میزهای ناهار خوری ما ملاحظه بفرمایید. همه ی ما از کیفیت و دوام بالای میز ناهار خوری کوچک چوبی به خوبی آگاهی داریم، استفاده از چوب مرغوب راش علاوه بر زیبایی، کیفیت و دوام محصولات را دوچندان می کند و به خوبی می توان از آن در هرفضایی استفاده نمود. ظاهر ساده ی میزهای مستطیلی می تواند در هر سبک از دکوراسیون شما به خوبی بدرخشد.

از آجا که آپارتمان‌های نقلی، آشپزخانه کوچکی دارند پس احتمالا باید فضایی خارج از آشپزخانه را برای میز ناهار خوری کوچک در نظر بگیرند که در اینصورت دسترسی آسان به فضای غذا خوری اهمیت خاصی پیدا می‌کند. اگر با این مساله مشکل دارید می‌توانید از میز غذا خوری‌های تاشو در داخل آشپزخانه تان استفاده کنید و زمانی که به آن احتیاج نداشته باشید می‌توانید براحتی آن را جمع و از فضا استفاده دیگری کنید.

میزهای ناهار خوری گرد

اتاق‌های پذیرایی معمولا مستطیل شکل هستند، پس در نتیجه میزهای مستطیل شکل بهتر می‌توانند در این فضا قرار گرفته و شکل بهتری به اتاق می‌دهند. اینگونه میزها معمولا در فضاهای باز و حتی باریک مورد استفاده قرار می‌گیرند. از فواید آن می‌توان به استفاده از آن در مهمانی‌های بزرگ اشاره کرد. حتی می‌توان از این میزها به عنوان میز کار نیز استفاده کرد.

میز ناهارخوری گرد احتمالا از هوشمندانه‌ترین ایده‌های طراحی دکوراسیون بودند که زمانی برای فضاهای کوچک و آپارتمان‌های نقلی مطرح شدند و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفتند. با از بین رفتن خانه‌های ویلایی و پدیدار شدن آپارتمان‌های نقلی، دکوراسیون داخلی در فضاهایی مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن و فضای غذاخوری بیش از پیش به چنین ایده هایی احتیاج پیدا کرد. یکی دیگر از این ایده‌ها برای دکوراسیون داخلی، مبلمان تخت خواب شو برای فضاهای کوچک است.

یکی از خواص و فواید میزهای ناهار خوری کوچک ایجاد صمیمیت بیشتر بین افراد است. میزهای گرد و کوچک نیز دارای همین ویژگی هستند، خوردن غذا در فضایی صمیمی و دوستانه. همچنین به دلیل شکل آن می‌توان از افراد بیشتری دور یک میز پذیرایی نمود.

بدون لبه بودن باعث مناسب شدن این میزها برای استفاده افرادی که دارای فرزند کوچک هستند مناسب بوده و همچنین برای فضاهای دوستانه و اتاق‌هایی که مستطیل نیستند نیز کاربرد مناسبی دارد.

میز ناهار خوری

میز ناهار خوری کوچک گرد چوبی :

یکی از پر طرفدار‌ترین جنس‌های میز ناهار خوری کوچک انواع چوبی هستند که در این نوع پایه‌های میز و صندلی‌ها از چوب ساخته میشوند که زیبایی و عمر و کیفیت بالایی در مقایسه با سایر انواع میز دارند  و به همین دلیل معمولا میز‌های ساخته شده با چوب مرغوب قیمت بالایی هم دارند که اگر قیمت برای شما خیلی اهمیت ندارد پشنهاد ما میز‌های چوبی است ؛ اما این را هم در نظر داشته باشید که این نوع میز‌ها معمولا در برابر رطوبت مقاوم نیستند.

 

میز ناهار خوری کوچک گرد مدرن :

میزهای ناهار خوری به سبک مدرن در دکوراسیون منزل حالتی آرامش بخش، شیک و با طراوت دارد. استفاده از صندلی‌های روکش شده اغلب به رنگ سفید، سیاه یا به رنگ‌های خنثی و هم چنین پارچه‌های رومبلی از جنس نخ، کتان، پشم، سیلک، کنف برای ناهار خوری گرد مدرن پیشنهاد می‌شود.

در آخر توصیه ما به شما این است که برای انتخاب یک میز ناهار خوری کوچک که مناسب بودجه شما باشد، به دنبال میز غذاخوری‌های لوکس و خیلی خاص نباشید. گاهی هم می‌توان در عین سادگی، لوکس و خاص بود کافی است با انتخاب یک رنگ مناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه تان، استفاده ازیک گلدان و یا یک دکوری زیبا بر روی میز ناهار خوری کوچک و چیدمان مناسب، این فضا را لوکس و منحصر بفرد کرد.

میز ناهار خوری کم جا

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز