فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 889 روز پیش
بازدید 1618 بدون دیدگاه

نکات خرید میز ناهارخوری دونفره

میز ناهارخوری دونفره یکی از مدل‌های محبوب میزهای ناهارخوری است. این مدل میز مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت به‌خصوص زوج‌های جوان است. برای خانواده‌هایی که جمعیت کمی دارند و با کمبود فضا نیز دست‌وپنجه نرم می‌کنند انتخاب این‌گونه میزها راهکار بسیار خوبی است.

میز ناهارخوری

در اکثر خانه‌های امروزی میز ناهارخوری پیدا می‌شود و یکی از وسایل پرکاربرد این روزها است. همچنین میز ناهارخوری یکی از وسایل مهم دکوراسیون خانه است که دقت در خرید آن بسیار حائز اهمیت است. خرید میز ناهارخوری جدید یکی از دغدغه‌هایی است که امروزه خانواده‌ها با آن مواجه هستند. به‌طوری‌که وقت زیادی را صرف خرید این میز به‌خصوص میز ناهارخوری دونفره می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را پیرامون خرید میز ناهارخوری برای شما بیان کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

نکات خرید میز ناهارخوری دونفره

انواع میز ناهارخوری

قبل از رفتن به بازار و خریدن یک میز ناهارخوری شیک شما باید اطلاعاتی در مورد انواع میز ناهارخوری کسب کنید و با دانش کافی اقدام به خرید کنید. همانند دیگر وسایل خانه میزهای ناهارخوری در انواع و اقسام مختلفی ساخته و روانه بازار می‌شوند. این که چه مدل میز ناهارخوری مناسب شما است کاملاً به سلیقه و سبک دکوراسیون شما دارد. اما رعایت برخی نکات نیز در خرید بهتر به شما کمک خواهد کرد.

انتخاب از بین مدل‌های مختلف میز ناهارخوری بسیار سخت است زیرا هرکدام زیبایی خاص خودشان را دارند در ادامه به معرفی چندین مدل از انواع میز ناهارخوری خواهیم پرداخت.

میز ناهارخوری سلطنتی

همان گونه که از اسم این مدل میز مشخص است، این میزها همانند مبلمان سلطنتی دارای ظاهری شاهانه هستند. بدنه‌ای از چوب خالص با منبت‌کاری فراوان و روکش‌های پارچه‌ای باکیفیت از مشخصه‌های بارز این‌گونه میز ناهارخوری هستند. این میزها علاوه بر داشتن استحکام و عمر بالا بسیار زیبا و باشکوه هستند.

میز ناهارخوری اسپرت یا مدرن

این میزها بر خلاف میزهای سلطنتی دارای ظاهری بسیار ساده هستند. میز ناهارخوری دونفره یکی از مدل‌های این‌گونه میزها هستند. مشخصه این میزها سادگی بدنه و داشتن ارتفاع کم است. این میزها مناسب کسانی است که سادگی را دوست دارند و از شلوغی بیش از حد متنفر هستند.

میز ناهارخوری مستطیلی

پر طرف‌دارترین نوع میز ناهارخوری میزهای مستطیلی هستند. این میزها بهترین میز جهت پذیرایی کردن از مهمان است زیرا هم جای کمی اشغال می‌کنند و هم می‌توان صندلی‌های زیادی را در دور آن گذاشت.

میز ناهارخوری گرد یا دایره

میز ناهارخوری گرد مناسب کسانی است که دوست دارند در یک جمع گرم و راحت غذا میل کنند. عدم وجود گوشه‌های تیز باعث می‌شود که این میز برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک هستند بسیار مناسب باشد. میز ناهارخوری دونفره گرد نیز یکی از مدل‌های محبوب این‌گونه میزها برای زوج‌های جوان است. اگرچه دسترسی به غذا روی این میزها برای همه راحت است اما نمی‌توان چیدمان خاصی را برای غذا و مخلفات آن در نظر گرفت.

نکات خرید میز ناهارخوری دونفره

نکات خرید میز ناهارخوری دونفره

اندازه میز ناهارخوری

اولین نکته‌ای که شما باید در هنگام خرید میز ناهارخوری به آن توجه داشته باشید، اندازه آن است. اگرچه میزهای ناهارخوری دونفره دارای اندازه کوچک‌تری نسبت به سایر میزها دارند اما بازهم اندازه میز نکتهٔ مهمی در هنگام خرید است که باید به آن توجه شود. به طور معمول میزهای ناهارخوری گرد اندازه کوچک‌تری دارند و اگر شما با محدودیت جا مواجه هستید بهتر است خرید شما میز ناهارخوری گرد باشد.

جنس میز را بررسی کنید

جنس میز یکی از فاکتورهای مهم خرید است. میزهای ناهارخوری با مواد و متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که مهم‌ترین آنها چوب و فلز است. میزهای چوبی به طور معمول دارای قیمت بیشتری در مقابل میزهای فلزی ناهارخوری هستند.

اگر به دنبال میز بادوام و کیفیت بالا هستید، بهتر است میزی انتخاب کنید که از جنس چوب به‌خصوص چوب روس (راش) باشد. سعی کنید میزی را انتخاب کنید که تا روی آن یک شیشه ضدخش داشته باشد که هنگام استفاده خش نیفتد.

نکات خرید میز ناهارخوری دونفره

اتصالات میز را بررسی کنید

هر میزی هرچقدر هم که زیبا باشد و هرقدر هم که از جنس خوبی ساخته شده باشد، درصورتی‌که اتصالات آن استحکام و دوام کافی را نداشته باشند، خرید آن اشتباه است. به همین خاطر در هنگام خرید حتماً محل اتصالات را به‌دقت بررسی نمایید تا بعد از خرید رضایت کاملی از خود و خرید خود داشته باشید.

اتصالاتی که در میزهای چوبی است اگر تنها با میخ باشد بعد از مدتی دچار لق زدگی می‌شود و میز تعادل خودش را از دست می‌دهد و باید به فکر تعمیر یا خرید یک میز جدید ناهارخوری باشید.

انتخاب طرح هماهنگ با دکوراسیون

اگرچه خرید میز بستگی به سلیقه افراد دارد اما توجه به سبک دکوراسیون بسیار مهم است. اگر شما هم قصد خرید میز ناهارخوری دونفره دارید در کنار سلیقه شخصی، دکوراسیون اتاق را نیز در نظر داشته باشید. هماهنگی و تناسب بین میز و سایر لوازم اتاق زیبایی دکوراسیون را بیشتر می‌کند.

نکات خرید میز ناهارخوری دونفره

در این مقاله بخوانید: اندازه و ابعاد میز ناهارخوری

کلام پایانی

امروزه بیشتر خانه‌ها به دلیل زندگی آپارتمان‌نشینی دارای فضای کوچک و کمتری نسبت به خانه‌های قدیمی دارد. به همین دلیل ابعاد وسایل خانه بسیار حائز اهمیت شده است و افراد مختلف به فکر خرید وسایلی هستند که جای کمتری را اشغال کنند. به‌عنوان‌مثال برای خرید میز ناهارخوری افراد به سراغ میزهای ناهارخوری نقلی دونفره یا سه‌نفره می‌روند. خرید میز ناهارخوری دونفره برای خانواده‌های کم‌جمعیت و زوج‌های جوان بسیار مناسب است. زیرا هم جای کمتری اشغال می‌کنند و هم یک محیط صمیمانه می‌توان در دور میز به وجود آورد.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز