فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2905 روز پیش
بازدید 666 بدون دیدگاه

۱۰ مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

بهترین های میز ناهار خوری

حتی اگر در فضای کوچکی زندگی می کنید باز هم داشتن یک میز ناهار خوری مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که وجود یک میز ناهار خوری برای کنار هم بودن و صرف یک وعده ی غذایی باعث شاد تر شدن زندگی تان میشود. پس، با ما همراه باشید تا نکته هایی برای انتخاب یک میز ناهار خوری مناسب را در اختیار شما قرار دهیم. میز کامپیوتر و میز تلویزیون را در ایران میز میتوانید خریداری کنید.

نظرتان راجع به یک صبحانه ی با نشاط همراه با خانواده، آن هم قبل از رفتن به محل کار و همچنین رفتن فرزندانتان به مدرسه چیست؟ همانطور که میدانید امروزه زندگی ما انسان ها پر از دغدغه و خستگی است. پس بهتر است زمانی را برای کنارهم بودن، آن هم روی میز صبحانه، ناهار و یا شام اختصاص دهیم. چرا که اینکار باعث ایجاد روحیه ای شاد در بین خانواده میشود.

نوع و سبک میز ناهار خوری که شما انتخاب میکنید تماما به سلیقه، دکوراسیون و فضای خانه تان بستگی دارد. به شما پیشنهاد میکنیم که برای انتخاب بهتر از روش های زیر الگو بگیرید.


مدرن و فلزی

خرید مبل و وسایل دکوراسیون فلزی قطعا یکی از بهترین روش های ممکن برای ایجاد فضایی مدرن و شهری هستند. مثلا یک میز که ترکیبی از چوب و فلز است و هم چنین صندلی های نامنظم آن که روح و اثر خاصی به فضا می دهند، امروزه بسیار پرطرفدار هستند و میتوانند باعث مدرن و به روز تر دیده شدن فضای شما شوند.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

مدل های دایره ای

یک میز غذا خوری کوچک میتواند گزینه ی خوبی باشد برای این که آغاز روز خود را با یک صبحانه و در آخر با یک شام دلپذیر کنار هم سپری کنیم. برای مثال شکل خمیده و گرد این صندلی ها و همینطور میز آن، حس بی نظیری رابه شما منتقل میکند. در آخر،بهتر است بدانید که میزهای گرد و دایره ای شکل بسیار برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

مدل های کشیده و بلند

قطعا با یک میز گرد نمیتوان یک خانواده ی بزرگ را در کنار هم جمع کرد، پس بهتر است برای این منظور از میز های کشیده و بلند استفاده کنیم. مثلا میزی که در تصویر بالا آمده است، یک میز ساده و بدون هیچگونه تجملات است بطوریکه هر چه بیشتر از آن استفاده شود زیباتر بنظر می آید، اما لامپ های آویز و صندلی های استیل به آن جلوه ی خاصی بخشیده اند و در این فضا سبک نیمه مدرن را بوجود آورده اند.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

تجملاتی و چشمگیر

برای نشان دادن و ایجاد یک سبک تجملاتی مبتوانید از یک میز که با آینه تزیین شده استفاده کنید. اما اگر به دنبال زیبایی حداکثری فضایتان هستید، میتوانید از گلدان ها و جام های زیبا و شیک به همراه وسایل غذاخوری خوب و مناسب مانند ظروف چینی، لیوان های کریستال و دستمال های کتانی در فضایتان استفاه کنید. در این مورد بهتر است از صندلی هایی با جنس رویه ی مخمل برای میزتان استفاده کنید، چرا که جنبه ای لوکس و زیبا به آن میبخشد.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

بکار گیری خلاقیت

امروزه میز های ناهار خوری مانند سالهای گذشته شکل و سبک خاص و رسمی ندارند و از قاعده و قانونی پیروی نمیکنند. برای مثال به این میزی که در تصویر بالا آمده توجه کنید که ترکیبی از چوب و فلز است و از صندلی های جوواجور و متفاوت برای آن استفاده شده است،این ترکیب، فضایی شلوغ و پر از انرژی را بوجود می آورد و همچنین میتوانید از آن به عنوان میز تحریر هم استفاده کنید.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

بازی با رنگ ها

ترکیبی شاد از رنگ های زرد، سفید و مشکی میتواند برای شما فضایی بینظیر بوجود بیاورد و حسی مانند نشستن در کنار دریا و صرف یک وعده ی غذایی دلچسب را درون شما بوجود بیاورد. برای درک بیشتر این موضوع به عکس بالا توجه کنید که ترکیب زیبای بین رنگ صندلی ها و میز و لامپ های آویز چه گرمای خاصی به محیط این خانه بخشیده اند.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

استفاده چهار پایه

همانطور که میدانید فضای خانه ها هرروز کوچکتر میشوند و گاهی اوقات در بعضی فضاها جایی برای یک ست میز ناهار خوری وجود ندارد. پس در اینجا بهتر است از فضای اوپن آشپزخانه ها بهترین استفاده را ببریم با قرار دادن چند عدد چهار پایه و چند عدد لامپ آویز برای تنظیم نور میزتان. این روش هم علاوه بر سادگی و کم هزینه بودن، در بیشتر نشان دادن فضای شما هم تاثیر چشمگیری دارد و جای مناسبی برای صرف قهوه و چای و یا حتی یک میان وعده در کنار یکدیگر هم هست و فضایی صمیمی و زیبا را برایتان فراهم میکند.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

راحتی و آسایش

مانند یک دست کت و شلوار با کیفیت که میتوانید سالها از آن استفاده کنید، یک میز ناهار خوری با کیفیت و راحت هم میتواند براحتی سالهای سال و در انواع مکان ها برایتان کارایی داشته باشد و حتی اگر خانه تان را عوض کردید، باز هم میتوانید از آن استفاده کنید. برای مثال میتوانید از یک با کیفیت و مرغوب را با چند عدد صندلی و زیبا همراه کنید و از آن لذت ببرید.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

تجربه ی انواع مدل ها

از استفاده ی انواع مدل ها و سبک ها برای تزیین زیبای فضای غذاخوری تان نترسید و نگران این نباشید که مبادا باعث زشت شدن فضا شود.برای مثال هیچکس باور نمیکند که یک ترکیب از میز ناهار خوری چوبی که با رنگ آبی تیره رنگ آمیزی شده به همراه صندلی های با کیفیت پلاستیکی که پایه هایی فلزی دارند برای یک فضای خانگی زیبا بنظر بیاید، اما نتایج واقعی دقیقا بر خلاف این تصور است و این ترکیب کاملا مدرن و زیباست.

10 مدل از بهترین میزهای ناهار خوری برای کنار هم بودن

فضایی خارج از خانه تان

اگر تراس خانه تان بی مصرف مانده و نمیدانید که چطور میتوانید تغییری زیبا درباره ی آن بوجود بیاورید، ما به شما پیشنهاد میکنیم که با قرار دادن یه ست میز و صندلی شکیل، و صرف غذایتان و یا حتی خواندن مجله ی مورد علاقه تان در هوای آزاد و طبیعی باعث شادتر شدن روحیه ی خود و خانواده تان شوید مخصوصا در فصل زیبای بهار که هوای آن سرشار از عطر گلهاست و نور مناسبی هم وجود دارد. دلایل قانع کننده برای تعویض رو تختی را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز