فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2907 روز پیش
بازدید 816 بدون دیدگاه

روش های ایجاد فضایی دلپذیر برای مطالعه و کار در خانه تان

میز مطالعه

فضای مطالعه

همانطور که میدانید درس خواندن بر روی مبل، تختخواب و یا حتی میز ناهار خوری چندان دلچسب نیست و علاوه بر آن ممکن است فرد آرامش و تمرکز قابل توجهی نداشته باشد. برای همین وجود یک فضای جداگانه و البته منحصر بفرد و زیبا برای درس خواندن و یا حتی کار کردن در منزل بسیار ضروری و مهم است و میتواند تاثیری باور نکردنی بر بازدهی کاری و یا تحصیلی شما داشته باشد. میز تلویزیون برای دکوراسیون خود و یا میز کامپیوتر یا کتابخانه خود را از ایران میز میتوانید خریداری کنید.

بهتر است بدانید که نیاز نیست یک اتاق جداگانه را برای اینکار اختصاص دهید و این نوع دکوراسیون را میتوانید حتی در گوشه ی اتاق خوابتان اجرا کنید و لذت ببرید. اگر میز تحریر و یا میز کارتان شلوغ و بهم ریخته است و یا با کمبود فضا بر روی میزتان مواجه هستید، به شما پیشنهاد میکنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید


استفاده ی زیبا و زیاد از رنگ سفید

استفاده ی رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در فضای کاریتان، بر آرامش حاکم بر فضایتان اثر مثبتی دارد و از پرت شدن حواستان جلوگیری میکند. یکی از مناسب ترین ترکیب هایی که میتوان بهمراه رنگ سفید به کار برد، استفاده از میز و صندلی سفید رنگ و براق است که جلوه ی درخشان و بی نظیری به فضایتان می بخشد. حتی میتوانید بهمراه آن از یک عدد پوست سفید رنگ هم استفاده کنید تا فضای اتاقتان طبیعی تر جلوه کند.

اختصاص فضای کافی و مناسب

اختصاص فضای کافی و مناسب

هر چه فضایی که برای میز و  صندلی کارتان در نظر میگیرید کوچکتر باشد، نیاز بیشتری به فشرده کردن وسایل و کتاب هایتان دارید. برای جلوگیری از فشرده کردن وسایلتان، میتوانید از قفسه ها و دراور های زیبا استفاده کنید. برای مثال بهتر است از قفسه هایی استفاده کنید که دارای فضایی بزرگ بوده و چندین طبقه داشته باشند و در عین حال بتوانید به تمام وسایلتان دسترسی داشته باشید. که این امر باعث زیبا و مرتب شدن اتاقتان میشود.

وجود پنجره یا یک دریچه به فضای بیرون

وجود پنجره یا یک دریچه به فضای بیرون

اگر اتاقتان دارای پنجره ای رو به فضای بیرون است بهتر است میزتان را درست زیر آن پنجره قرار دهید. چرا که نور ورودی از پنجره بسیار مهم است و فضای میز اداری شما را درخشان میکند. علاوه بر آن، قرار دادن میز در کنار یک دیوار چندان جالب و خلاقانه نیست و فراموش نکنید که چشم شما در طول مدت زمان کارتان نیاز به استراحت دارد.

نور کافی

نور کافی

اتاقی که دارای نور کافی و طبیعی باشد از ایجاد حس خواب آلودگی و خستگی در شما جلوگیری میکند اثر مثبتی بر شاد بودن و متمرکز بودن حواس شما دارد. حتی اگر فضای کوچکی در اختیار دارید باز هم میتوانید از یک نیمکت و یک میز در زیر پنجره تان استفاده کنید و از نور کافی و طبیعی بهره ببرید. وجود نور طبیعی از ایجاد حواس پرتی هم جلوگیری میکند و برای چشم هایتان هم بسیار مناسب تر است.

استفاده ی خلاقانه از رنگ ها

استفاده ی خلاقانه از رنگ ها

با استفاده ی خلاقانه از رنگ های شاد و مناسب میتوانید روح تازه ای به فضایتان ببخشید. برای مثال میتوانید از ترکیب یک کتابخانه با رنگ سبز نخودی بهمراه یک صندلی زیبا و با طرح برگ، در کنار یک میز تلویزیون سفید استفاده کنید و زیبایی اتاقتان را دو چندان کنید.

به فضایتان شخصیت ببخشید

به فضایتان شخصیت ببخشید

با ترکیب زیر میتوانید به فضای خود شخصیت و زیبایی خاصی ببخشید، برای مثال استفاده از پارکت برای کف اتاقتان، استفاده از سنگ آنتیک و یا آجر برای دیوار اتاقتان به همراه پنجره های چوبی. برای مرتب کردن اتاقتان هم میتوانید از سطل های براق فلزی استفاده کنید و وسایلتان را در آن سطل ها قرار دهید.

استفاده ی بهینه از فضا

استفاده ی بهینه از فضا

مهم نیست که فضای اتاق کارتان چقدر کوچک است، چون باز هم روش هایی هستند که با بکار گیری آنها میتوانید فضایی بی نظیر برای خودتان خلق کنید از میز های کار کوچک استفاده کنید که همزمان دارای قفسه یا دراور هم باشند و با استفاده از ظرف هایی برای قرار دادن وسایلی مانند خودکار، که به سادگی به دیوار وصل میشوند و همینطور چراغ های مطالعه دیواری میتوانید همچنان اتاقی مرتب و زیبا داشته باشید بدون اینکه کوچک بنظر بیاید.

تاثیر قفسه و فضای نگهداری وسایل

تاثیر قفسه و فضای نگهداری وسایل

وجود قفسه و کابینت هایی برای نگهداری وسایل بسیار در مرتب و زیبا تر دیده شدن فضاهای کوچک موثر هستند. برای مثال استفاده از کابینت هایی دقیقا هم رنگ با دیوار ها باعث میشود که کابینت ها کمتر دیده شوند در عین حال که وسایل اضافی تان را در خود جای میدهند و علاوه بر آن فضایتان زیبا تر دیده میشود.

چسباندن وسایل

چسباندن وسایل

شما میتوانید وسایل و برگه های خود را اعم از کارت های ویزیت، عکس ها ونوت هایتان را که میخواهید بر روی میزتان داشته باشید را بر روی دیوار مقابلتان با با سوزن، پین کنید و از بهم ریخته شدن فضا جلوگیری کنید و در عین حال همه ی آنها را در محدوده ی دید خود نگه دارید.

برد ها و تخته های خلاقانه

برد ها و تخته های خلاقانه

اگر کار شما نیاز به خلاقیت دارد و به وسایل زیادی بطور همزمان نیاز دارید میتوانید آنها را به برد ها وتخته های مختلفی بچسبانید و به دیوار اتاقتان آویزان کنید. این کار علاوه بر منظم تر شدن فضای میزتان، بر زیبایی اتاقتان هم می افزاید. چگونگی ست کردن محصولات چوبی تیره را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز