فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2923 روز پیش
بازدید 967 بدون دیدگاه

چگونه محصولات چوبی تیره را با دکوراسیون خودمان ترکیب کنیم

میز ناهار خوری

دکوراسیون محصولات چوبی تیره

شما میتوانید با بکار گیری کمی خلاقیت و استفاده از یک اثر هنری(قاب یا تصویر) که ترکیب رنگی زیبایی داشته باشد باعث یکپارچه و زیباتر دیده شدن مبلمان و وسایل چوبی تان شوید.

تقریبا همه ی افراد دست کم یک قطعه ی چوبی تیره رنگ بین مبلمانشان دارند. ممکن است شما یک میز ناهار خوری قدیمی یا صندلی هایی قدیمی با رنگ تیره داشته باشید یا حتی به تازگی یکی از اینها را خریداری کرده باشید بهرحال وسایل چوبی و مبلمان با رنگ تیره نیاز به بکار گیری خلاقیت و هوشمندی هستند تا در فضایتان زیبا جلوه کنند وگرنه خیلی بی روح و بی مصرف جلوه میکنند ویا باعث میشوند شما اشتیاق زیادی برای استفاده شان نداشته باشید. میز ناهار خوری ارزان قیمت و با کیفیت را از ایران میز خریداری کنید.

ترکیب با رنگ های شاد و جیغ

یک میز ناهار خوری بزرگ با صندلی های تیره رنگ معمولا رسمی تر است و برای جمعیت زیاد مناسب است و قطعا گران خواهد بود و حس بروز بودن را به افراد القا نخواهد کرد بنابراین برای جلوگیری از این القای منفی بهتر است از رنگ های شاد و حتی جیغ استفاده کنیم تا وسایلمان قدیمی جلوه نکنند.برای مثال در کنار یک میز ناهار خوری قهوه ای تیره با صندلی های تیره رنگ میتوان از چند صندلی زیبا و ساده ی آبی جیغ استفاده کرد تا دیگر قدیمی و خسته کننده بنظر نرسند.

تخت خواب

 

جاسازی

یک جای دیگر که بسیار برای قرار دادن وسایل چوبی تیره رنگ مناسب است گوشه ی اتاق یا کنج کنار شومینه و یا هر فضای فرو رفته ی دیگری است که در خانه ی شما وجود دارد. برای اینکار بهتر است وسیله ی چوبیتان را همراه با یک ترکیب از قاب و یا شمعدان و یا مجسمه در آن فضا قرار دهید تا زیبایی آن را دو چندان کنید.

مبل راحتی

قرار دادن کنار یک دیوار زیبا و خالی

قرار دادن یک وسیله چوبی تیره رنگ در کنار یک دیوار خوش رنگ اما خالی باعث درخشیدن و نمایش حداکثری زیبایی وسیله تان خواهد شد و اگر کف اتاق تان کمرنگ باشد و در فضایتان از یک تابلوی هنری با رنگ های زنده استفاده کرده باشید خواهید دید که این ترکیب بشدت بر زیبایی خانه تان می افزاید و توجه میهمانانتان را سریعا جلب خواهد کرد.

میز غذا خوری

همراه کردن وسیله ی چوبی تیره رنگ با یک نقاشی زیبا

اگر نمیتوانید یا نمیخواهید از ترکیب رنگی شاد دیگر وسایل چوبی و نشیمن در کنار این قطعه ی تیره رنگتان استفاده کنید بجای آن به شما استفاده از یک تابلوی نقاشی شاد و زیبا را در کنار قطعه ی تیره رنگتان پیشنهاد میکنیم به این صورت که آنها را طوری قرار دهید که با اولین نگاه در کنار هم ودر یک محدوده دیده شوند و با بوجود آوردن این تضاد میتوانید حتی از یک وسیله ی چوبی تیره رنگ و یا عتیقه در قرن ۲۱ استفاده کنید.

میز ناهار خوری

گلچین کردن

وقت آن رسیده که انتخاب وسایل جفت وجور و بسیار هماهنگ برای فضایتان را کنار بگذارید. سپس میتوانید از تنوعی از وسایل زیبا و گوناگون برای فضایتان استفاده کنید حتی میتوانید بعضی از آنها را آویزان کنید تا جذاب تر بنظر بیایند.

مبل

ابتکار و خلاقیت برای استقاده ی بهتر

ممکن است از کارایی وسیله ی چوبی تیره رنگتان خسته شده باشید برای مثال فکر کنید که دیگر قیافه ی از قفسه یا دراور تان خسته شده اید اما نمی خواهید آن را دور بندازید. یکی از بهترین راه ها عوض کردن نقش وسیله ی مورد نظر در دکوراسیون است. برای مثال میتوانید از دراور قدیمیتان بعنوان میز آرایش تان استفاده کنید با این تفاوت که هم جلوه ی بهتری خواهد داشت و فقط با اضافه کردن یک آینه این کار ممکن است و میتوانید همچنان از وسیله زیبایتان لذت ببرید.

میز ناهار خوری

استفاده از وسایل چوبی و مبلمان تیره

با قرار دادن وسیله ی چوبی تیره رنگتان در کنار دیگر وسایل چوبی تیره رنگ و دارای رنگی شبیه به وسیله تان میتوانید فضای زیبایی برای خودتان فراهم کنید و ظاهری منسجم و شکیل به اتاق تان بدهید و این کار باعث میشود وسایل قدیمی جذاب تر بنظر بیایند.

مبل راحتی

تغییر کاربری وسایل چوبیتان

شما میتوانید با اضافه کردن تنها یک طرح یا برچسب و یا الگوی تقریبا هم خوان با رنگ فضایتان به رویه میز یا دراور قدیمی خود کاری کنید که بیش از پیش با دیگر وسایلتان متناسب شوند. برای مثال اگر رنگ زمینه ی اتاقتان آبی است میتوانید با چسباندن تنها یک برچسب زیبا و مدرن بر روی دراورتان آن را به روز و هماهنگ نشان دهید و از آن ترکیب لذت ببرید. گفتنی است که چینش وسایل در یک فضای کوچک به معنای نادیده گرفتن وسیله های چیده شده نیست و به این معناست که صاحب وسایل نمیخواهد آنها را تنها و جدا در فضا بچیند.

میز تحریر

استفاده از ترکیب رنگ

از یک رنگ زیبا و شیک بهمراه وسیله ی چوبی تیره رنگتان استفاده کنید تا آن را برجسته و با وضوح بیشتر در فضایتان حس کنید. تیرگی رنگ چوب و کنتراست آن با رنگ زمینه تان میتواند باعث ایجاد یک اثر زیبا و با احساس شود که شما را شگفت زده خواهد کرد.

تخت خواب کودک

درخشش و زیبایی فضا

اگر به دنبال راهی برای دکوراسیون اتاق فرزندتان هستید باید توجه کنید که روحیه فرزندتان بشدت تحت تاثیر رنگ هایی است که در اتاقش بکار رفته است و رنگ و نوع چینش وسایلش میتواند او را خوشحال کند و یا خسته تر نشان دهد. با این حال اضافه کردن یک قطعه ی چوبی تیره رنگ میتواند به شما کمک کند که اتاق فرزندتان را دلپذیر تر کنید و همچنین میتوانید از یک طرح زیبا در کنار آن استفاده کنید تا زیبایی کارتان دو چندان بنظر بیاید. برای مثال اگر قفسه یا کمد لباس فرزندتان تیره رنگ است میتوانید از یک برپسب طرح جنگل و درخت استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود و علاوه برآن میتوانید از قاب هایی با رنگ های شاد استفاده کنید به اضافه قطعاتی از رنگ نارنجی و خاکستری که یکی از زیباترین ترکیب های ممکن را برایتان به ارمغان می آورد. این ترکیب بسیار بیشتر از رنگ های ساده ی صورتی و آبی و بنفش که معمولا در رنگ آمیزی اتاق کودکان بکار میرود تاثیر مثبت و شاد خواهد داشت. روش های ایجاد فضای مطالعه را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز