فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2929 روز پیش
بازدید 849 بدون دیدگاه

راهکار های چیدمان وسایل برای فضاهای محدود

میز ناهار خوری

چیدمان وسایل در فضای محدود

در فضاهای کوچک انتخاب درست مبل میتواند باعث شود که شما احساس کنید که در چه فضایی هستید فضایی کوچک و دلگیر یا راحت و زیبا !

نیاز های شما میتواند شامل یک صندلی ساده باشد یا حتی یک قفسه که برحسب نیاز میتواند کوچک یا بزرگ باشد اما استفاده از این ۱۰ قطعه که در ادامه میخوانید برای شما که دارای فضای محدود هستید ضروری هستند. دیگر محصولات چوبی مانند تخت خواب یک نفره  ٬ تخت خواب دو نفره و تخت خواب دو طبقه را نیز میتوانید از ایران میز خریداری کنید.

یک میز ناهار خوری گرد با پایه ای در مرکز(منظور میزی است که دارای سه یا چهار پایه و یا بیشتر نباشد)

یک میز ناهار خوری گرد با پایه ای نسبتا بلند گزینه ی بسیار مناسبی است و براحتی درفضاهای کوچک میتوان از آن استفاده کرد.

گردی میز همچنین باعث جلوگیری از برخورد اشیا و همچنین بدن به لبه های تیز آن میشود و حتی میتوان با کمتر کردن فاصله ی بین صندلی ها تعداد افرادی که میتوانند از میز استفاده کنند را افزایش داد مثلا در میز های۳ نفره میتوان با کم کردن فاصله ی بین صندلی ها و قرار دادن یک صندلی اضافه از آن بعنوان میز ۴ نفره استفاده کرد.

انتخاب-قفسه-ی-مناسب

انتخاب قفسه ی مناسب

بجای انتخاب بزرگترین قفسه ی ممکن صرفا برای پر کردن فضایتان بهتر از قفسه ای همه کاره استفاده کنید که دارای انواع مختلفی همچون عمودی و افقی و با عمق کم و یا زیاد باشد. حتی اگر از دو عدد از این قفسه ها استفاده میکنید میتوانید آنها را در کنار هم و یا در کناره های یک کاناپه قرار دهید که جلوه ی زیبایی به فضایتان میدهد.

داشتن چهارپایه های شیک و مناسب برایی پذیرایی

اینکه فضای کافی برای قرار دادن کاناپه یا صندلی راحتی ندارید دلیل بر این نمیشود که نیازی به اختصاص فضایی برای نشستن نداشته باشید. یک راه ساده استفاده از چهارپایه های زیبا و شیک با پایه های نسبتا بلند است و حتی میتوانید آنها را در گوشه ی اتاقتان بگذارید و هنگامی که به آنها نیاز داشتید براحتی میتوانید از چهار پایه هایتان استفاده کنید.

همچنین میتوانید از چهارپایه های شکیل و زیبا استفاده کنید حتی با پایه های کوتاه و یا از مدل هایی استفاده کنید که بصورت ست دوتایی یا سه تایی داخل هم قرار میگیرند و در مواقع لزوم میتوانید از آنها بعنوان میز پذیرایی هم استفاده کنید.

انعکاس-محیط2

انعکاس محیط

اگر قصد خرید برای خانه ی کوچکتان دارید بهتر است خرید یک آینه ی بزرگ و مناسب را در اولویت قرار دهید چرا که یک آینه ی بزرگ و زیبا براحتی میتواند در درخشندگی و بزرگتر جلوه دادن خانه یتان تاثیر مستقیم بگذارد. قرار دادن آینه روبروی پنجره باعث بیشتر شدن نور اتاق میشود. همچنین میتوانید چند آینه هم اندازه را در کنار هم قرار دهید تا از حداکثر خاصیت آینه در دکوراسیون فضایتان بهره ببرید.

انعکاس-محیط

استفاده-از-صندلی-های-جمع-و-جور

استفاده از صندلی های جمع و جور

صندلی های راحتی برای استراحت کردن بسیار مناسب هستند اما فضای زیادی از اتاق را اشغال میکنند. در فضاهای کوچک بهتر است از صندلی های رسمی تر و ایستاده تر استفاده کرد و حتی در صورتی که بعدا در خانه ی بزرگتری زندگی کنید به سادگی میتوانید با اضافه کردن چند عدد صندلی از همان نوع ترکیب زیبا و شکیلی ایجاد کنید.

لازم به ذکر است که ترکیب این نوع صندلی ها را میتوان برای میز قهوه تان و یا در راهروها و در اتاق خواب استفاده کرد.

انتخاب-یک-کاناپه-ی-کوچک-و-زیبا

انتخاب یک کاناپه ی کوچک و زیبا

یک کاناپه ی زیبا و نرم میتواند برای رفع خستگی شما بسیار کارآمد باشد در عین حال که جای زیادی را اشغال نمیکند.

در فضا های بزرگ تر شما همچنین میتوانید از یک کاناپه ی کوچک در راهروی ورودی یا در کنار تخت خوابتان و در کنار میز قهوه تان استفاده کنید.

استفاده-ی-بهینه-از-وسایلتان

استفاده ی بهینه از وسایلتان

در واقع استفاده ی بهینه از وسایل میتواند شامل استفاده از یک میز بعنوان میز ناهار خوری و میز کارمندی باشد. استفاده از یک میز ساده و براق یکی از بهترین روش های مدرن است که میتواند گزینه ی مناسبی برای آپارتمان هایی باشد که در آنها از یک میز استفاده های گوناگونی مانند میز کار و میز ناهار خوری میشود.

نیمکت

استفاده از نیمکت

نیمکت یک انتخاب هوشمندانه برای خانه های جمع و جور و کوچک است و آنرا میتوان در مواقعی که کاربرد ندارد زیر یک میز گذاشت. نیمکت چوبی علاوه بر اینکه میتواند جایگاه مناسب وزیبایی برای میهمان باشد بعنوان میز پذیرایی هم مورد استفاده قرار میگیرد.

سادگی را فراموش نکنید

وسایل ساخته شده از آکریلیک شفاف مانند میزهای شفاف که برای میز قهوه مناسب هستند و همچنین صندلی های شفاف از جنس آکریلیک میتوانند یک انتخاب خوب و تاثیر گذار باشند. وجود عنصر شفافیت و درخشندگی خاصیت نامریی شدن و تلقین حداکثر میزان نور را به همراه دارد و میتواند فضای شما را بزرگ تر و زیبا تر نشان دهد و این در حالیست که شما میتوانید از یک صندلی آکریلیک در کنار میز ناهار خوری یا در اتاق پذیرایی وحتی بعنوان صندلی میز کارتان استفاده کنید و لذت ببرید. چگونه مبلمان را تمیز کنیم؟ پاسخ این سوال در این مقاله است.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز