فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2903 روز پیش
بازدید 1307 بدون دیدگاه

۱۰ دلیل قانع کننده برای تعویض رو تختی تان

انتخاب طرح و رنگتعویض روتختی

آیا همچنان از روتختی چندسال پیش خود استفاده میکنید و فکر میکنید به آن عادت کرده اید؟ نظرتان درباره ی یک تغییر اساسی در روتختی تان چیست؟

تعویض رو تختی میتواند بر آراستگی و مرتبی اتاقتان و همچنین بر حالات روحی و خلق وخوی شما تاثیری باور نکردنی داشته باشد. به علاوه اینکه اغلب مردم معمولا به این موضوع اهمیتی نمی دهند و همچنان از روتختی های چرک تاب، قدیمی و کهنه ی خود استفاده میکنند در حالی که یک روتختی جدید و زیبا به تنهایی میتواند حتی باعث بهتر خوابیدن شما شود. پس اگر میخواهید هر روز صبح که از خواب بیدار میشوید با دیدن روتختی و جای خوابتان روحیه و انرژی مثبت دریافت کنید بهتر است به ادامه ی این مطلب دقت کنید. غیر از رو تختی محصولات دیگر را نیز میتوانید از ایران میز خریداری کنید, محصولاتی مانند تخت خواب،  میز ناهار خوری و میز تلویزیون و روتختی و غیره را به راحتی میتوانید به صورت اینترنتی خریداری کنید.

انتخاب طرح و رنگ

اغلب مردم در اولین انتخاب رنگ سفید را برای روتختی و بالش و پتویشان انتخاب میکنند. ما به شما ترکیبی زیبا انتخاب میکنیم که بسیار بیشتر از رنگ سفید نظرتان را جلب میکند. بهتر است بالش، لحاف و رو تختی تان دارای طرح و رنگی باشند که دارای همخوانی با یکدیگر باشند. برای مثال استفاده از طیف رنگی آبی-خاکستری میتواند یک انتخاب زیبا باشد که حس آرامش و راحتی را به شما انتقال میدهد.

تاثیر رنگ رو تختی بر فضا

تاثیر رنگ رو تختی بر فضا

یک روتختی با رنگ شیک و جذاب لزوما نباید گران قیمت باشد و در اینصورت شما هر زمان که احساس کردید که از داشتنش خسته شدید میتوانید یکی روتختی جدید و بهتر بخرید.همچنین رنگ روتختی به حدی مهم است که میتواند فضای سرد یک اتاق با دیوار های سفید رنگ را تغییر دهد مثلا یک روتختی با رنگ طلایی و یا طیف قهوه ای براحتی باعث گرم تر دیده شدن فضایتان میشود.

صورتی فکر کنید!صورتی فکر کنید!

آیا فکر میکنید که رنگ صورتی مناسب دخترهای ۵ تا ۱۰ ساله است؟ پس بهتر است دوباره به این موضوع فکر کنید.

روتختی،بالش و پتو های صورتی کمرنگ یکی از زیباترین انتخاب های ممکن است و میتواند باعث روح بخشیدن به اتاقتان شود. رنگ صورتی همچنین برای دیوارهای خاکستری مناسب است و میتواند هماهنگی خوبی داشته باشد و در عین حال مدرن و به روز هم دیده شود.

با انرژی بیدار میشوید

با انرژی بیدار میشوید

تحقیقات نشان می دهند که ما در فضاهای راحت و مرتب خواب بهتر وعمیق تری خواهیم داشت و بهترین مکان برای خواب جاییست که شما بیشترین میزان رضایت و راحتی را در آن مکان دارید و در این میان روتختی و بالش شما نقشی بسیار مهم و اساسی دارند. پس در انتخاب روتختی و بالش خود بسیار دقت کنید چرا که مستقیما بر کیفیت خواب شما تاثیر دارند. همچنین گفتنی است که روتختی های راه راه حس بهتری را به انسان منتقل میکنند.

جنس روتختیجنس روتختی

پارچه های نخی یکی از بهترین و با دوام ترین جنس های موجود برای روتختی ها هستند. و علاوه بر آن حس راحتی و آرامش خوبی برایتان بهمراه دارند. پارچه های نخی معمولا انواع مختلفی دارند که از انواع با کیفیت آن میتوان با پارچه های با تراکم بالا اشاره کرد که ممعمولا قیمت گران تری دارند و روتختی های ساخته شده از این جنس جزو روتختی های لوکس و گران قیمت به حساب می آیند. اگر میخواهید روتختی تان جنس نرم و لطیفی داشته باشد میتوانید روتختی را انتخاب کنید که از جنس ساتن ساخته شده استو همچنین گفتنی است که پارچه های نخی مصری یکی از بهترین نوع پارچه های نخی ساخته شده هستند که دارای کیفیتی فوق العاده و دورام بسیار بالایی هستند.

همچنین میتوانید از رنگ سفید-خاکستری برای روتختی تان و زمینه ی آبی کمرنگ برای اتاقتان استفاده کنید که یک ترکیب زیبا وکلاسیک را بوجود می آورد.

استفاده از مدل ها و روش های جدید دکوراسیون

استفاده از مدل ها و روش های جدید دکوراسیون

برای ایجاد فضایی زیبا و جدا شدن از نوع دکوراسیون مدرن و همچنین آرامش بیشتر در فضای اتاق خوابتان، میتوانید از گل های آپارتمانی و قفسه های شیک و همچنین روتختی هایی با طرح های گل وگیاهان زیبا استفاده کنید که در این میان نقش روتختی و پتو در بهتر نشان دادن فضایتان را نمیتوان انکار کرد.

تاثیر روتختی مناسب در فضای اتاق خواب های کوچک

تاثیر روتختی مناسب در فضای اتاق خواب های کوچک

اکر اتاق کوچکی دارید و جا برای اضافه کردن وسایل مختلف دکوراسیون ندارید، یک روتختی با اشکال هندسی میتواند شما را از فضایز یکنواخت و یکپارچه ی اتاقتان دور کرده و تغییر چشمگیری ایجاد کند در حالی که شما نیاز نیست کوچکترین تلاشی در این باره انجام دهید.

رو تختی با طرح رمانتیک و زیبا

رو تختی با طرح رمانتیک و زیبا

اگر از طرح های تکراری خسته شده اید به شما پیشنهاد میکنیم که روتختی خود را از طرح های رمانتیک فرانسوی انتخاب کنید. این طرح ها شامل گل های بسیار زیبا هستند که برای فضاهای کلاسیک و قدیمی تر مناسب هستند. همچنین میتوانید از طرح های سیاه شفید آن ها برای فضای قدیمی خود استفاده کنید که یکی از هماهنگ ترین و شکیل ترین ترکیب های ممکن را بوجود می آورند.

اتاق رویاهایتان را بسازید

اتاق رویاهایتان را بسازید

نوع پوشش تخت خواب شما و همچنین اتاقتان میتواند تعیین کند که در چه فضایی زندکی میکنید، یک فضای عادی یا یک هتل لوکس و مجلل! فراموش نکنید که اضافه کردن چند عدد بالش و کوسن میتواند به سادگی تخت خواب شما را بهتر از آنچه هست جلوه دهد. توجه داشته باشید که کنتراست وتضاد بین پتو و بالش و فضا را رعایت کنید چرا که در هتل های لوکس، این موارد به خوبی رعایت میشوند.

ابریشم، لوکس اما گران!

ابریشم، لوکس اما گران!

اگر از آن دسته افراد هستید که به گرد وغبار و یا دیگر ذرات معلق در هوا آلرژی دارید بهتر است از روتختی های ابریشمی استفاده کنید. اگرچه قیمت این نوع روتختی بیشتر از انواع دیگر است اما از بروز انواع حساسیت جلوگیری میکند و به سلامتی شما کمک میکند و همچنین دارای گرمای خوبی است و برای شب های سرد بسیار مناسب است. همچنین، متخصصین پوست میگویند که استفاده از رویه بالش های ابریشمی از ایجاد چین و چروک بر روی پوستتان جلوگیری میکند. در آخر گفتنی است که ابریشم خیلی شیک و زیبا به نظر می آید و یک گزینه ی بسیار مناسب برای انتخاب بعنوان روتختی و رویه ی بالش شماست. بهترین مدل های میز ناهار خوری را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز