فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2305 روز پیش
بازدید 517 بدون دیدگاه

پرطرفدارترین های ۲۰۱۷

پرطرفدارترین های 2017

چند سالی است که شرکت ها و کمپانی های بزرگ در آخر سال به نمایش عملکرد خود می پردازند و متخصصین و طراحان دکور نیز از این قاعده مستثنا نیستند. هر ساله در ماه های دسامبر تا ژانویه، متخصصین و طراحان دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل نیز به معرفی برترین کارهای خود می پردازند که در ادامه می خواهیم شما را با برخی از این بهترین ها به خوبی آشنا کنیم. برخی مدل ها ممکن است برایتان کمی عجیب بنظر بیایند اما برخی دیگر نیز بسیار معروف و محبوب بوده به طوری که ممکن است با آن ها به خوبی آشنایی داشته باشید، پس به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا بهترین نکات و محبوب ترین روش های تغییر دکوراسیون را در زمانی کوتاه به شما آموزش بدهیم. در بحث دکوراسیون , نوع و مدل و  قیمت سرویس خواب اهمیت بسیاری دارد که بسیار پر طرفدار است.

پرطرفدارترین های 2017

در سالی که گذشت، بزرگترین چالش طراحان دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل، کمبود فضا در منازل شهری و آپارتمان ها عنوان شده است و گرایش افراد به سمت سبک دکوراسیون کمینه یا حداقل گرایی بوده است به طوری که غالب افراد سعی بر آن داشته اند تا از کمترین وسایل در فضای خانه شان استفاده کنند و در عوض کیفیت و زیبایی بیشتر را در اختیار داشته باشند. طبق آمارها، از هر ۱۰ نفر تقریبا ۷ نفر بر استفاده از مبلمان راحتی یا مبلمان تختخوابشو اصرار داشته اند چرا که در کنار زیبایی، به دلیل کمبود فضا از کوچکترین وسیله ها مانند جلومبلی و عسلی نیز انتظار کارکرد حداکثری و کامل داشته اند. در سال ۲۰۱۷، بیش از چهار سبک تلفیقی بوجود آمدند که همگی حاصل ترکیب خلاقانه و زیبای سبک هایی چون، لوکس، مدرن، کلاسیک، کمینه گرا، صنعتی، نیمه صنعتی و نیمه مدرن بوده اند. استفاده از مبلمان کلاسیک در کنار یک ست از مبلمان تختخوابشو و بکارگیری میزناهارخوری مدرن در کنار میزکنسول و میز تلفن لوکس و کلاسیک، همه نشانه هایی از این تضادهای زیبا و خلاقانه هستند. گفتنی است که استفاده از پتو ها و روانداز های بافتنی با بافت بسیار بزرگ و نرم به عنوان روتختی نیز بسیار محبوب و پرطرفدار بودند و این ترکیب فوق العاده با همراه شدن گیاهان همیشه سبز خانگی در گلدان های مسی به زیباترین های این سال تبدیل شدند. چیدمان سبک های مختلفی دارد مانند چیدمان به سبک آسیای شرقی که شاید برایتان جالب باشد اطلاعاتی در این باره بدانید.

پرطرفدارترین های 2017

از جمله نکاتی که در سال ۲۰۱۷ بسیار قابل توجه دکوراتورها و مردم قرار گرفت، استفاده از کاغذ دیواری بود که پس از مدت ها توانست رتبه ی اول دیوارپوش ها را به خود اختصاص بدهد و پس از آن رنگ و انواع سنگ، چوب و کامپوزیت ها در جایگاه های بعدی قرار دارند. در این میان، کاغذ دیواری های با طرح مرمر به عنوان محبوب ترین دیوارپوش در سبک نیمه مدرن و کاغذ دیواری با طرح بتن با رنگ خاکستری روشن به عنوان مجبوب ترین در سبک مدرن و صنعتی انتخاب شدند که هرکدام با هماهنگ شدن با مبلمان، میزناهارخوری، جلومبلی و عسلی، میزتلویزیون، بوفه و استند و… می توانند به زیباترین حد خود رسیده و فضای خانه شما را به خوبی تغییر دهند.

پرطرفدارترین های 2017

از جمله رنگ های برتر و پرطرفدار این سال پر فراز و نشیب می توان به رنگ آبی تیره نیز اشاره کرد که با ترکیب رنگ های زرد، سبز، قرمز و سفید نیز می تواند به سادگی ارتباط برقرا کرده و درخشش و تلالو زیبایی خود را به نمایش بگذارد. وسایلی چون کتابخانه، صندلی اوپن، صندلی ارگونومیک اتاق کودکان و… می توانند به سادگی با این رنگ پرطرفدار پوشش داده شوند و به مدرن بودن و به روز بودن تمامی بخش های خانه شما کمک کنند.

پرطرفدارترین های 2017

سرویس خواب های مدرن و خلاقانه نیز در سال ۲۰۱۷ رکورد فروش را از آن خود کردند. سرویس خواب هایی ساخته شده از چوب با پوشش لاک الکل و در نهایت سادگی توانستند سرویس خواب های مدرن و بسیار پیچیده و پر زرق و برق را کنار زده و سهم عمده ی فروش سری محصولات سرویس خواب، تختخواب، روتختی و… را از آن خود کنند. در کنار این وسایل زیبا مشتریان اغلب مایل بودند از وسایل دیگری چون آباژور، صندلی راحتی، یک جاکفشی در فضای اتاق خواب خود برای قرار دادن کفش های مخصوص مراسم های چون مهمانی ها، کفش های مخصوص کوهنوردی، کفش های مخصوص ورزش های آبی و دیگر کفش های اضافی استفاده کنند. جالب است بدانید که استفاده از یک جاکفشی خلاقانه و اضافی در فضای اتاق خواب می تواند آشفتگی حاصل از زیاد بودن کفش ها و صندل ها درون جاکفشی اصلی را کاهش داده و افراد هنگام ورود به خانه دغدغه ای برای جا دادن کفش های خود و مرتب کردن دیگر کفش ها نداشته باشند.

پرطرفدارترین های 2017

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز