فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2435 روز پیش
بازدید 504 بدون دیدگاه

چراغ خواب بچه گانه

چراغ خواب

اگر می خواهید فرزندتان مستقل بار بیاید باید از همان دوران کودکی او را به تنها خوابیدن در اتاقش عادت دهید. برای لذت بخش نشان دادن این کار استفاده از چراغ خواب بچه گانه جالب و شاد خیلی خوب می تواند ترس از تاریکی و تنهایی را از کودک دور کند. همه ما یک زمانی ترس از تنها خوابیدن در تاریکی را تجربه کرده ایم. ممکن است کودک تا ساعت ها و یا حتی روزها نتواند با آرامش بخوابد و ترس و دلهره داشته باشد؛ البته این ترس دلیل هم دارد، نبود پدر و مادر درکنار کودک زیرا وجود والدین باعث ایجاد حس دلگرمی و آرامش در کودک خواهد شد که نتیجه ی آن خوابی سرشار از آرامش و راحتی خواهد بود. مسلما اگر تنها یک چیز توانایی این را داشته باشد که آن شب را قابل تحمل تر کند، وجود یک چراغ خواب جالب و آرامش بخش خواهد بود. دکوراسیون خودتان را با محصولات ایران میز مانند سرویس خواب  , میز ناهار خوری و غیره زیبا تر کنید.

چراغ خواب

همانطور که در ادامه مشاهده می کنید، این چراغ خواب ها علاوه بر اینکه کارایی و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند، از ظاهری جالب و سرگرم کننده نیز بهره می برند که دقیقا همان چیزی است که ذهن خلاق کودکان می خواهند. البته تنوع در این بخش بسیار زیاد است اما انتخاب مدل های کاربردی و هوشمندانه باید چیزی شبیه به مدل های زیر باشد. برای آشنایی با طرح های جالب چراغ خواب بچه گانه لطفا تا پایان مقاله با تیم طراحی دکوراسیون ایران میز همراه باشید. مدلی که مشاهده می کنید می تواند یک چراع خواب پرتابل و قابل حمل باشد. این چراغ خواب جالب طوری طراحی شده که لامپ های آن از خود چراغ جدا می شوند. برخی مدل ها ظاهر یک کتاب باز را تقلید می کنند که برای یک فرزند عاشق کتاب بهترین وسیله شب خواهد بود. در مدل های دیگر یکی از شخصیت معروف انیمیشن های دیزنی می تواند برای شخصیت کودک مناسب باشد چرا که می تواند همدم تنهایی کودکان در تاریکی شود. مدل های خاص نیز وجود دارند که اتفاقا ظاهر بسیار جالبی دارند اما مزیت بزرگ این مدل لامپ ها، لمسی بودن آنهاست. با توجه به اندازه ی کوچک شان، می توانید آن ها را بر روی میز کنسول سرویس خواب کودک تان قرار دهید. دیوار اتاق کودک با تم تیره از جمله بخش های جالب دکوراسیون است.

چراغ خواب

چراغ خواب هایی با موضوع ماه و ستاره نیز ایده ای بسیار مناسب برای اتاق خواب کودک هستند. این نوع چراغ خواب جالب باتری شارژی دارند و توسط USB شارژ می شوند. در برخی مدل ها طراحی کاملا هوشمندانه و خلاقانه به چشم می خورد به طوریکه این نوع از لامپ ها هر ۱۲ فاز ماه در طول ۳۰ روز را تداعی می کنند و هر شب به اشکال متفاوت و زیبا دیده می شوند. کافی است این مدل لامپ را بر روی دیوار یا کنار تختخواب کودک قرار داده و سپس توسط یک کنترلر میزان و شدت نور را تعیین کنید.گفتنی است که طرح هایی مانند سفینه های فضایی، شاتل ها، موشک ها و المان دیگر سیارات می توانند انتخاب های خلاقانه و زیبایی برای فضای اتاق خواب کودک دلبندتان باشند. مدل هایی با موضوع حیوانات نیز ایده ای است که بسیاری از والدین برای چراغ خواب بچه گانه اتاق کودکشان انتخاب می کنند. بسیاری از کودکان علاقه زیادی به طبیعت و حیوانات دارند، خصوصا دایناسورهای زمان ژوراسیک که هنوز هم از عجایب خلقت محسوب می شوند. شکل های سایر حیوانات جنگل مانند شیر، ببر، پلنگ و جغد نیز می تواند آرامش و قدرت را تداعی کند که به دل هر کودکی می نشیند. برخی از چراغ خواب ها با صدا کار می کنند. این لامپ های هوشمند به محض اینکه کودک از خواب در میانه شب به هر دلیلی بیدار شود به صورت خودکار روشن شده و فضا را روشن می کنند. سپس بعد از به خواب رفتن کودک بعد از گذشت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت به صورت خودکار خاموش می شوند. در کنار این قابلیت بسیار مفید، غالبا طراحی این چراغ خواب ها نیز بسیار دلنشین و شیرین است. برخی چراغ خواب ها همزمان با روشن شدن برای کودک آهنگی لطیف پخش می کنند و پس از به خواب رفتن آهنگ قطع می شود. برای اتاق خواب های کودکانه با دکوراسیون مدرن نمی توان مدلی بهتر از چراغ خواب های مدرن و با میزان نور متوسط پیدا کرد. تمام این سبک چراغ ها ظاهر حیوانات را به شکلی هندسی به تصویر می کشند. این طرح های خلاقانه کاملا دست ساز بوده و توسط چوب طبیعی و پلی استر مجسمه سازی ساخته می شوند که با وسایلی همچون کتابخانه، صندلی راحتی و میز کامپیوتر به راحتی همراه و هماهنگ می شوند و طراحی دکوراسیون را برای شما آسان تر خواهند کرد.

چراغ خواب

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز