فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2824 روز پیش
بازدید 1138 بدون دیدگاه

چطور می توان مناسب ترین میز آرایش و میز توالت را انتخاب کرد؟

استفاده ی چند منظوره

میز آرایش

یکی از وسایلی که برای هر اتاقی لازم و ضروری است، میز توالت و پاتختی است و این نیاز به شدت احساس می شود چرا که بسیاری از وسایل را بر روی همین میز ها
می توان جا داد و اتاقی با فضای مرتب تر داشت. این نیاز تنها برای وسایل مخصوص به بانوان نیست و حتی کودکان و آقایان هم وسایلی برای قرار دادن و استفاده کردن از میز آرایش دارند پس بهتر است نسبت به انتخاب این کالای مهم توجه زیادی داشته باشید تا به راحتی بتوانید از فضایتان بهره ببرید. با ما همراه باشید تا چند روش و فاکتور مهم در خصوص انتخاب میز آرایش و میز توالت مناسب را برایتان توضیح دهیم. میز آرایش , میز تلویزیون و یا میز ناهار خوری خود را در ایران میز بیابید.

 

استفاده ی چند منظوره

تقریبا همه ی فضا ها با مشکل کمبود فضا مواجه هستند و این مشکل با ترکیب نقش وسایل و کم کردن تعداد وسایل مورد نیاز حل کرد و از فضا های کوچک هم لذت برد. برای مثال می توانید از میز آرایش تان به عنوان پاتختی و در کنار تختخواب تان استفاده کنید تا بصورت بهینه از اتاق تان بهره ببرید.

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی و همراه در کنار میز آرایش تان می تواند جلوه ای بسیار دیدنی و در عین حال منحصر بفرد برای فضای اتاق خوابتان خلق کند. یک آباژور می تواند گزینه ای مناسب برای قرار دادن در کنار میز آرایش تان باشد. برای این انتخاب تان بهتر است به نوع و طرح کلاهک و شید آباژور تان دقت کنید تا بیشترین هماهنگی و زیبایی را داشته باشد.

 

یک میز با چند نقش

یک میز با چند نقش

یکی دیگر از وظایفی که میز آرایش می تواند بصورت همزمان داشته باشد، استفاده ی آن به عنوان میز تحریر است. برای درک این نقش و زیبایی آن می توانید به تصویر بالا دقت کنید که چگونه یک صندلی مناسب و زیبا می تواند این زیبایی را دو چندان کند.

 

میز آرایش متفاوت

میز آرایش متفاوت

اگر از شکل معمول میز های آرایش متداول خسته شده اید می توانید از انواع جدید و حتی عجیب آن استفاده کنید. یک نوع از میز های آرایش که در اکثر فضاها قابل استفاده است، استفاده ی میز آرایش در پایین تختخواب است و در این حالت بهتر است از یک ست و یا سرویس خواب هماهنگ و زیبا در اتاق خوابتان استفاده کنید تا بیشترین لذت را از این هماهنگی بین وسایل تان ببرید.

ایجاد محیطی رمانتیک و دیدنی

ایجاد محیطی رمانتیک و دیدنی

همیشه قرار نیست که میز آرایش تان را در وسط و یا در بخش بزرگی از فضای اتاق تان قرار دهید. گاهی اوقات می توانید حتی از گوشه و کنار های اتاق تان و یا حتی راه پله تان استفاده کنید و میز آرایش تان را در آن فضا قرار دهید تا به همین روش بتوانید یک فضای مرده و متروکه را هم زیبا کنید.

براق و زیبا

براق و زیبا

درخشندگی یکی از ویژگی های بارز وسایل تزیینات فلزی است و با همین ویژگی زیبا می توان به سادگی فضای یک اتاق خواب را متحول کرد. در کنار آن می توانید از یک روتختی ساده و یا حتی سفید استفاده کنید. برای مثال به تصویر بالا توجه کنید تا این زیبایی را به سادگی متوجه شوید.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

صندلی راحتی یک کالای بسیار کارآمد برای فضای اتاق خوابتان است گر چه این عضو به ندرت به چشم می آید اما تاثیر آن را هنگامی احساس خواهید کرد که بعد از یک روز پر مشغله بخواهید اندکی بر روی کاناپه یا مبلمان تان استراحت کنید. روش های استفاده از رنگ سبز در خانه تان را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز