فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2814 روز پیش
بازدید 610 بدون دیدگاه

روش های استفاده از رنگ سبز در خانه تان

دیوار ها

رنگ سبز خاص

دکوراسیون یک صنعت رشد یافته و بالغ در خصوص انواع فضا ها اعم از خانگی، اداری، صنعتی و … می باشد. در صنعت دکوراسیون یکی از فاکتور های مهم برای ایجاد تغییر در یک فضا، رنگ مناسب و زیباست که نمی توان نقش آن را در زیباتر یا زشت تر به نظر رسیدن یک فضا انکار کرد. پس اگر به فکر تغییر دکوراسیون در فضایتان هستید، با ما همراه باشید تا روش های ساده و در عین حال بسیار مفید را برایتان توضیح دهیم. این رنگ را با میز ناهار خوری و دیگر محصولات خود میتوانید ست کنید.

دیوار ها

دیوار ها بیشترین فضاهایی هستند که می توان با استفاده از عنصر رنگ آن ها را تغییر داد اما تنها رنگ زیبا نمی تواند باعث ایجاد تحول در یک دیوار شود و برای تکمیل کردن این زیبایی، بهتر است از لوازم تزیینی مانند گلدان، آباژور، قاب ها و آثار هنری استفاده کرد.

گل ها و گیاهان شاداب

گل ها و گیاهان شاداب

از جمله مواردی که می تواند باعث ایجاد تغییرات ظاهری بسیار تاثیر گذار در فضای خانه تان شود، گل ها و گیاهان زیبا و با طراوت هستند. شما می توانید گل مورد علاقه تان را در کنار صندلی راحتی تان قرار دهید تا هنگامی که بر روی صندلی تان در حال استراحت هستید از وجود گل تان هم لذت ببرید.

وسایل فلزی

وسایل فلزی

وسایل فلزی در کنار رنگ سبز باعث درخشندگی محیط می شوند وفضایی مدرن و بی نظیر را خلق می کنند. برای مثال می توانید از یک میز ناهارخوری فلزی استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که هرچه رنگ سبز بکار رفته در فضایتان کم رنگ تر باشد، زیبایی این ترکیب بیشتر و ملموس تر خواهد شد.

تختخواب

تختخواب

برای اتاق خواب هایی که رنگ پس زمینه شان طیف سبز است، تختخواب با رنگ قهوه ای روشن و پرده هایی با ترکیب رنگ قهوه ای- سبز به همراه یک دراور سفید رنگ گزینه های فوق العاده ای هستند و فضایی بی نظیر خلق می کنند.

کابینت ها

کابینت ها

در فضای آشپزخانه ها، بهتر است از کابینت هایی با رنگ سبز استفاده کنید و رنگ پس زمینه را سفید انتخاب کنید و در سطح رروی کابینت هایتان را با صفحات چوبی با رنگ قهوه ای تیره بپوشانید. استفاده از یک صندلی آشپزخانه، باعث می شود در هنگام کار کردن در آشپزخانه، از فضایتان بیشترین لذت را ببرید.

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی

فضای سرویس بهداشتی هر خانه ای نیاز به زیبایی و مرتب بودن دارد و این امر در بودن رنگ مناسب به همراه شیر آلات و دیگر وسایل مورد نیاز فراهم می شود.

روتختی

روتختی

روتختی یکی از وسایل مورد نیاز و یک راه حل بسیار ساده برای تغییر فضای اتاق خواب است و مزیت استفاده از روتختی این است که می توان رنگ آن را دقیقا انتخاب کرد و یا از مدل هایی با ترکیب رنگ های شاد استفاده کرد.

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن خانه معمولا با وسایلی مانند مبلمان، جلو مبلی و عسلی، صندلی راحتی، آباژور، فرش و … دکور می شود. در این بین یکی از مهم ترین وسایلی که می تواند فضا را به تنهایی متحول کند، مبلمان زیبا و شیک است. بسته به نوع دکوراسیون تان می توانید مبلمان کلاسیک و یا مبلمان مدرن و جدید انتخاب کنید و از فضای جدیدتان لذت ببرید. چطور میتوان یک میز آرایش مناسب داشت؟ جواب این سوال را در این مقاله بخوانید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز