فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2859 روز پیش
بازدید 760 بدون دیدگاه

روش های انتخاب شیرآلات و نحوه ی نگهداری از آنها

شیرهای جدا و تک حالته

انواع شیرآلات

این نکات کوتاه اما مفید میتوانند به راحتی شما را در انتخاب شیر آلات منزل و یا محیط کارتان راهنمایی کنند.

شیر آلات مناسب در یک فضا براحتی میتوانند نظر شما را جلب کنند پس ارزش این را دارد که وقتتان را برای انتخاب شیرآلات مناسب صرف کنید. شیر آلاتی که بیشترین هماهنگی را با فضای شما داشته باشند. مهم نیست که قصد ایجاد تغییرات اساسی داشته باشید یا صرفا بخواهید تغییراتی جزیی در فضای سرویس بهداشتی تان داشته باشید چرا که شیر آلات زیبا و مناسب برای هر تغییری نیاز است چرا که شما همه روزه از سرویس بهداشتی تان استفاده می کنید و زیبایی آن بسیار مهم است و توجه داشته باشید که خریدن شیرآلات مرغوب برای سال های طولانی برایتان کارایی خواهند داشت. در ادامه انواع شیر آلات و کارایی آنها برای هر فضا را بررسی خواهیم کرد. تخت خواب یک نفره و یا میز ناهار خوری برای آشپزخانه خود که با شیرآلات شما ست باشد را در ایران میز میتوانید خریداری کنید.

شیرهای جدا و تک حالته

این نوع از شیر آلات بیشتر در فضاها و سرویس های بهداشتی کلاسیک و قدیمی بکار میروند و نیاز به دکوراسیون و وسایل قدیمی دارند اما زیبایی خاص خود را دارند که عمدتا دارای دسته هایی چرخان بر روی خود هستند. توجه داشته باشید که این نوع شیرها نیاز به دو سوراخ بر روی سینک روشویی دارند.

شیرهای مخلوط نوع اول

شیرهای مخلوط نوع اول

این نوع شیرها میتوانند آب سرد، گرم و حتی ترکیبی از این دو را به شما تحویل بدهند که نسبت به شیرهای تک حالته حس بهتری را به شما انتقال میدهند. برای نصب اینگونه شیرها فقط به ایجاد یک سوراخ بر روی سینک روشویی تان نیاز دارید.

شیرهای مخلوط نوع دوم

شیرهای مخلوط نوع دوم

این نوع از شیر ها، مانند مدل های نوع اول مخلوطی از آب سرد و گرم را تحویل می دهند اما با این تفاوت که نیاز به ایجاد سه سوراخ بر روی سینک روشویی تان دارند و مقدار آب سرد و گرم بطور جداگانه کنترل میشود.

شکل مناسب شیر دستشویی و روشویی

شکل مناسب شیر دستشویی و روشویی

برای جاهایی که فضای کوچکی دارند بهتر است از مدل هایی از شیرآلات استفاده شود که در داخل دیوار قرار میگیرند. این نوع شیرآلات برای صرفه جویی در فضا بسیار مناسب بوده و مشکل تمیز کردن لکه های کثیفی یا رسوبات آب را هم ندارند. همچنین میتوانید از دوش و شیر آلات دیواری برای حمامتان هم استفاده کنید.

ترکیبی از کلاسیک و مدرنیته

ترکیبی از کلاسیک و مدرنیته

یکی از راه های زیبا برای ایجاد تغییر در سرویس های بهداشتی، ترکیب وسایل با سبک کلاسیک با وسایل با سبک مدرن است که ترکیبی زیبا و جدید را بوجود می آورد. سبک کلاسیک که با وسایل و تجملات مدرن تزیین شده باشد از جمله آثار این روش است. این نوع از دکوراسیون برای افرادی که فضاهایی با سبک قدیمی دارند و میخواهند تغییراتی درآن ایجاد کنند مناسب است.

خرید از برند های معتبر

خرید از برند های معتبر

همانطور که می دانید تعویض شیرآلات و سینک روشویی آن کار ساده ای نیست، پس بهتر است از شرکت ها و فروشگاه هایی خرید کنید که در صورت بروز مشکل و یا خرابی به سادگی در برابر شما پاسخگو باشند. در ضمن گفتنی است که شیرآلات مرغوب و با کیفیت بیشتر برای شما بازدهی خواهند داشت و رضایت شما را در پی خواهند داشت. استفاده از چراغ های آویز یا انواع چراغ آباژور و ثابت هم می تواند تا حدود زیادی بر درخشندگی محیط شما بیفزاید.

تغییر سریع محیط با تعویض شیرآلات

تغییر سریع محیط با تعویض شیرآلات

تغییر شیرآلات یکی از راه های ساده و ممکن برای ایجاد تغییرات چشمگیر در فضای سرویس بهداشتی است. برای ایجاد تنوع و بعد بخشیدن به فضا، حتی میتوانید شیر را در گوشه ی سینک نصب کنید تا علاوه بر جلوگیری از یکنواخت بودن، فضایتان را مدرن تر هم نشان دهید. تغغیر مکان شیر روشویی میتواند به فضا شخصیتت ببخشد و زیبایی آن را چند برابر کند.

کیفیت، مهمترین مشخصه

کیفیت، مهمترین مشخصه

بهترین نوع شیرآلاتی را که امکان خرید آن را دارید خریداری کنید. صرفه جویی نسنجیده باعث میشود که خیلی زود مجبور به تعویض شیرآلاتتان شوید. از نشانه های یک شیر خوب، کیفیت ساخت آن است که تا حد زیادی از شکل ظاهری آن معلوم است. معمولا شیرآلات ساخته شده توسط شرکت های ایتالیایی دارای کیفیت مناسب و خوبی هستند و همینطور طرح های زیبا و متنوعی دارند.

جنس رویه ی شیر

جنس رویه ی شیر

روی شیرآلات را معمولا با لایه ای از کروم می پوشانند. از بتوانید دکورتان را با آینه و دیگر وسایل براق همراه کنید، ظاهری زیباتر و درخشنده تری را در فضایتان شاهد خواهید بود. برای مثال میتوانید به عکس بالا توجه کنید که تا چه حد درخشندگی و براق بودن وسایل در زیباتر بنظر رسیدن فضا موثر بوده است.

رنگ های زیبا

رنگ های زیبا

کروم ممکن است که یکی از بهترین پوشش ها برای شیرآلات باشد اما تنها راه و تنها انتخاب شما نیست. اگر به دنبال لوکس بودن و تجملات هستید، حتی میتوانید از شیرآلاتی که با طلا پوشانده شده اند استفاده کنید و اگر بدنبال جنسی مقاوم تر وخاص هستید، ما به شما شیرآلات پوشانده شده با نیکل را پیشنهاد میکنیم. اگر به هر دلیلی نمیخواهید برای شیرآلات تان هزینه ی اضافی بابت لوکس و زیبا بودن بپردازید، میتوانید از شیرآلات با رنگ های شاد استفاده کنید که اخیرا بسیار معروف شده و در دسترس هستند. درضمن استفاده از قفسه و دراور های مرتب و هماهنگ با محیط هم در زیباتر شدن فضا نقش مهمی را ایفا می کند.

نگهداری صحیح

نگهداری صحیح

شیرآلات در انواع شکل ها موجود هستند اما بهتر است به نوع شیر و جنس آن توجه کنید چرا که این مشخصه ها بر نوع رفتار شما نسبت به آن و دیگر اجزای سرویس بهداشتی تان تاثیر دارد. بر حسب نیاز و نوع مصرفتان، در صورتی که بصورت روزانه، هفتگی یا ماهانه شیرآلاتتان را تمیز کنید، طول مدت طولانی تری برای شما کار خواهند کرد و ظاهری زیباتر خواهند داشت.بهتر است برای تمیز کردن شیرآلاتتان از محلول های جرمگیر استفاده نکنید چرا که این نوع محلول ها از کیفیت و شفافیت کروم می کاهند.

خاص و برجسته

خاص و برجسته

یکی از بهترین راه های شروع تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل و یا محل کارتان، انتخاب نوع شیرآلات است و این انتخاب میتواند بعنوان مرجعی باشد برای انتخاب دیگر اجزا برای مثال سرامیک،آینه و دیگر وسایل. برای همین اگر قصد تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی تان را دارید، میتواند اول از همه از شیرآلات شروع کنید. روش های خلاقانه برای تغییرات در مبلمان را در اینجا مطالعه کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز