فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2896 روز پیش
بازدید 548 بدون دیدگاه

۹ روش برای آماده سازی فضایتان برای فصل تابستان

دیوارهای خانه تان را متحول کنید

روش های آماده سازی فضا برای تابستان

همانطور که کم کم به فصل تابستان نزدیک میشویم بهتر است خانه مان را هم برای فصل تابستان آماده کنیم. تابستان فصل گردش و تفریح در طبیعت است و بهتر است علاوه بر زیبایی پارک و فضایی که برای گردش خود انتخاب می کنیم بهتر است به زیبایی و مناسب بودن دکوراسیون خانه مان هم اهمیت بدهیم. خوشبختانه نیازی به تغییرات اساسی نیست و با انحام دادن چند حرکت ساده و زیبا میتوانید فضای خانه تان را زیبا و دلپذیر کنید مخصوصا برای فصل تابستان که در راه است. میز ناهار خوری مناسب فضای آشپزخانه خود را نیز میتوانید در ایران میز خریداری کنید. همچنین میز تلویزیون چوبی مناسب فضایتان را نیز در ایران میز میتوانید یافت کنید.

دیوارهای خانه تان را متحول کنید

استفاده از تابلوهای هنری و زیبا با رنگ های شاد یکی از راه های ساده و مناسب برای تغییرات تابستانه است. اگر از تابلوهایی که در آنها از آبرنگ و یا رنگ روغن استفاده شده است استفاده کنید تاثیر این روش چند برابر میشود.

طبیعت را به خانه تان بیاورید!

طبیعت را به خانه تان بیاورید!

استفاده از چند شاخه گل ترجیحا با رنگ های شاد وزیبا براحتی میتواند فضای حاکم بر خانه تان را تغییر دهد و حتی بهتر است گل هایی که استفاده میکنید دارای عطر خوش باشند. مثلا شما میتوانید از رنگ های مختلف رز استفاده کنید اما توجه داشته باشید که رنگ گلی که انتخاب میکنید با رنگ فضایتان دارای هماهنگی باشد. مثلا ممکن است گل سفید برای خیلی از فضاها مناسب باشد اما برای همه ی فضاها مناسب نیست.

ترکیب زیبای رنگ ها

ترکیب زیبای رنگ ها

ترکیب مناسب رنگ های جبغ و روشن، باعث میشود هر اتاقی متحول شود. برای این کار میتوانید از یک آباژور زیبا یا یک شید خوش رنگ برای آباژورتان استفاده کنید و در آخر میتوانید از یک تابلوی رنگارنگ استفاده کنید تا فضایتان را هماهنگ و منسجم نشان دهد.

رنگ سبز

رنگ سبز

همانطور که میدانید در فصل تابستان، طبیعت مملو از رنگ های سبز روشن تا سبز تیره میشود و ایده ی خوبی است که از گل هایی با برگ های زیبا در فضای خانه مان استفاده کنیم. رنگ سبز برای ایجاد تغییر در هر فضایی کاربرد دارد حتی فضاهای تاریک و فضاهایی که رنگ زمینه ی تیره دارند و همینطور یکی از راه های موثر و سریع است.

استفاده از رنگ های روشن

استفاده از رنگ های روشن

هیچ روشی بهتر از استفاده از رنگ روشن نمیتواند مکمل زیبایی برای نور خورشید باشد برای مثال رنگ های شاد و زیبای بکار رفته در این فضا باعث روشن تر شدن محیط شده و فضا را برای فصل گرم و پرطراوت تابستان آماده کرده است و تنها با تعویض فرش و کوسن ها با فرش و کوسن های مشکی میتوانید این فضا را برای زمستان هماهنگ کنید.

نور پردازی ملایم

نور پردازی ملایم

ترکیب نور زیبای خورشید هنگام غروب و نور پردازی ملایم، تصویر یک غروب زیبا و طولانی تابستانی را تداعی میکند و پنجره ها همچنان برای ورود بیشترین نور ممکن به فضا بکار میروند و فضای دلپذیری برای کنار هم بودن را بوجود می آورد. برای ایجاد بیشترین تغییر میتوانید از گل های آفتابگردان هم در این نوع فضاها استفاده کنید.

استفاده از وسایل با رنگ های روشن

استفاده از وسایل با رنگ های روشن

همانطور که استفاده از پارچه های ضخیم و مرغوب برای فصل زمستان مناسب است، بهتر است از در فصل تابستان از پارچه های نازک و خنک برای مبلمان تان استفاده کنید. برای هماهنگی بیشتر میتوانید از رنگ آبی کمرنگ برای پرده ها، کوسن ها و بعنوان رنگ زمینه استفاده کنید.

بازی با فضای تان

بازی با فضای تان

برای تغییرات در فضایتان ممیتوانید نحوه ی چینش مبلمانتان را تغییر دهید تا اگر پنجره ای در اتاقتان وجود دارد بتوانید از آن بیشترین نور ممکن را دریافت کنید. رنگ زمینه ی شاد و استفاده از وسایل طبیعی مانند تکه های چوب و یا شاخه های درخت هم میتواند به زیباتر شدن فضایتان کمک کند.

هماهنگ کردن فضاهماهنگ کردن فضا

یک صندلی که رو به نور زیبای خورشید باشد برای یک بعدازظهر تابستانی بسیار مناسب است و حس خوبی به شما میدهد و باعث زیبا تر به نظر رسیدن فضا میشود.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز